Lielākajā daļā programmatūras risinājumu, neatkarīgi no to specializācijas, masveida darbības ir standarta funkcija. Šīs darbības var ietaupīt daudz laika, jo Jums nav jārūpējas par katru vadības paneļa elementu atsevišķi. Tas būtu ļoti laikietilpīgi.
LiveAgent nav izņēmums, tāpēc tas atbalsta dažāda veida masu darbības. Lai ietaupītu laiku, atlasiet vairākus palīdzības pieteikumus vienlaicīgi un izpildiet masveida darbības. Izmantojot šo funkciju, varat atrisināt, pārsūtīt vai dzēst vairākus palīdzības pieteikumus ar diviem klikšķiem.
Iespējamās darbības
- Pārsūtīt palīdzības pieteikumu
- Atrisināt palīdzības pieteikumu
- Pievienot piezīmi
- Dzēst palīdzības pieteikumu
- Mainīt palīdzības pieteikuma prioritāti
- Mainīt SLA līmeni
- Atzīmēt kā surogātpastu
- Atzīmēt kā ne-surogātpastu
- Attīrīt palīdzības pieteikumu
- Nosūtīt atbildi
- Mainīt palīdzības pieteikuma tēmu
- Zvanīt URL
- Atlikt palīdzības pieteikumu
- Pievienot tagu
- Noņemt tagu
- Sūtīt e-pastu
Piemērs
Jūs saņēmāt vairākus surogātpasta ziņojumus. Atlasiet tos visus un ar diviem klikšķiem atzīmējiet tos kā surogātpastu.
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
The article discusses a demonstration of the LiveAgent platform, showing the online activity of agents and visitors on a website. The platform also allows for communication with visitors through chat, and provides information on the source of website traffic. The article also mentions the use of cookies on the website.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
VoIP PBX un LIVEAgent uzlabo klientu apkalpošanas efektivitāti un kvalitāti, samazinot izmaksas un palielinot apmierinātību. Iekšējā čata funkcija atvieglo palīdzības pieteikumu kopīgošanu, nodrošinot nepieciešamo atbalstu aģentiem.