Kas ir tiešsaistes čats ?
Viss reiz sākās ar Talkomatic – pirmo tiešsaistes čata sistēmu pasaulē, kas piedāvāja tikai dažus kanālus. Mūsdienās mums ir daudz tiešsaistes čata programmu, kas piedāvā daudz funkciju un līdzekļu. Šīs programmas ļauj cilvēkiem reālā laikā sazināties ar citiem, izmantojot internetu. Šī saziņa tad arī tiek dēvēta par tiešsaistes čatu.
Tiešsaistes komunikācijai ir arī daži pamatnoteikumi. Čata etiķete tika izveidota, lai izvairītos no pārpratumiem vai konfliktiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir tiešsaistes čats ?
Tiešsaistes čats ir programma, kas ļauj reāllaikā sazināties, izmantojot internetu. Tam var piekļūt tieši pārlūkā vai sazināties, izmantojot lietojumprogrammu. & nbsp;
Kādas ir tiešsaistes čata priekšrocības?
Tiešsaistes čata priekšrocības ietver iespēju ātri reaģēt uz klienta problēmu. Pateicoties tam, visam uzņēmumam kopumā ir iespēja palielināt reklāmguvumus un nepieļaut groza pamešanu, jo klients saņems ātru atbildi uz problēmu. Turklāt tas samazina servisa izmaksas un paaugstina klientu apkalpošanas komandas darba efektivitāti. Tas ļauj arī apkopot klientu datus. & nbsp;
Vai LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu?
Liveagent nodrošina tiešsaistes čata atbalstu. Tam ir visātrākais logrīks tirgū, kas nodrošina efektīvu saziņu. Jums ir arī iespēja veikt jebkuru tiešsaistes čata konfigurāciju atbilstoši jūsu vajadzībām.
Expert’s note
Tiešsaistes čats ir efektīva un ātra klientu atbalsta forma, kuru vērtē 42% klientu. LiveAgent piedāvā visātrāko rīku tirgū, kas pielāgojas jūsu biznesa vajadzībām.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.