Klienta iesaistes modelis

Kas ir klientu iesaistes modelis?

Klientu iesaistes modelis ir pieeja, ko uzņēmumi izmanto ilgtermiņa attiecību veidošanai un uzturēšanai visas sadarbības ar klientu laikā. Klientu iesaistes modeļa mērķis ir uzlabot klientu pieredzi, palielināt reklāmguvumus, uzlabot noturību un klientu dzīves ilguma vērtību, lai nodrošinātu konsekventu ieņēmumu pieaugumu. Klientu iesaistes modeļus parasti iedala šādos pamattipos:

Biežāk sastopamie klientu iesaistes modeļu veidi

Augsta līmeņa iesaistes modeļi

Augsta līmeņa pieņemšanas modeļi parasti labi darbojas programmatūras ražošanas uzņēmumos, kas pārdod augstas cenas un kompleksus uzņēmuma līmeņa risinājumus. Pieņemšanas mijiedarbība bieži sākas ar pārdošanas komandas ievadu, un tā var būt saistīta arī ar tiešsaistes vai klātienes apmācības sesijām un iknedēļas kontaktu ar piesaistītu pārdošanas aģentu vai klientu panākumu menedžeri, kas piešķirts katram klientam. Tas palīdz nodrošināt netraucētu produktu izvēli, efektīvu produktu lietošanu, kā arī klientu panākumus. Augsta līmeņa iesaistes pieeja ļauj pielāgot pieņemšanas pieredzi klientu vajadzībām un biznesa mērķiem, kā arī pielāgot to, pamatojoties uz to, kā klienti reaģē.

Klienta iesaistes modeļi

Zema līmeņa iesaistes modeļi

Zema līmeņa modeļi ir piemēroti “SaaS” un B2B uzņēmumiem, kas pārdod liela apjoma, bet zemākas cenas un mazāk kompleksus risinājumus. Zema līmeņa modelis ietver mazāk saskares punktu ar klientiem, bet mijiedarbība lielākoties tiek atbalstīta ar tehnoloģijām un ir automatizēta. Pieņemšanas process parasti sākas ar automatizētu pieņemšanas e-pastu, kurā izceltas produkta funkcijas un pēc tam tiek turpināta automātiska pieņemšanas e-pastu virkne. Klientiem parasti palīdz arī pašapkalpošanās resursi, piemēram, videoceļveži, pamācības, zināšanu bāzes raksti un automatizēti čatboti.

Hibrīdas iesaistes modeļi

Parasti lielākā daļa uzņēmumu izmanto abu modeļu kombināciju un pielāgo savu klientu piesaistes stratēģiju, pamatojoties uz tādiem faktoriem kā izmaksas un produktu sarežģītība. Hibrīda pieeja var kombinēt augsta līmeņa pieņemšanu ar zema līmeņa pieeju pēc pieņemšanas. Tajā pašā laikā daži uzņēmumi var galvenokārt izmantot zema līmeņa pieņemšanas modeli, kas ir sapārots ar augsta līmeņa pieeju pēc iesaistes. Tas var notikt, ja klients viegli reģistrējas produktam vai pakalpojumam, bet saskaras ar grūtībām pieņemšanas procesā un lūdz personalizētu palīdzību, lai ilgtermiņā veiksmīgi sadarbotos.

Improve your customer engagement with a complex multichannel solution.

Get started with LiveAgent today and provide the best customer experience with the right toolset.

Frequently asked questions

Kāpēc klientu iesaistes modeļi ir svarīgi?

Tas, kā uzņēmumi mijiedarbojas ar klientiem, ir ļoti svarīgi visos klientu iesaistes posmos — sākot no satura veidošanas un sasniedzot potenciālos klientus, līdz pat klientu iegūšanai un veiksmīgai pieņemšanai. Efektīva klientu iesaistes modeļa ieviešana palīdz uzņēmumiem pārvaldīt klientu attiecības visā sadarbības ar klientu laikā, uzlabot klientu noturēšanu un nodrošināt uzņēmuma panākumus ilgtermiņā.

Kā izvēlēties pareizo iesaistes modeli?

Augsta līmeņa iesaistes modeļi ir labāk piemēroti uzņēmumiem, kas piedāvā augstas kvalitātes produktus. Tie bieži ietver daudzus kontaktpunktus ar klientu, lai nodrošinātu veiksmīgu pieņemšanu un pastāvīgus panākumus. Izvēloties zema līmeņa iesaistes modeļus, kas lielākoties balstās uz automatizētām stratēģijām, ir lietderīgi izmantot lētākus un mazāk sarežģītus risinājumus.

Kā veidot klientu iesaistes modeli?

Lai izveidotu efektīvu klientu iesaistes modeli un nodrošinātu iesaistītu klientu bāzi, ir nepieciešama skaidra izpratne par to, kāda veida iesaiste ir nepieciešama, lai apmierinātu klientu cerības, nodrošinātu vērtību un saglabātu ilgtermiņa attiecības. Tomēr uzņēmumam ir jāpārliecinās, ka ar klientu gūtie ieņēmumi attaisno saistītās izmaksas gadījumā, ja tiek izvēlēts augsta līmeņa modelis.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Uzziniet vairāk par klientu piesaisti. Izprotiet to padziļināti izmantojot profesionāļu skaidrojumus.

Klientu piesaiste

Daudzkanālu saziņa un lieliska klientu pieredze var uzlabot klientu apmierinātību un piesaistīt vairāk potenciālo klientu. Klientu apkalpošanas komanda izmantojot daudzkanālu platformas var ietaupīt laiku un resursus. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem, empātiskiem un pacietīgiem. Klientu apkalpošanas apmācība un veicināšana ir svarīga uzņēmumiem. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Aptaujas var palīdzēt noskaidrot klientu apmierinātību.

Uz klientu orientēta mārketinga stratēģijas dzinulis ir klientu gaidas. Stratēģiju izstrādā augstākā vadība. Uzziniet vairāk par šo stratēģiju.

Uz klientu orientēta mārketinga stratēģija

Uz klientu orientēta mārketinga stratēģija ir konkrētā uzņēmuma mārketinga darbību stratēģija, kuras galvenais mērķis ir apmierināt klientu vēlmes un vajadzības. Šāda veida stratēģijā būtu jāiekļauj precīzas vadlīnijas un mērķi, kurus organizācija vēlas sasniegt, īstenojot pieņēmumus. Lai izveidotu uz klientu orientētu mārketinga stratēģiju, vispirms ir jādefinē precīzs mērķis, ko vēlamies sasniegt kā organizācija. Ikkatram uzņēmumam ir nepieciešama uz klientu orientēta mārketinga stratēģija, lai apmierinātu klienta vajadzības un cerības.

Klientu attiecības ir biznesa attiecības, tās katram uzņēmumam veidojas ar saviem klientiem. Lai cik liels vai mazs būtu uzņēmums, klientu attiecību nozīmīgums tam ir milzīgs.

Klientu attiecības

Šajā tekstā tiek runāts par veidu, kā uzlabot klientu apkalpošanu, veidojot uzticības attiecības ar klientiem. Tiek uzsvērta godīguma, pārredzamības un labas komunikācijas nozīme, lai atrisinātu klientu problēmas un veidotu stabīgas attiecības ar viņiem. Tiek minēti arī vairāki praktiski padomi, piemēram, apmācību nozīme un kvalitatīvu klientu apkalpošanas aģentu izvēle.

Klientu ieteikumu un atsauksmju sadaļas izmantošana dod biznesam iespēju veidot uz klientiem vērstus produktus, kas uzlabo viņu apkalpošanu un problēmu risināšanu.

Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?

Klientu atsauksmju un ieteikumu sadaļas ir lielisks veids, kā saņemt noderīgu atgriezenisko saiti no klientiem. Dažādi veidi, kā to darīt, varētu nebūt tik efektīvi, piemēram, e-pasta mārketinga vai zvanu kampaņas. Atsauksmju un ieteikumu funkcija ir interkatīva un aizraujoša, un ļauj uzņēmumiem uzzināt, ko cilvēki domā par saviem produktiem un zīmolu. Pēc atsauksmju un ieteikumu pogas ieviešanas klienti varēs pēc vienas klikšķa atstāt atsauksmes un ieteikumus un nobalsot par esošajiem piedāvājumiem. Visas ziņas glabājas viena vietā, kas padara procesu vieglāku, un atsauksmju un ieteikumu sadaļu var pielāgot savam zīmolam.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju