Opencart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Opencart Privātuma Politika
Lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem, lai integrētu LiveAgent ar Opencart.
- Lejupielādējiet LiveAgent paplašinājumu no Opencart vietnes.
- Atveriet lejupielādēto failu un augšupielādējiet admin+kataloga failus uz Opencart mapi savā serverī/mitināšanas vietnē.
- Dodieties uz Opencart administratora paneļa sadaļu Moduļi un noklikšķiniet uz LiveAgent integrācija (zaļā poga).
- Mainiet tās statusu uz iespējots.
- Jauns modulis: LiveAgent integrācija->Sadaļā Moduļi tika pievienota konfigurācija, tagad noklikšķiniet uz zilās pogas.
- Ja Jums jau ir LiveAgent konts, noklikšķiniet uz >Izlaist šo soli, man jau ir konts un ievadiet sava konta URL, e-pastu un API atslēgu. Ja Jums nav konta, šajā logā varat izveidot jaunu kontu.
Kur atrast API atslēgu?
Savā LiveAgent kontā dodieties uz Konfigurācija>Sistēma>API un nokopējiet savu API atslēgu.
- Viss ir izdarīts. Jūsu vietnē tiek parādīta noklusējuma tiešsaistes tērzēšanas poga. Ja vēlaties mainīt noklusējuma pogu, pievienojiet jaunas pogas savā LiveAgent kontā un pēc tam noklikšķiniet uz Lietot šo pogu Opencart LiveAgent modulī.
Kas ir Opencart?
OpenCart ir darbam gatavs tūlītējas lietojamības iepirkumu groza risinājums. Jūs vienkārši uzstādāt, izvēlaties veidni, pievienojat produktus un esat gatavs sākt pieņemt pasūtījumus. Tajā jau ir iebūvēta pasūtījumu pārvaldība un vairāki maksājumu vārtejas, un mēs nodrošinām beztermiņa bezmaksas atbalstu un bezmaksas programmatūras atjauninājumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent’s Opencart integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu Opencart veikalā.
Frequently Asked Questions
Kas ir OpenCart?
OpenCart ir iepirkumu grozu sistēma kopš 2005. gada, kurā darbojas vairāk nekā 900 000 vietņu.
Kādi ir OpenCart un LiveAgent integrācijas ieguvumi?
LiveAgent nodrošina OpenCart integrāciju, kas ļauj klientiem savā tīmekļa vietnē ieviest tiešsaistes tērzēšanas pogu. Tālāk ir uzskaitītas dažas priekšrocības, ko sniedz tiešsaistes tērzēšanas pogas ieviešana: - rentabilitāte - uzlabo pārdošanu - palielina klientu apmierinātību
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent piedāvā programmatūru klientu apkalpošanai, kas ietver demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un atbalsta portālu. Aicinājuma uz rīcību pogas var piesaistīt apmeklētāju uzmanību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, sadarbojas ar VoIP partneriem un piedāvā daudzas funkcijas, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas.
Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri
LiveAgent ir programmatūra klientu apkalpošanai, kas nodrošina ātru atbildes sniegšanu uz jautājumiem un personificētas sagataves. Tā uzlabo klientu pieredzi un efektīvi sniedz atbalstu, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kuru var izmantot gan pašapkalpošanās vietnē, gan sociālajos tīklos. LiveAgent ir uzņēmums ar balvām un sertifikātiem, kā arī partneru programmām un ziņām par atjauninājumiem un atlaidēm.