Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru

Mūsdienu patērētāji, kas orientējas uz digitālajām tehnoloģijām, izmanto vairākas platformas, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida vienotu pieredzi visās šajās platformās. Tāpēc lielākā daļa uzņēmumu, kas vēršas pie klientiem, jau ir ieviesuši kontaktu centru risinājumus, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc vienotas daudzkanālu pieredzes.

Neatkarīgi no tā, kādus kanālus izmanto Jūsu klienti, ar LiveAgent kontaktu centra programmatūru Jūs varat viegli, ērti un efektīvi pārvaldīt visas Jūsu klientu mijiedarbības no viena vadības centra.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
key points illustration

Kas ir kontaktu centra programmatūra?

Kontaktu centra programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem racionalizēt saziņu ar klientiem visos iespējamajos kontaktpunktos un kanālos. Tie var ietvert balss, VoIP, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, teksta un sociālo mediju platformas.

Tā kā arvien vairāk uzņēmumu ievieš kontaktu centru risinājumus, paredzams, ka līdz 2025. gadam globālais kontaktu centru sistēmu tirgus apjoms sasniegs 47,76 miljardus ASV dolāru.

Kāpēc nepieciešama mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra

Mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra novērš nepieciešamību paļauties uz tradicionālajiem lokālajiem risinājumiem. Tas nozīmē, ka, lai varētu izveidot un izmantot jaudīgu kontaktu centra sistēmu ar spēcīgām funkcijām, vairs nav nepieciešama dārga aparatūra, infrastruktūra un profesionālas IT komandas, kas to pārvaldītu.

Mākoņbāzēti risinājumi ir piemēroti gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām, jo tie nodrošina lielisku mērogojamību, elastību, piedāvā uzlabotu drošību un ir ļoti rentabli.

maintenance - illustration

Ko varat sagaidīt, izmantojot kontaktu centra programmatūras risinājumus

Labāka pakalpojumu pārvaldība

Kontaktu centra sistēmas rīku ziņošanas un analīzes iespējas ļauj vadītājiem viegli uzraudzīt un pārvaldīt katru pakalpojumu sniegšanas darbības aspektu, sekot līdzi svarīgākajiem pakalpojumu rādītājiem un gūt ieskatu par to, kā strādā aģenti.

Uzlabota datu drošība

Kontaktu centru programmatūras risinājumi nodrošina uzlabotas drošības funkcijas, tostarp datu šifrēšanu un datu dublēšanu, lai aizsargātu sensitīvu klientu informāciju.

Lielāka produktivitāte

Kontaktu centru sistēmu platformas ir aprīkotas ar bagātīgu funkciju kopumu, kas ļauj aģentiem sekot līdzi klientu informācijai un ļauj ātri un profesionāli risināt problēmas, vienlaikus saglabājot augstu produktivitātes līmeni.

Papildu ieguvumi no kontaktu centra programmatūras

live chat increases sales

Samazinātas atbalsta izmaksas

Atbalsta procesu racionalizēšana, automatizēšana un optimizēšana nozīmē īsāku atbildes laiku, ātrākus risinājumus un retākus atkārtotus zvanus – tas viss palielina atbalsta efektivitāti un samazina darbības izmaksas..

Integrations pricing-icon

Lielākas pārdošanas iespējas

Pateicoties tūlītējai piekļuvei visaptverošiem klientu datiem, sākot ar personisko informāciju un beidzot ar katra klienta pirkumu un pakalpojumu vēsturi, aģenti vajadzības gadījumā var veikt attiecīgu produktu vai pakalpojumu šķērspārdošanu un augšuppārdošanu.

LiveAgent daudzkanālu kontaktu centra programmatūra "viss vienā"

LiveAgent kontaktu centra sistēma ir daudzkanālu, funkcijām bagāts risinājums, kas padara Jūsu atbalstu efektīvāku un klientus apmierinātākus.

Pilnībā funkcionāla palīdzības pieteikumu sistēma

LiveAgent kontaktcentra programmatūra piedāvā pilnu palīdzības pieteikumu funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu izplatīšanu, darba plūsmas automatizāciju, vieglu atbildības pārvaldību, sagatavotas atbildes un veidnes, SLA pārvaldību, palīdzības pieteikumu sadalīšanu un apvienošanu, komandas sadarbības rīkus, atskaites un daudz ko citu, lai ātri un efektīvi atrisinātu palīdzības pieteikumus.

Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts

Tiešsaistes tērzēšana ir viena no galvenajām LiveAgent kontaktu centra platformas funkcijām, kas ļauj Jums nodrošināt tūlītēju atbalstu – to, ko mūsdienu patērētāji sagaida no zīmoliem.

LiveAgent tiešsaistes tērzēšana ir aprīkota ar desmitiem gan bieži sastopamu, gan unikālu tiešsaistes tērzēšanas funkciju, tostarp vairākām tērzēšanas maršrutēšanas iespējām, proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem, tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Balss un video zvani

Mākoņbāzēts zvanu centrs ir LiveAgent kompleksā kontaktu centra risinājuma neatņemama sastāvdaļa. Tas ļauj pieņemt zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai no Jūsu tīmekļa vietnes, veidot pat vissarežģītākos un personalizētākos IVR kokus, definēt noteikumus zvanu maršrutēšanas un pārsūtīšanas automatizēšanai, veikt neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Sociālo mediju integrācija

65% cilvēku vecumā no 18 līdz 34 gadiem uzskata, ka sociālie mediji ir efektīvs klientu apkalpošanas kanāls. LiveAgent integrējas ar populārākajiem sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram, lai palīdzētu Jums uzraudzīt un atbildēt uz visiem Jūsu sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena paneļa. Izmantojot LiveAgent, nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem sociālo tīklu kontiem vai uzraudzīt vairākas ierīces.

Visaptverošs pašapkalpošanās portāls

70% patērētāju dod priekšroku uzņēmuma tīmekļa vietnei, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem, nevis sazinās ar uzņēmumu pa tālruni vai e-pastu. Izmantojot LiveAgent, varat paplašināt atbalsta iespējas, izveidojot pilnībā pielāgojamu pašapkalpošanās portālu ar zināšanu bāzi, bieži uzdotiem jautājumiem un klientu forumiem, kas ļauj klientiem pašiem atrisināt problēmas, neiesaistot Jūsu aģentus.

book lover - illustration
Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview

Nepieciešama kontaktu centra programmatūra?

Tā kā tirgū ir pieejami dažādi kontaktu centru programmatūras nodrošinātāji, izvēlēties kādu no tiem var būt sarežģīti. Kad zināt, kāda veida kontaktu centra programmatūru meklējat, apsveriet iespēju izveidot sarakstu ar obligāti nepieciešamajām funkcijām, kas ir būtiskas Jūsu klientu atbalsta komandai. Dažas no tām piedāvā pamata kontaktu centra funkcionalitāti, bet citas ietver uzlabotas iespējas. Uzņēmumā LiveAgent mēs esam izveidojuši daudzkanālu kontaktu centra risinājumu ar šobrīd pieejamām vairāk nekā 179 funkcijām un vairāk nekā 40 iekļautām integrācijām.

Kāpēc LiveAgent kontaktu centra risinājums ir Jums vispiemērotākais

Mākoņbāzēta tehnoloģija

Izbaudiet ātru izvietošanu, lietošanas ērtumu, uzlabotu drošību un citas mākoņtehnoloģijas priekšrocības.

Mums uzticas 30000 uzņēmumu

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent kā klientu atbalsta rīku.

Mērogojama un pielāgojama sistēma

Programmatūru var viegli mērogot un pielāgot atbilstoši Jūsu īpašajām prasībām.

Savings illustration

Izvēlieties savam uzņēmumam piemērotu tarifu plānu

Labākā kontaktu centra programmatūra ir tā, kas pilnībā atbilst Jūsu biznesa mērķiem, klientu atbalsta vajadzībām un budžetam.

LiveAgent piedāvā četrus dažādus tarifu plānus – tostarp bezmaksas tarifu plānu, bez līgumiem vai slēptām maksām, ar pilnīgi caurspīdīgu un godīgu cenu politiku, ik mēnesi maksājot tikai par reālo izmantošanu. Jūs varat arī samazināt un uzlabot savu plānu, kā arī jebkurā brīdī pievienot vai noņemt aģentus.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Kontaktu centra programmatūras BUJ

Kas ir kontaktu centra sistēma?

Kontaktu centra sistēma ir programmatūra, kurā visa klientu saziņa ir apvienota vienā saskarnē. Tādējādi visa saziņa ar klientiem notiek vienā saskarnē, kas padara to par efektīvu un lietderīgu kontaktu centra risinājumu Jūsu aģentiem un klientiem. Klienti ātri saņem atbildes, un aģenti var viegli atrisināt klientu jautājumus. Kontaktu centrs parasti ir daļa no kompleksa palīdzības dienesta risinājuma, kas nodrošina dažādas funkcijas, lai radītu vislabāko iespējamo klientu pieredzi.

Kas ir daudzkanālu kontaktu centra risinājums?

Daudzkanālu kontaktu centrs nozīmē, ka Jūsu uzņēmums spēj integrēt visus kanālus vienā kontaktu centra risinājumā un nodrošināt vienotu klientu pieredzi. Turklāt kontaktu centra risinājumā ir iekļauti dati par Jūsu klientiem, kā arī iepriekšējo palīdzības pieteikumu vēsture.

Kāds ir kontaktu centra mērķis?

Kontaktu centra mērķis ir pēc iespējas efektīvāk un lietderīgāk sniegt atbalstu Jūsu klientiem, kad tas nepieciešams.

Related Articles to Kontaktu centra programmatūra
Tiešsaistes tērzēšana ir lielisks veids, kā nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Izvēlieties dizainu un ievietojiet tērzēšanu savā vietnē jau tagad, izmantojot LiveAgent.

Tērzēšanas poga

J. D. Power LiveAgent piedāvā tērzēšanas pogu, kas ir lielisks rīks kvalitatīvam klientu apkalpošanai. Vairāk nekā puse klientu dod priekšroku tiešsaistes tērzēšanai, un LiveAgent nodrošina vairākas funkcijas, kas uzlabo klientu apkalpošanas pieredzi. Tāpat tērzēšanas poga neietekmē tīmekļa vietnes ātrumu, un to var pielāgot saviem vēlējumiem. Pogas var pielāgot daudzos dizaina veidos, un ir iespēja ievietot tērzēšanas logu, ko var pielāgot arī krāsām. Šīs funkcijas palīdz noturēt klientus un palielināt pārdošanas apjomus.

Liveagent ir pilnīgi nokomplektēta palīdzības dienesta programmatūra, kas izmanto pieteikumu apstrādes sistēmu, lai apvienotu visus jūsu palīdzības dienesta procesus.

Palīdzības dienesta programmatūra labākai klientu pieredzei

LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas var integrēt visus klientu saziņas kanālus vienā. Tas nodrošina skaidru un efektīvu komunikāciju ar klientiem, kuru vēlmes ir mainījušās, un vēlas sazināties ar zīmoli ne tikai pa tālruni un e-pastu, bet arī čatā, sociālajos medijos un ar SMS. Ar šo programmatūru var izvairīties no problēmām, piemēram, e-pasta ziņojumiem, kas zūd vai personālam, kurš var sajaukt klienta vaicājumus. LiveAgent var atvieglot palīdzības dienesta pārvaldību.

Klienti sagaida personalizētu, ātru un zinošu apkalpošanu. LiveAgent ir ccm programmatūra, kas var palīdzēt jums to nodrošināt uzreiz.

Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra

Komunikācijai ir būtiska nozīme uzņēmējdarbībā, jo inovatīva saziņa ar klientiem veido zīmola identitāti un sekmē ilgstošas attiecības ar klientiem. Dodoties uz ladesk.com, var izmēģināt klientu komunikācijas pārvaldības programmatūru bez maksas uz 7 vai 30 dienām, izmantojot uzņēmuma e-pastu. Reģistrējoties, apstiprina Noteikumus un Privātuma Politiku.

Ja vēlaties saviem klientiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, bezmaksas virtuālā zvanu centra programmatūras izmantošana ir lielisks veids, kā sākt darbu.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra. Pieejami dažādi risinājumi, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēma un pircēju portāla programmatūra. Uzņēmumam ir pieejamas arī tīmekļa semināri un akadēmija. Jāatzīmē, ka Quality Unit, LLC. pieder tiesības un turpmākas informācijas lasītāji var atrast to uz uzņēmuma mājaslapas.

Neraugoties uz interneta atbalsta uzplaukumu, klienti joprojām prasa zvanu atbalstu. Izlasiet mūsu zvanu centra lietojuma statistiku un uzziniet vairāk.

Zvanu centra pielietošana

LiveAgent ir klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Uzņēmums reklamē savu atbalsta portālu, datu migrāciju un sistēmas statusu, kā arī tīmekļa seminārus un pašapkalpošanās programmatūru. LiveAgent piedāvā arī demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī informāciju par cenām un tālruņa kontaktiem.

LiveAgent uzlabo klientu apmierinātību ar daudzkanālu klientu piesaistes platformu. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un pārliecinieties paši.

Paveiciet to ar klientu piesaistes platformu.

Klientu piesaistes programmatūra piedāvā daudzkanālu saziņu un CRM sistēmas. Mēs esam evaluēti kā visaugstāk novērtētā programmatūra. Nav nepieciešama kredītkarte un ir iespēja atteikties jebkurā brīdī. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju