Tehniskais atbalsts

Kas ir tehniskais atbalsts?

Tehniskais atbalsts ir palīdzība un apkalpošana cilvēkiem, kuriem rodas tehniskas problēmas un jautājumi saistībā ar elektroniskiem produktiem, datoriem, mobilajiem tālruņiem vai programmatūras produktiem. Atbalstu var sniegt, izmantojot e-pastu, tālruni vai atbalsta programmatūru, piemēram, LiveAgent. Tehniskā atbalsta komandai ir jābūt kvalificētai un ar lieliskām zināšanām, lai spētu atbildēt uz konkrētiem jautājumiem un pieprasījumiem.

Uzņēmumi saviem klientiem parasti sniedz bezmaksas tehnisko atbalstu. Labs un augstvērtīgs tehniskais atbalsts var būt liela priekšrocība uzņēmumam.

Frequently asked questions

Kas ir tehniskais atbalsts?

Tehniskais atbalsts attiecas uz pakalpojumiem, ko uzņēmumi sniedz konkrētu tehnoloģisko produktu vai pakalpojumu lietotājiem. Lielākā daļa uzņēmumu piedāvā tehnisko atbalstu to pārdotajiem pakalpojumiem vai produktiem.

 

Vai ikvienam uzņēmumam ir jāpiedāvā tehniskais atbalsts?

Ja esat uzņēmums, kas piedāvā tehnoloģiskus produktus vai pakalpojumus, ir jānodrošina tehniskais atbalsts. Tas ietekmē klientu apmierinātību, kā arī zīmola tēlu.

 

Vai var sniegt tehnisko atbalstu, izmantojot LiveAgent?

Izmantojot LiveAgent, varat piedāvāt tehnisko atbalstu. Šī programmatūra ir lieliski piemērota tehniskā atbalsta sniegšanai.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju