Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tiešsaistes čata atbalsts

Kas ir tiešsaistes čata atbalsts?

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

Izvēloties pareizo palīdzības dienesta risinājumu, kas ir komplektēts ar iebūvēto tiešsaistes čata programmu, ir svarīgi ņemt vērā dzīvā čata logrīka ātrumu, kā arī funkcionalitāti. Jo ātrāk tiek ielādēti čata pogas logrīki, jo ātrāk varat pārvērst vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem. Lai uzzinātu vairāk par tiešsaistes čatu, skatiet šo saiti.

Kā varu čatot ar klientu servisu?

Klienti reāllaikā var sazināties ar klientu atbalsta aģentiem, izmantojot čata logrīku, kas ir ievietots uzņēmuma tīmekļa vietnē.

Vai klientiem patīk tiešsaistes čats?

Gan klientiem, gan uzņēmumiem patīk tiešsaistes čats, jo tas ir ātrs, efektīvs un rentabls. Ar tiešsaistes čatu klienti var saņemt atbildes uz jautājumiem dažu minūšu laikā. Lai gan vidējais čata vaicājumu atbildes laiks dažādās nozarēs ir atšķirīgs, tas ir vispārpieņemts uzskats, ka uz čata jautājumiem vajadzētu atbildēt ievērojami ātrāk nekā uz e-pastiem un tālruņa zvaniem.

Ja esat gatavs uzzināt, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu, izmantojot tiešsaistes čatu, izmēģiniet LiveAgent 14 dienu tiešsaistes čata izmēģinājuma versiju.

BUJ

Ko nozīmē tiešsaistes čata atbalsts?

Tiešsaistes čata atbalsts ir iespēja internetā veikt teksta čatu starp klientu un atbalsta komandu. Izmantojot tiešsaistes čatu, klienti var nosūtīt savus jautājumus par uzņēmuma piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem un ļoti ātri saņemt atbildes. Tiešsaistes čats arī automatizē un paātrina klientu apkalpošanas komandas darbu.

& nbsp;

Kādi ir tiešsaistes čata atbalsta elementi?

Vissvarīgākā tiešsaistes čata daļa ir tā, ka tā ļauj sazināties viegli. Turklāt tā ļauj klientiem mijiedarboties un izmantot emocijzīmes, video koplietošanu, kā arī balss ziņas. Svarīgi ir tas, ka klients var sākt sarunu jebkurā laikā un saņemt gandrīz tūlītēju atbildi.

& nbsp;

Kā LiveAgent nodrošina tiešsaistes čata atbalstu?

Tiešsaistes čats ir iespēja, kas pieejama programmā LiveAgent. Tādējādi klientu apkalpošanas komandas, kas izmanto LiveAgent, var atbalstīt klientus reāllaikā. Tas ietver arī visas nepieciešamās funkcijas.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju