Skatiet savu personisko statistiku, piemēram, cik ilgi esat bijis tiešsaistē, uz cik ziņojumiem esat atbildējis un daudz citu noderīgu datu. Salīdziniet sevi ar citiem klientu atbalsta jomā.

Uzziniet, kurš un pēc kādiem parametriem ir labāks par Jums un kurš ir visaugstāk novērtētais aģents, kas ir pieteicies sistēmā. Atalgojiet savus aģentus, pamatojoties uz šo statistiku, uzstādiet iekšējos mērķus un redziet, kurš no tiem ir sasniedzis atbilstošus rezultātus.
Rādīt statistikas datus par (opcijas):
- Šodienu
- Vakardienu
- Šo nedēļu (Pirmd.-Piektd.)
- Pagājušo nedēļu (Pirmd.-Piektd.)
- Pēdējām septiņām dienām
- Pēdējām 30 dienām
- Pēdējām 90 dienām
- Šo mēnesi
- Pagājušo mēnesi
- Šo gadu
- Pagājušo gadu
- Jebkuru laiku
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Līderu tablo (opcijas):
- Līmeņi
- Nozīmītes
- Darba laiks
- Pārdošana
- Atbildes
- Zvani
- Tērzēšanas ziņojumi
- Tērzēšana
- Bez vērtējuma
- Apbalvojumi
- Negatīvas atsauksmes
Līderu tablo piemēri
Klientu apkalpošana Apvienotajā Karalistē un ASV | Džeks Vaithols (Jack Whitehall)
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai ar daudziem funkcijām un integrācijām, kas uzlabo pieredzi un samazina neapmierinātību. Tas piedāvā klientu atbalstu, ērtas kontaktiespējas un ātru atbildes reakciju, kas veicina biznesa veiksmi.
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Izvairieties no žargona un izmantojiet viegli lasāmu valodu BUJ lapas izveidē. Pievienojiet vizuālus materiālus un novērtējiet atbildes, lai uzturētu satura aktualitāti.