Kontaktu centra programmatūra

Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru

Mūsdienu patērētāji, kas orientējas uz digitālajām tehnoloģijām, izmanto vairākas platformas, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida vienotu pieredzi visās šajās platformās. Tāpēc lielākā daļa uzņēmumu, kas vēršas pie klientiem, jau ir ieviesuši kontaktu centru risinājumus, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc vienotas daudzkanālu pieredzes.

Neatkarīgi no tā, kādus kanālus izmanto Jūsu klienti, ar LiveAgent kontaktu centra programmatūru Jūs varat viegli, ērti un efektīvi pārvaldīt visas Jūsu klientu mijiedarbības no viena vadības centra.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

undraw key points ig28

Kas ir kontaktu centra programmatūra?

Kontaktu centra programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem racionalizēt saziņu ar klientiem visos iespējamajos kontaktpunktos un kanālos. Tie var ietvert balss, VoIP, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, teksta un sociālo mediju platformas.

Tā kā arvien vairāk uzņēmumu ievieš kontaktu centru risinājumus, paredzams, ka līdz 2025. gadam globālais kontaktu centru sistēmu tirgus apjoms sasniegs 47,76 miljardus ASV dolāru.

Kāpēc nepieciešama mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra

Mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra novērš nepieciešamību paļauties uz tradicionālajiem lokālajiem risinājumiem. Tas nozīmē, ka, lai varētu izveidot un izmantot jaudīgu kontaktu centra sistēmu ar spēcīgām funkcijām, vairs nav nepieciešama dārga aparatūra, infrastruktūra un profesionālas IT komandas, kas to pārvaldītu.

Mākoņbāzēti risinājumi ir piemēroti gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām, jo tie nodrošina lielisku mērogojamību, elastību, piedāvā uzlabotu drošību un ir ļoti rentabli.

undraw maintenance cn7j

Ko varat sagaidīt, izmantojot kontaktu centra programmatūras risinājumus

Statistic icon

Labāka pakalpojumu pārvaldība

Kontaktu centra sistēmas rīku ziņošanas un analīzes iespējas ļauj vadītājiem viegli uzraudzīt un pārvaldīt katru pakalpojumu sniegšanas darbības aspektu, sekot līdzi svarīgākajiem pakalpojumu rādītājiem un gūt ieskatu par to, kā strādā aģenti.

Union icon

Uzlabota datu drošība

Kontaktu centru programmatūras risinājumi nodrošina uzlabotas drošības funkcijas, tostarp datu šifrēšanu un datu dublēšanu, lai aizsargātu sensitīvu klientu informāciju.

Tachometer icon

Lielāka produktivitāte

Kontaktu centru sistēmu platformas ir aprīkotas ar bagātīgu funkciju kopumu, kas ļauj aģentiem sekot līdzi klientu informācijai un ļauj ātri un profesionāli risināt problēmas, vienlaikus saglabājot augstu produktivitātes līmeni.

Papildu ieguvumi no kontaktu centra programmatūras

live chat increase sales

Samazinātas atbalsta izmaksas

Atbalsta procesu racionalizēšana, automatizēšana un optimizēšana nozīmē īsāku atbildes laiku, ātrākus risinājumus un retākus atkārtotus zvanus – tas viss palielina atbalsta efektivitāti un samazina darbības izmaksas..

Integrations pricing

Lielākas pārdošanas iespējas

Pateicoties tūlītējai piekļuvei visaptverošiem klientu datiem, sākot ar personisko informāciju un beidzot ar katra klienta pirkumu un pakalpojumu vēsturi, aģenti vajadzības gadījumā var veikt attiecīgu produktu vai pakalpojumu šķērspārdošanu un augšuppārdošanu.

LiveAgent daudzkanālu kontaktu centra programmatūra “viss vienā”

LiveAgent kontaktu centra sistēma ir daudzkanālu, funkcijām bagāts risinājums, kas padara Jūsu atbalstu efektīvāku un klientus apmierinātākus.

Pilnībā funkcionāla palīdzības pieteikumu sistēma

LiveAgent kontaktcentra programmatūra piedāvā pilnu palīdzības pieteikumu funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu izplatīšanu, darba plūsmas automatizāciju, vieglu atbildības pārvaldību, sagatavotas atbildes un veidnes, SLA pārvaldību, palīdzības pieteikumu sadalīšanu un apvienošanu, komandas sadarbības rīkus, atskaites un daudz ko citu, lai ātri un efektīvi atrisinātu palīdzības pieteikumus.

https://youtu.be/zyBEt7ScQYkhttps://youtu.be/GO4rPDffDew

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts

Tiešsaistes tērzēšana ir viena no galvenajām LiveAgent kontaktu centra platformas funkcijām, kas ļauj Jums nodrošināt tūlītēju atbalstu – to, ko mūsdienu patērētāji sagaida no zīmoliem.

LiveAgent tiešsaistes tērzēšana ir aprīkota ar desmitiem gan bieži sastopamu, gan unikālu tiešsaistes tērzēšanas funkciju, tostarp vairākām tērzēšanas maršrutēšanas iespējām, proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem, tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Uzzināt vairāk

Balss un video zvani

Mākoņbāzēts zvanu centrs ir LiveAgent kompleksā kontaktu centra risinājuma neatņemama sastāvdaļa. Tas ļauj pieņemt zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai no Jūsu tīmekļa vietnes, veidot pat vissarežģītākos un personalizētākos IVR kokus, definēt noteikumus zvanu maršrutēšanas un pārsūtīšanas automatizēšanai, veikt neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu.

https://youtu.be/SyvXUDe3g6Ahttps://youtu.be/XXiy81-m3zY

Sociālo mediju integrācija

65% cilvēku vecumā no 18 līdz 34 gadiem uzskata, ka sociālie mediji ir efektīvs klientu apkalpošanas kanāls. LiveAgent integrējas ar populārākajiem sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram, lai palīdzētu Jums uzraudzīt un atbildēt uz visiem Jūsu sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena paneļa. Izmantojot LiveAgent, nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem sociālo tīklu kontiem vai uzraudzīt vairākas ierīces.

Uzzināt vairāk

Visaptverošs pašapkalpošanās portāls

70% patērētāju dod priekšroku uzņēmuma tīmekļa vietnei, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem, nevis sazinās ar uzņēmumu pa tālruni vai e-pastu. Izmantojot LiveAgent, varat paplašināt atbalsta iespējas, izveidojot pilnībā pielāgojamu pašapkalpošanās portālu ar zināšanu bāzi, bieži uzdotiem jautājumiem un klientu forumiem, kas ļauj klientiem pašiem atrisināt problēmas, neiesaistot Jūsu aģentus.

undraw book lover mkck

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Nepieciešama kontaktu centra programmatūra?

Tā kā tirgū ir pieejami dažādi kontaktu centru programmatūras nodrošinātāji, izvēlēties kādu no tiem var būt sarežģīti. Kad zināt, kāda veida kontaktu centra programmatūru meklējat, apsveriet iespēju izveidot sarakstu ar obligāti nepieciešamajām funkcijām, kas ir būtiskas Jūsu klientu atbalsta komandai. Dažas no tām piedāvā pamata kontaktu centra funkcionalitāti, bet citas ietver uzlabotas iespējas. Uzņēmumā LiveAgent mēs esam izveidojuši daudzkanālu kontaktu centra risinājumu ar šobrīd pieejamām vairāk nekā 179 funkcijām un vairāk nekā 40 iekļautām integrācijām.

Uzzināt vairāk

Kāpēc LiveAgent kontaktu centra risinājums ir Jums vispiemērotākais

Cloud icon

Mākoņbāzēta tehnoloģija

Izbaudiet ātru izvietošanu, lietošanas ērtumu, uzlabotu drošību un citas mākoņtehnoloģijas priekšrocības.

Lovely customer icon

Mums uzticas 30000 uzņēmumu

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent kā klientu atbalsta rīku.

Buble icon

Mērogojama un pielāgojama sistēma

Programmatūru var viegli mērogot un pielāgot atbilstoši Jūsu īpašajām prasībām.

undraw Savings dwkw

Izvēlieties savam uzņēmumam piemērotu tarifu plānu

Labākā kontaktu centra programmatūra ir tā, kas pilnībā atbilst Jūsu biznesa mērķiem, klientu atbalsta vajadzībām un budžetam.

LiveAgent piedāvā četrus dažādus tarifu plānus – tostarp bezmaksas tarifu plānu, bez līgumiem vai slēptām maksām, ar pilnīgi caurspīdīgu un godīgu cenu politiku, ik mēnesi maksājot tikai par reālo izmantošanu. Jūs varat arī samazināt un uzlabot savu plānu, kā arī jebkurā brīdī pievienot vai noņemt aģentus.

Uzzināt vairāk

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x