Ja esat nolēmis sākt pārdot savus produktus vai pakalpojumus tiešsaistē un nolēmis izveidot savu interneta veikalu, LiveAgent ļoti labi saskan ar visām lietām, kas saistītas ar e-komerciju.
Ikvienam labam interneta veikalam būtu jāsniedz saviem klientiem atbalsts. Klientiem var rasties jautājumi par problēmām, kas saistītas ar viņu precēm vai pakalpojumiem, bet vēl svarīgāk – par produkta pozitīvajām un negatīvajām īpašībām. Šeit parādaties jūs un varat viņus pārliecināt iegādāties jūsu produktus.
Liveagent var palīdzēt pacelt e-komercijas tīmekļa vietni nākamajā līmenī. Pārvērtiet tīmekļa vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem, sniedziet viņiem padomus un palīdziet izlemt par jūsu produktu iegādi, un tas viss tieši no jūsu informācijas paneļa.
Tiešsaistes čats ir viens no ātrākajiem veidiem, kā klienti var jūs sasniegt tieši no jūsu tīmekļa vietnes. Viens no iemesliem, kāpēc LiveAgent ir lielisks risinājums jūsu e-komercijas tīmekļa vietnei, ir mūsu jaudīgais un ātrais tiešsaistes čata logrīks. Tas ir visātrākais tirgū, un tas var atnest vairāk maksājošus klientus.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra Shopify veikaliem
LiveAgent ir labi darbojošās un populārākās helpdesk programmatūras SMB 2020. gadā. Piedāvājot dažādu funkciju kombināciju un visos saziņas kanālos, kā arī visaptverošas cenas plānu piedāvājumus, LiveAgent ir lieliski piemērots dažādu uzņēmumu vajadzībām. Tāpat LiveAgent ir uzticējušies zīmoli kā Huawei, BMW, Yamaha un O2. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas, nav nepieciešama kredītkarte.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu saziņai, kas atbilst mūsu vajadzībām. Uzņēmums piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam, un jūs varat sazināties ar tiem, lai uzzinātu vairāk. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu un kontaktu veidus, tostarp tiešsaistes tērzēšanu un e-pasta pārvaldības programmatūru.