Uzlabosim
Jūsu klientu atbalstu kopā

Samaziniet atbildes laiku un palieliniet klientu apmierinātību.

  • ✓ Bez iestatīšaas maksas    
  • ✓ Klientu atbalsts 24/7    
  • ✓ Bez kredītkartes piesaistes    
  • ✓ Atceliet jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem

Nostipriniet klientu attiecības un palieliniet reklāmguvumus ar augstāku servisu visos kanālos. 

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzraugiet klientu uzvedību un iesaistieties, kad nepieciešams

Atbalstiet Jūsu mājaslapas apmeklētājus ar personalizētiem tērzēšanas aicinājumiem, ņemot vērā CRM ieskatus, behavioral tracking, un ziņojumu skatīšanos.

Dažu sekunžu laikā ātri pielāgojiet katru tērzēšanas pogu un logrīku un izvietojiet to vairākās vietnēs.Uzzināt vairāk

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Uzlabojiet efektivitāt ar automatizāciju

Automatizējiet ikdienišķus uzdevumus, izmantojiet lielapjoma darbības, iestatiet geimifikāciju, izmantojiet šablona atbildes un automātiski novirziet biļetes uz pareizajām nodaļām vai aģentiem.

Sociālo tīklu paziņojumi Jūs tracina?

Kontrolējiet ar LiveAgent. Atbildiet uz katru Instagram, Twitter, Facebook, Messenger un Viber ziņojumu tieši no sava LiveAgent informācijas paneļa.

Nav gana? Iestatiet atslēgvārdu pārraudzību, lai nodrošinātu atbalstu pat tad, ja neesat tieši atzīmēts vai minēts publikācijā.

Social customer service templates

Apturiet sliktu klientu atbalstu

Uzmaniet komandas sniegumu. Regulējiet aģentu maiņas atbilstoši biļešu apjomiem un noslogotākajām stundām, pārraugiet, kas ar ko sazinās, noskaidrojiet, ko viņi runā, un mācieties no aģentu vērtējumiem.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Mākoņa zvanu centrs gudrākai pārdošanai

centralizējiet tālruņa zvanus no savas Web vietas vai no fiksētās līnijas un maršrutizējiet zvanus uz vispiemērotākajiem aģentiem, izmantojot ACD un pielāgotas IVR vēstules.

Nepietiek? Ieprieciniet klientus ar automātiskās atzvanīšanas opciju “bez aizturēšanas” un integrēto video tērzēšanu.

Piedāvājiet 24/7 atbalstu bez pārtraukumiem

Veidojiet vairākas zināšanu bāzes kopā ar kopienas forumiem, pamācošiem rakstiem, BUJ un atsauksmju un ieteikumu dēļiem.

Pielāgojiet katru zināšanu bāzi ar biznesa estētiku, izmantojot pielāgotu CSS vai mūsu intuitīvo WYSIWYG redaktoru.

 

Nevainojams atbalsts katrā kanālā

Tērzējiet, zvaniet un atbildiet uz e-pasta un sociālo tīklu ziņojumiem no viena centralizēta paneļa.

Viegli piekļūstiet visiem rīkiem un integrācijām, lai nodrošinātu neaizmirstamu izcilu klientu pieredzi.

Citas funkcijas, kuras Jums patiks

Lejupielādējiet mūsu iOS un Android aplikācijas, lai risinātu jautājumus ceļā.

Live chat templates

Baudiet bezmaksas iekšējās tērzētavas un zvanus savā LiveAgent panelī.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Padariet klientu atbalstu par jautru lietu ar LiveAgent geimifikācijas funkcjām.

Iestatiet unikālu darba laiku katrai sava uzņēmuma mājaslapai.

Call center templates

Rakstiet privātas biļešu piezīmes kā atgādinājumus sev vai citiem aģentiem.

Izveidojiet pielāgotus CRM laukus, lai saglabātu visu svarīgo informāciju par saviem klientiem.

Veidots attālinātai sadarbībai un efektivitātei.

Izveidots klientu apkalpošanas darbiniekiem klientu apkalpošanai.

Bez galvassāpēm. Tikai vērtīgas palīdzības dienesta funkcijas.

Uzturiet uzņēmuma darbību raiti ar LiveAgent.
Bezmaksas izmēģinājums | Nav nepieciešama kredītkarte
Person speaking multiple languages

Aplikācija 40+ valodās

Security lock and badge

Augstākā līmeņa drošība

Customer service templates

24/7 x 365 atbalsts

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Sāciet pārvērst mājaslapas apmeklētājus par maksas klientiem

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienestu risinājumiem, tostarp Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk, LiveChat, and more.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Saistītie Raksti arTūre

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā dažādas funkcijas un iespējas uzņēmuma efektivitātes un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.

Yealink T56A Tālruņa Apskats

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā dažādas funkcijas un iespējas uzņēmuma efektivitātes un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.

Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.

Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā

Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.

Pateicoties tiešsaistes tērzēšanai, Atomer klienti var reāllaikā sazināties ar tehnisko atbalstu un nekavējoties saņemt atbildes. Viņu klientu apmierinātība strauji pieauga.

Atomer

Pateicoties tiešsaistes tērzēšanai, Atomer klienti var reāllaikā sazināties ar tehnisko atbalstu un nekavējoties saņemt atbildes. Viņu klientu apmierinātība strauji pieauga.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotāji izceļ cenas, atbalsta komandu un labu integrāciju.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju