CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Privātuma Politika
Lai savā CS-Cart veikalā ievietotu LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu, vienkārši sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai vai noskatieties pievienoto video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī (Jums nav LiveAgent konta? Reģistrējieties šeit). Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.
- Dodieties uz CS-Cart administratora paneli un izvēlieties Ātrā izvēlne > Dizains > Bloki > Ritiniet līdz GRID 16 > Bloks “Klientu apkalpošana” > Noklikšķiniet uz Bloka opcijas > izvēlieties sadaļu Saturs > ielīmējiet (Ctrl + V) HTML kodu zem “” līnijas > Saglabājiet.
- Piezīme: nav nepieciešams izmantot bloku “Klientu apkalpošanas dienests”. Varat izveidot savus blokus un izmantot arī tos.
- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.
Kas ir CS-Cart?
CS-Cart ir labākais iepirkumu sistēmas risinājums jebkura lieluma e-komercijas vietnes izveidei: no neliela interneta veikala līdz virtuālam iepirkšanās centram. Gatavs veikala logs, daudzu maksājumu un piegādes iespēju atbalsts, pilnīga krājumu kontrole, neierobežots produktu skaits, reklāmas rīki un citas jau gatavas e-komercijas programmatūras funkcijas.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent CS-Cart integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu CS-Cart veikalā.
Frequently Asked Questions
Kādi ir ieguvumi no CS-cart integrācijas?
Integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā CS-cart vietnē. Galvenās priekšrocības, ko sniedz tiešsaistes tērzēšanas pogas integrēšana, ir šādas: - uzlabota pārdošana - samazinātas izmaksas - konkurences priekšrocības - labāka klientu apmierinātība
Kā Jūs varat integrēt CS-cart LiveAgent sistēmā?
Sekojiet šim īsajam ceļvedim, lai nodrošinātu vienkāršu integrāciju: 1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Izveidojiet/pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu 3. Kopējiet HTML kodu 4. Ievietojiet kodu CS-cart iekšpusē
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver VoIP tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tie ir arī dažādi citi produkti un pakalpojumi, tajā skaitā e-pasta pārvaldības programmatūra. LiveAgent piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalsta portālu, datu migrāciju un integrācijas. Vietnē ir pieejams Šablonu katalogs, ātrā palīdzība un tīmekļa semināri. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas pārvalda vietni un piedāvā klientiem pielāgotas iespējas, kā arī 24/7 atbalstu.