CoreCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lai ievietotu LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu savā CoreCommerce vietnē, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajam integrācijas ceļvedim vai vienkārši noskatieties pievienoto video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī. Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.
- Dodieties uz CoreCommerce veikala pārvaldnieku un izvēlieties Dizains > Papildu opcijas > Rediģēt HTML/CSS > footer.html > ielīmējiet tērzēšanas pogas kodu (Ctrl + V) tieši virs līnijas
- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.
Kāpēc CoreCommerce?
Izveidojiet savu e-komercijas veikalu ar mūsu “viss vienā” mitināto iepirkumu grozu! Nekādu transakciju maksu, vienkārša iestatīšana un piekļuve simtiem funkciju neatkarīgi no tā, kādu plānu izvēlaties. Apmeklējiet CoreCommerce vietni, lai iegūtu vairāk informācijas.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent CoreCommerce integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu CoreCommerce veikalā.
Frequently Asked Questions
Kas ir CoreCommerce?
CoreCommerce ir SaaS e-komercijas platforma, kas darbojas kopš 2001. gada un nodrošina pielāgojamu un personalizētu atbalstu/apkalpošanu.
Kā Jūs varat integrēt CoreCommerce ar LiveAgent?
1. Izveidojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu un nokopējiet HTML kodu no LiveAgent 2. Pārejiet uz savu CoreCommerce e-komercijas pārvaldnieku 3. Noklikšķiniet uz Dizains - Paplašinātās opcijas - Rediģēt HTML - Ielīmēt - Publicēt
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
The text discusses LiveAgent software, which offers various integrations and communication options with company representatives. The article also provides information on other software programs such as customer service and VoIP phone systems. There are several features available with LiveAgent, and interested parties can request a demonstration or start a free trial. Additionally, there is support available through the support portal, and the company offers data migration services, along with partner programs and collaborations. Sales contacts and social media links are also provided.