Partners
Lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem, lai integrētu LiveAgent ar Opencart.
- Lejupielādējiet LiveAgent paplašinājumu no Opencart vietnes.

- Atveriet lejupielādēto failu un augšupielādējiet admin+kataloga failus uz Opencart mapi savā serverī/mitināšanas vietnē.

- Dodieties uz Opencart administratora paneļa sadaļu Moduļi un noklikšķiniet uz LiveAgent integrācija (zaļā poga).

- Mainiet tās statusu uz iespējots.

- Jauns modulis: LiveAgent integrācija->Sadaļā Moduļi tika pievienota konfigurācija, tagad noklikšķiniet uz zilās pogas.

- Ja Jums jau ir LiveAgent konts, noklikšķiniet uz >Izlaist šo soli, man jau ir konts un ievadiet sava konta URL, e-pastu un API atslēgu. Ja Jums nav konta, šajā logā varat izveidot jaunu kontu.

Kur atrast API atslēgu?
Savā LiveAgent kontā dodieties uz Konfigurācija>Sistēma>API un nokopējiet savu API atslēgu.

- Viss ir izdarīts. Jūsu vietnē tiek parādīta noklusējuma tiešsaistes tērzēšanas poga. Ja vēlaties mainīt noklusējuma pogu, pievienojiet jaunas pogas savā LiveAgent kontā un pēc tam noklikšķiniet uz Lietot šo pogu Opencart LiveAgent modulī.

Kas ir Opencart?
OpenCart ir darbam gatavs tūlītējas lietojamības iepirkumu groza risinājums. Jūs vienkārši uzstādāt, izvēlaties veidni, pievienojat produktus un esat gatavs sākt pieņemt pasūtījumus. Tajā jau ir iebūvēta pasūtījumu pārvaldība un vairāki maksājumu vārtejas, un mēs nodrošinām beztermiņa bezmaksas atbalstu un bezmaksas programmatūras atjauninājumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent’s Opencart integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu Opencart veikalā.
Frequently asked questions
Kas ir OpenCart?
OpenCart ir iepirkumu grozu sistēma kopš 2005. gada, kurā darbojas vairāk nekā 900 000 vietņu.
Kādi ir OpenCart un LiveAgent integrācijas ieguvumi?
LiveAgent nodrošina OpenCart integrāciju, kas ļauj klientiem savā tīmekļa vietnē ieviest tiešsaistes tērzēšanas pogu. Tālāk ir uzskaitītas dažas priekšrocības, ko sniedz tiešsaistes tērzēšanas pogas ieviešana:
- rentabilitāte
- uzlabo pārdošanu
- palielina klientu apmierinātību
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un citām funkcijām. LiveAgent piedāvā arī datu migrāciju un atbalsta portāla programmatūru. Uzņēmums ir palaists 2004. gadā un ir pieejams globālā līmenī. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalstu klientiem.