Hibrīdo pieteikumu plūsma ir palīdzības dienesta funkcija, kas klientu atbalsta aģentiem ļauj sekot klienta pieteikuma risinājumam vairākos kanālos vienotā pieteikuma pavedienā. Piemēram, ja klients sāk sarunu tiešsaistes čatā, bet vēlāk turpina e-pastā vai pa tālruni, visas trīs saziņas ir pieejamas tajā pašā vienotā pieteikuma plūsmā.
Kāpēc hibrīdo pieteikumu plūsma ir neaizstājama funkcija?
Tas, ka palīdzības dienestam ir pieejama hibrīdo pieteikumu plūsmas funkcija, var būt patiešām izdevīgi, jo:
- Novērš apjukumu
- Uzlabo aģenta efektivitāti
- Paātrina atbildes laiku
- Uzlabo klientu apmierinātību
- Sniedz kopskatu par katra klienta problēmu risināšanas ceļu
Kādus kanālus tā atbalsta?
Liveagent lietotāji var turpināt saziņu tajā pašā hibrīdo pieteikumu pavedienā, izmantojot:
- E-pasts
- Tālrunis
- Tiešsaistes čats
- Kontaktformas
Connect the dots with ease
Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.
Kā izskatās hibrīdo pieteikumu plūsma. Kā tā darbojas praksē?
Hibrīdo pieteikumu pavedienu var salīdzināt ar Facebook Messenger sarunu. Jūs varat redzēt savstarpējās īsziņas, kā arī to, ka notika videozvans vai balss zvans.
Tomēr LiveAgent iet tālāk un nodrošina saviem lietotājiem zvanu ierakstus, kurus var atskaņot jebkurā laikā. Turklāt, ja hibrīdo pieteikumu plūsmā ir e-pasti, tiešsaistes čati vai sociālo mediju ziņas, tie tiek parādīti tieši pavediena iekšpusē.
Skatiet šo video, lai uzzinātu, kā tas darbojas:
Kā jūs varat gūt labumu no hibrīdo pieteikumu plūsmas?
Būtībā hibrīdo pieteikumu plūsma uzlabo klientu pieredzi. Klientu pieredzes uzlabošana paaugstina klientu apmierinātības līmeni, kas ir viens no labākajiem veidiem, kā vairāk pārdot, samazināt kurnēšanu un iegūt uzticamus klientus, kuriem ir augsta dzīves cikla vērtība.
Kā to veicina hibrīdo pieteikumu plūsma? Kā iepriekš teikts, tas novērš apjukumu, uzlabo aģenta efektivitāti, paātrina atbildes laiku un sniedz kopskatu par katra klienta problēmu risināšanas gaitu.
Aplūkosim tuvāk katru no šiem punktiem.
Neskaidrību novēršana
Būsim godīgi, visu galu savilkšana ir visai smags uzdevums bez hibrīda pieteikuma plūsmas. Ja klients var izmantot dažādus kanālus, lai sazinātos ar jūsu uzņēmumu, jūsu aģenti var viegli saputroties, kas ir pateikts un kam piekrists.
Piemēram, viens aģents varbūt palīdzējis klientam tviterī un piekritis piešķirt kompensāciju un pēc tam devies atvaļinājumā. Ja klients izlemtu sekot atmaksai ar e-pasta palīdzību, aģents, kas to pārņem, nemaz nezinātu, par ko ir runa (tas ir, ja abiem aģentiem nav piekļuves hibrīdo pieteikumu plūsmām).
Tas var radīt neērtas situācijas jūsu aģentiem un pat izraisīt klientu atteikšanos.
Aģenta efektivitātes uzlabošana
Hibrīdo pieteikumu plūsma ir lieliska arī aģenta efektivitātei. Izmantojot plūsmu, aģenti netērēs laiku, meklējot konkrētus pieteikumus, ja rastos iepriekšaprakstītais scenārijs.
Izmantojot hibrīdo pieteikumu plūsmu, viss tiek glabāts vienuviet, ļaujot viegli aptvert klientu lūgumus.
Paātrina atbildes laiku
Ja aģenti vienuviet var skatīt visas ziņas par vienu un to pašu problēmu, viņiem nebūs jātērē laiks, meklējot papildinformāciju. Tas ne tikai ļauj jūsu aģentiem izskatīties zinošākiem, bet arī paātrina viņu atbildes laiku, kas ir faktors, kas lielā mērā ietekmē klientu apmierinātību.
Pēc būtības, jo ātrāks ir problēmas risinājums, jo labāk.
Kopskats par katra klienta problēmu risināšanas gaitu
Šajā punktā apkopotas visas iepriekš minētās priekšrocības. Hibrīdo pieteikumu plūsma ļauj aģentiem labāk izprast klientus un viņu problēmas. Tā rezultātā ir labāka klientu pieredze, lielāka apmierinātība, vairāk ieteikumu un vairāk pārdošanas darījumu.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent pieteikumu programmatūrā pieejamajām funkcijām, skatiet šos rakstus vai mūsu apskata video.
- LiveAgent apskats
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Uzsākšanas pamācība
Esi gatavs izmēģināt mūsu hibrīdo pieteikumu plūsmu?
Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Looking for an efficient way to manage your customer service requests?
With LiveAgent's hybrid ticket stream, you can easily manage all of your customer service requests from multiple channels in one place.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Apturēts palīdzības pieteikums
LiveAgent var noteikt surogātpasta vēstules. Dažās palīdzības dienesta sistēmās šāda veida palīdzības pieteikumus sauc par apturētiem palīdzības pieteikumiem.