Daudzprofilu zināšanu bāze* sniedz iespēju izveidot neierobežotu skaitu atsevišķu klientu portālu, kur katram no tiem var būt savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Tas ir ļoti noderīgi tiem uzņēmumiem, kuri vēlas nošķirt klientu atbalsta portālus un ievērot savas zīmola vadlīnijas.
Kā ieslēgt Daudzprofilu zināšanu bāzi
Pirmais solis, lai izveidotu jaunus papildus zināšanu bāzes portālus, ir piekļūt LiveAgent iestatījumiem: Konfigurācija – > Sistēma – > Spraudņi sekcija jūsu panelī un ieslēgt funkciju, noklikšķinot uz tās slēdža. Pārliecinieties, vai slēdzis ir zaļš — tas norāda, ka tas ir aktīvs. Otrs solis ir faktiski izveidot papildus zināšanu bāzi. Kad jūs dosieties uz “Klientu portāls” savā administrācijas panelī, tur redzēsit jaunu pogu – Izveidot. Noklikšķinot uz tā, process tiks uzsākts. Sekojiet mūsu pakāpeniskajai pamācībai, lai iegūtu vislabāko pārskatu.
Visās zināšanu bāzēs ir vieni un tie paši satura veidi: raksti, forumi, atsauksmju paneļi, logrīki.
*Katras papildu zināšanu bāzes cena īpašā piedāvājuma lietotājiem ir $19.
Zināšanu bāzes resursi
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kā arī citas programmatūras, piemēram, Sūdzību pārvaldības sistēmu un E-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir populārs un iespējams, ka tas var būt derīgs jūsu uzņēmumam.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.