Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tērzēšanas poga

Mūsdienās klienti sazinās, izmantojot daudzas dažādas platformas, bet uz kuru no tām Jūsu uzņēmumam būtu jākoncentrējas visvairāk?

Ir ļoti viegli zaudēt klientu konkurentam. Tāpēc ir svarīgi vienmēr nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu/atbalstu visiem saviem klientiem. Vai zinājāt, ka:

42% klientu dod priekšroku tērzēšanai tiešsaistē salīdzinājumā ar 23%, kas izvēlas saziņu pa e-pastu, un 16%, kas izvēlas sociālos medijus vai forumus.

J. D. Power

LiveAgent tērzēšanas poga ir lielisks rīks, kas nodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Tērzēšanas pogas ļauj klientiem vienā mirklī pieprasīt tērzēšanu ar klientu pārstāvi. LiveAgent piedāvā daudz dažādu pogu  dizainu. Tos varat pielāgot, vai arī izveidot paši.

Piemērs no ikdienas dzīves

Tērzēšanas pogas funkcijas:

Valodas izvēle

Ja esat uzņēmums, kas darbojas vairākās valstīs, varat izmantot valodas funkciju, kurā varat izvēlēties vēlamo tērzēšanas logrīka valodu. Pašlaik LiveAgent piedāvā 43 valodas.

Klientu novirzīšana uz pareizo nodaļu

Nekavējoties novirziet klientu pieprasījumus uz pareizo nodaļu, iespējojot iepriekšējas tērzēšanas veidlapas. Iepriekšējas tērzēšanas veidlapas tiek parādītas pēc tam, kad klients noklikšķina uz tiešsaistes tērzēšanas pogas. Izmantojot LiveAgent, varat pilnībā pielāgot pirmssarunas veidlapu, pamatojoties uz sava uzņēmuma vajadzībām.

Iespēja atstāt bezsaistes ziņojumus

Ļaujiet saviem klientiem sazināties ar jums, pat ja Jūsu klientu apkalpošanas dienests nav pieejams. Sniedziet viņiem iespēju sazināties ar Jums un izskatiet pieprasījumu, tiklīdz Jūsu pārstāvji atkal būs tiešsaistē vai būs pieejami.

Kā LiveAgent ietekmēs Jūsu vietnes ātrumu?

Tērzēšanas pogas ievietošana vajadzētu uzlabot Jūsu vietni. Tomēr daudzi tirgū pieejamie tērzēšanas logrīki vienlaikus var palēnināt tīmekļa vietnes darbību. Tāpēc LiveAgent ir radījis tērzēšanas pogu, kas neietekmē tīmekļa vietnes ātrumu. Tādējādi no tās izmantošanas Jūs tikai iegūsiet.

Ja vēlaties gūt vairāk informācijas, šeit ir lielisks raksts/pētījums par tēmu “Kā dažādi tērzēšanas logrīki ietekmē vietnes veiktspēju?”

Kā izveidot tērzēšanas pogu programmā LiveAgent?

1. Piesakieties LiveAgent kontā

2. Uzklikšķiniet uz Konfigurācijas

3. Izvēlieties Tērzēšana > Tērzēšanas pogas

4. Noklikšķiniet uz pogas IZVEIDOT

Piezīme: Ja vēlaties personalizētu tērzēšanas pogu, noklikšķiniet uz Pielāgota un iesniedziet HTML kodu/attēlu.

Kā varat pievienot tiešsaistes tērzēšanas (Live Chat) pogu savai vietnei no LiveAgent?

Ir sadaļa Integrācija, kurā varat atrast kodu, kas jāievada Jūsu tīmekļvietnē. Mēs iesakām lūgt sava uzņēmuma tīmekļa administratoram iestrādāt tērzēšanu. Pēc tam, kad tērzēšana ir iestrādāta, visas izmaiņas tiks automātiski saglabātas, un kods nebūs jāmaina vēlreiz.

Lai apskatītu padziļinātu video pamācību, dodieties uz sadaļu “Kā izveidot tērzēšanas pogas pakalpojumā LiveAgent” mūsu zināšanu bāzē.

Ieguvumi uzņēmējdarbībā:

  • Klientu noturēšana
  • Klientu apmierinātība
  • Ietaupiet klienta un aģenta laiku
  • Ietaupiet naudu
  • Palieliniet pārdošanas apjomus
  • Ātrāk atrisiniet problēmas
  • Līdzsvars pret konkurentiem

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

FREE TRIAL

Kāda veida tērzēšanas pogas ir LiveAgent?

1. Pielāgojamas dažādu tipu pogas, piemēram, “Burbuļveida”, “Sānos”, “Stūrī”, “Rindā”.

2. Pielāgota attēla poga

3. Pielāgota HTML poga

Tiešsaistes tērzēšanas pogas dizaina iespējas:

Tiešsaistes poga

Šajā sadaļā varat izveidot vēlamo pogas dizainu.

Šeit varat viegli mainīt:

  • Novietojums
  • Krāsas
  • Animācija
  • Hover efektu
  • Iespēju pielāgot to tālruņa ierīcēm
  • Z-indekss: Tas palīdzēs iestatīt pogu vēlamajā vietā Jūsu tīmekļa vietnē. Piemērs: ja vēlaties, lai poga būtu virs kājenes, tad iestatiet to šeit.
Rediģēt tērzēšanas pogu

Tērzēšanas logs

Pēc tiešsaistes pogas pielāgošanas varat noformēt arī tērzēšanas logu.

Lietas, ko varat mainīt:

  • Krāsas
  • Nosaukumu
  • Sagaidīšanas ziņu/slēpt sagaidīšanas ziņu
  • Stilu
  • Tērzēšanas loga izmēru
  • Paslēpt atkal sākt tērzēšanu pogu
  • Iespēju atstāt bezsaistes ziņu
  • Z-indekss
  • Novietojums
  • Pielāgot CSS

Ja vēlaties lasīt vairāk, dodieties uz sadaļu  Tērzēšanas logu dokošana.

Bezsaistes poga

Šī poga tiks aktivizēta, ja neviens darbinieks nav pieejams, lai tērzētu ar klientu. Arī šo pogu varat pilnībā pielāgot sava uzņēmuma vajadzībām.

Funkcijas, kuras varat pielāgot:

  • Animācija
  • Novietojums
  • Z-indekss
  • Izskats mobilajos tālruņos
  • Krāsas

Saziņas forma:

Saziņas veidlapas pielāgošana ļauj klientiem sazināties ar Jums, izmantojot Jūsu tīmekļa vietni. Mēs esam izveidojuši plašu ceļvedi ar visām funkcijām, kas paredzētas tieši saziņas veidlapām.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu  Saziņas veidlapas.

Papildu padomi, kā efektīvi izmantot tērzēšanas pogu savā tīmekļa vietnē:

Klientu apkalpošanas/atbalsta dienests katru dienu saņem daudz klientu pieprasījumu. Daudzi pieprasījumi ir atkārtoti jautājumi vai pieprasījumi. Lai izveidotu efektīvu klientu apkalpošanas darba plūsmu, kā arī vislabāko klientu pieredzi, varat:

Pielietot sagatavotas ziņas

Ja esat atteicies no pakalpojuma LiveAgent, Jums noteikti jāizmanto sagatavotie ziņojumi. Sagatavotas ziņas ir lieliska iespēja atkārtotu jautājumu risināšanai. Tas ir lielisks rīks, kas ir efektīvs un ļauj Jūsu komandai vienmēr izskatīties profesionāli, nodrošinot ātru un kārtīgu atbilžu sniegšanu. Piemēram, ja Jums ir jānodrošina naudas atmaksa, Jums nav jādomā, kā pareizi uzrakstīt kādu vispārīgu informāciju. Jūs varat izmantot veidni (sagatavotu ziņu), kas var ietaupīt laiku, lai koncentrētos uz uzdevumu/atmaksu.

Izveidojiet BUJ / zināšanu bāzes rakstus no atkārtotiem jautājumiem.

Mēs jau esam izstāstījuši par tērzētavas priekšrocībām un funkcijām tīmekļa vietnēs. Mūsu otrais padoms ir pārvērst atkārtotu jautājumu trūkumu par priekšrocību. Kā? Vienkārši uzrakstot padziļinātu zināšanu bāzes rakstu vai BUJ sadaļu. Rezultātā klients var izmantot šo pašpalīdzības iespēju, nevis gaidīt atbildi rindā. Turklāt Jūsu klientu apkalpošanas dienests var sniegt ātru un efektīvu atbalstu.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

FREE TRIAL

Zināšanu bāzes resursi:

Ja vēlaties uzzināt vairāk, dodieties uz LiveAgent – Tērzēšana tiešsaistē.

Ja vēlaties integrēt klientu apkalpošanas tērzēšanu savā vietnē, izlasiet šo ceļvedi.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju