Partners
Lai savā CS-Cart veikalā ievietotu LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu, vienkārši sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai vai noskatieties pievienoto video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī (Jums nav LiveAgent konta? Reģistrējieties šeit). Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.

- Dodieties uz CS-Cart administratora paneli un izvēlieties Ātrā izvēlne > Dizains > Bloki > Ritiniet līdz GRID 16 > Bloks “Klientu apkalpošana” > Noklikšķiniet uz Bloka opcijas > izvēlieties sadaļu Saturs > ielīmējiet (Ctrl + V) HTML kodu zem “” līnijas > Saglabājiet.
- Piezīme: nav nepieciešams izmantot bloku “Klientu apkalpošanas dienests”. Varat izveidot savus blokus un izmantot arī tos.

- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.

Kas ir CS-Cart?
CS-Cart ir labākais iepirkumu sistēmas risinājums jebkura lieluma e-komercijas vietnes izveidei: no neliela interneta veikala līdz virtuālam iepirkšanās centram. Gatavs veikala logs, daudzu maksājumu un piegādes iespēju atbalsts, pilnīga krājumu kontrole, neierobežots produktu skaits, reklāmas rīki un citas jau gatavas e-komercijas programmatūras funkcijas.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent CS-Cart integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu CS-Cart veikalā.
Frequently asked questions
Kādi ir ieguvumi no CS-cart integrācijas?
Integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā CS-cart vietnē. Galvenās priekšrocības, ko sniedz tiešsaistes tērzēšanas pogas integrēšana, ir šādas: - uzlabota pārdošana - samazinātas izmaksas - konkurences priekšrocības - labāka klientu apmierinātība
Kā Jūs varat integrēt CS-cart LiveAgent sistēmā?
Sekojiet šim īsajam ceļvedim, lai nodrošinātu vienkāršu integrāciju: 1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Izveidojiet/pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu 3. Kopējiet HTML kodu 4. Ievietojiet kodu CS-cart iekšpusē
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru klientu saziņa tiek uzlabota, attiecības tiek optimizētas, un ir vairāk pārdošanas iespēju. Pētījums liecina, ka klienti ir atvērti proaktīvai saziņai no uzņēmumiem.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
LiveAgent piedāvā daudzas pārvaldības programmatūras funkcijas un izmantojot to var uzlabot klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Iesakām izmantot atlaides vai stimulu, lai iegūtu klientu atsauksmes un piedāvāt tiešsaistes tērzētavu uzņēmuma mājaslapā. Lai panāktu produktīvu attālinātu darbu, nepieciešams nodrošināt nepieciešamos rīkus, kultūru un uz izveidot pamatvērtību sarakstu.