Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zvanīšanas poga

Kas ir zvanīšanas pogas?

Zvanīšanas poga ir poga “Noklikšķiniet, lai zvanītu”, kas ļauj tīmekļa vietnes apmeklētājiem zvanīt uz jūsu uzņēmumu. Kad viņi noklikšķina uz zvanīšanas pogas, viņu dators vai tālrunis automātiski izpilda zvanu.

aktīva zvanīšanas poga
Aktīva zvanīšanas poga

Kāpēc zvanīšanas pogas ir svarīgas?

Zvanīšanas pogu pievienošana jūsu vietnei ir lieliska taktika klienta pūļu mazināšanai. Tā vietā, lai pierakstītu vai manuāli ievadītu tālruņa numuru, klients var vienkārši noklikšķināt un zvanīt. Bet kāpēc tas ir tik svarīgi? Klientu piepūles samazināšana ir lielisks veids, kā palielināt klientu apmierinātību, uzlabot viņu pieredzi un izveidot labas attiecības, kas var palielināt pārdošanas apjomu un turpināt sadarbību. Turklāt pozitīva klientu pieredze var novest pie pozitīviem mutvārdu atsauksmju gadījumiem, atnesot jums vēl vairāk jaunu klientu.

Kāda veida zvanīšanas pogas piedāvā LiveAgent?

LiveAgent piedāvā divas iespējas. Varat izvēlēties kādu no iepriekš sagatavotu pogu galerijas vai izveidot pielāgotu pogu, izmantojot attēlu vai savu HTML kodu.

zvanīšanas pogu galerija

Gatavajām zvanīšanas pogām ir dažādas izlīdzināšanas iespējas, ieskaitot sānu, stūri vai iekļauto. Pēc pogas atlasīšanas var pielāgot tās fona krāsu, tekstu, Z-indeksu, animāciju un novietojumu. Liveagent ļauj arī priekšskatīt un testēt katru pogu pirms tās ieviešanas jūsu tīmekļa vietnē.

Kā darbojas zvanīšanas poga?

Zvanīšanas poga ļauj izveidot:

  • Zvanus no datora uz datoru
  • Zvanus no mobilā tālruņa uz datoru
Zvans datora pārlūkā
Zvans no datora uz datoru

Neatkarīgi no tā, vai klients noklikšķina uz zvana pogas savā datorā vai mobilajā tālrunī, aģentu dators saņems zvanu pārlūkprogrammā. Jūsu atbalsta aģenti varēs atbildēt uz zvanu tieši savā LiveAgent zvanu centra programmatūrā.

mobilā tālruņa zvans pārlūkprogrammā
Mobilā tālruņa zvans pārlūkprogrammā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pirms zvana veikšanas ierīce, kuru izmantojat, var pieprasīt atļauju izmantot mikrofonu.

Kā izveidot un izvietot zvanīšanas pogas

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona).
  3. Noklikšķiniet uz Zvans.
  4. Noklikšķiniet uz Pogas.
  5. Noklikšķiniet uz oranžu Izveidot pogu.
zvanīšanas pogas izveide programmā LiveAgent

6. Pārlūkojiet galeriju un atlasiet savu pogu, noklikšķinot uz tās.
7. Piešķiriet savai pogai nosaukumu.
8. Atlasiet nodaļu, uz kuru vēlaties pārvirzīt zvanus, kas veikti, izmantojot šo pogu.
9. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Ierakstīt zvanus, ja vēlaties ierakstīt visus zvanus, kas veikti, izmantojot šo pogu.
10. Izvēlieties valodu, kurā vēlaties parādīt zvana pogu.
11. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs.

Pogas pārskats

12. Kreisās puses iestatījumu panelī noklikšķiniet uz pogas un pielāgojiet animāciju, krāsas, novietojumu, tekstu, mobilo izskatu un norādes izskatu atbilstoši jūsu vēlmēm.

Pogas pielāgošana

13. Vēlreiz pārejiet uz kreisās puses iestatījumu paneli, noklikšķiniet uz Zvana loga un pielāgojiet to atbilstoši savām vēlmēm. Neaizmirstiet noklikšķināt uz Saglabāt.

Zvana loga pielāgošana

14. Noklikšķiniet uz Integrācija un nokopējiet koda fragmentu.
15. Ievietojiet kodu tīmekļa vietnes koda </body> tagā vai palūdziet vietnes administratoram to izdarīt jūsu vietā.

zvanīšanas pogas integrācijas kods

Lūdzu, atcerieties, ja jūsu vietnē ir kods, varat mainīt zvana pogas noformējumu un to, kā zvana poga darbojas, nemodificējot kodu jūsu lapā.

Pielāgotu zvanīšanas pogu izveide

Lai izveidotu pielāgotu zvana pogu, ir jāaugšupielādē pielāgots attēls vai jāmodificē esošais HTML kods.

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona).
  3. Noklikšķiniet uz Zvans.
  4. Noklikšķiniet uz Pogas.
  5. Noklikšķiniet uz oranžu Izveidot pogu.
  6. Noklikšķiniet uz Pielāgot
  7. Izvēlieties “no attēla” vai “rakstīt savu HTML kodu”.
  8. Ja izvēlaties rakstīt savu HTML kodu, noklikšķiniet uz Poga kreisās puses iestatījumu panelī.
  9. Pielāgojiet HTML un CSS
Pielāgota poga

10. Apskatiet un izmēģiniet pogu un, ja esat apmierināts, noklikšķiniet uz Saglabāt.
11. Noklikšķiniet uz Integrācija un nokopējiet koda fragmentu.
12. Ievietojiet kodu tīmekļa vietnes koda </body> tagā vai lūdziet vietnes administratoram to izdarīt jūsu vietā.

Zvanīšanas pogu priekšrocības

Zvanīšanas pogas ievietošana jūsu tīmekļa vietnē var būt ļoti izdevīga gan jums, gan jūsu klientiem.

Samazināta klientu piepūle un lielākas ērtības

Ja vietnē ir integrēta zvana poga, klientiem nav jāmeklē tālruņa numurs jūsu tīmekļa vietnē vai Google meklētājā. Varētu šķist, ka telefona numura meklēšana nav liela lieta. Tomēr, kad steidzaties un ir jāsazinās ar kādu uzņēmumu, vai vēlaties tērēt laiku, meklējot viņu kontaktinformāciju? Ja tas būtu viegli pieejams viņu vietnē un jūs varētu vienkārši uzklikšķināt uz pogas, lai sāktu zvanu, vai jūs nejustos pateicīgi par to, cik tas ir viegli un ērti? Es zinu, ka mani kaitina, ja atrodos mobilā tālruņa pārlūkā un pārlūkoju uzņēmuma vietni, un tam nav integrētas zvana pogas.

Ready to improve customer satisfaction?

Try placing a call button on your site for free!

FREE TRIAL

Uzlabota klientu pieredze

Izveidojot zvanīšanas pogu, jūs saviem klientiem darat nelielu pakalpojumu un parādiet, ka novērtējat viņu laiku. Tas ne tikai uzlabos viedokli par uzņēmumu, bet arī uzlabos klientu pieredzi. Kā jau jūs zināt, apmierinātie klienti ir ikviena biznesa stūrakmens. Būtībā tie ir tie, kas uztur biznesu. Iespējams, ka apmierināts klients veiks atkārtotus pirkumus, tērēs vairāk un paliks uzticīgs jūsu zīmolam.

Aģenta reitinga funkcija klientu apkalpošanas programmatūrā - LiveAgent

Aizstāvības iespēja

Apmierināti klienti labprāt dalās savā pozitīvajā pieredzē arī ar citiem. Veidojot pieredzi bez problēmām, jūs varat būt drošs, ka tad, kad jūsu bizness kādreiz nonāks klientu sarunās ar draugiem, kolēģiem vai ģimeni, viņi atcerēsies savu pozitīvo pieredzi un ieteiks jūsu uzņēmumu. Šāda zīmola atbalstīšana ir nenovērtējama, jo lielākā daļa patērētāju visvairāk uzticas draugu ieteikumiem. Šie pozitīvie ieteikumi veicina jaunu un atkārtotu sadarbību ar uzņēmumu, kā rezultātā palielinās pārdošana un ieņēmumi. Kamēr vien jūs esat apmierināts ar saviem klientiem, varat turpināt atkārtot šo ciklu un izbaudīt aizvien lielāku klientu piesaisti un ieņēmumu pieaugumu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zināšanu bāzes resursi

Lai uzzinātu vairāk par zvanīšanas pogām vai citām saistītām tēmām, lūdzu, skatiet mūsu zināšanu bāzi, vārdnīcu, akadēmijas rakstus, video vai emuāra ziņas.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Vai esat gatavs savā vietnē ievietot zvana pogu?

Atklājiet, cik viegli ir nodrošināt atbalstu bez problēmām ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainentity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir zvanīšanas poga?”, “acceptedanswer”: “@type”: “Answer”, “teksts”: “Zvanīšanas poga ir poga ‘noklikšķināt, lai zvanītu’, kas ļauj tīmekļa vietnes apmeklētājiem zvanīt uz jūsu uzņēmumu. Kad viņi noklikšķinās uz zvanīšanas pogas, viņu dators vai tālrunis automātiski sastādīs jūsu numuru.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda veida zvanīšanas pogas piedāvā LiveAgent?”, “acceptedanswer”: “@type”: “Answer”, “teksts”: “LiveAgent piedāvā divas iespējas. Varat izvēlēties no iepriekš sagatavotu zvanīšanas pogu galerijas vai izveidot pielāgotu pogu, izmantojot attēlu vai savu HTML kodu. ” } }, { “@type”: “Question”, “vārds”: “Kā darbojas zvanīšanas poga?”, “acceptedanswer”: “@type”: “Answer”, “teksts”: “Zvanīšanas poga ļauj veikt: Zvanus no datora uz datoru Zvanus no mobilā tālruņa uz datoru Neatkarīgi no tā, vai klients noklikšķina uz zvanīšanas pogas savā datorā vai mobilajā tālrunī, aģenta dators saņems zvanu pārlūkprogrammā. Jūsu atbalsta aģenti varēs atbildēt uz zvanu tieši LiveAgent iekšienē. ” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju