Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru

Mūsdienu patērētāji, kas orientējas uz digitālajām tehnoloģijām, izmanto vairākas platformas, lai sazinātos ar uzņēmumiem, un sagaida vienotu pieredzi visās šajās platformās. Tāpēc lielākā daļa uzņēmumu, kas vēršas pie klientiem, jau ir ieviesuši kontaktu centru risinājumus, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc vienotas daudzkanālu pieredzes.

Neatkarīgi no tā, kādus kanālus izmanto Jūsu klienti, ar LiveAgent kontaktu centra programmatūru Jūs varat viegli, ērti un efektīvi pārvaldīt visas Jūsu klientu mijiedarbības no viena vadības centra.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
key points illustration

Kas ir kontaktu centra programmatūra?

Kontaktu centra programmatūra ir rīks, kas ļauj uzņēmumiem racionalizēt saziņu ar klientiem visos iespējamajos kontaktpunktos un kanālos. Tie var ietvert balss, VoIP, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, teksta un sociālo mediju platformas.

Tā kā arvien vairāk uzņēmumu ievieš kontaktu centru risinājumus, paredzams, ka līdz 2025. gadam globālais kontaktu centru sistēmu tirgus apjoms sasniegs 47,76 miljardus ASV dolāru.

Kāpēc nepieciešama mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra

Mākoņbāzēta kontaktu centra programmatūra novērš nepieciešamību paļauties uz tradicionālajiem lokālajiem risinājumiem. Tas nozīmē, ka, lai varētu izveidot un izmantot jaudīgu kontaktu centra sistēmu ar spēcīgām funkcijām, vairs nav nepieciešama dārga aparatūra, infrastruktūra un profesionālas IT komandas, kas to pārvaldītu.

Mākoņbāzēti risinājumi ir piemēroti gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām, jo tie nodrošina lielisku mērogojamību, elastību, piedāvā uzlabotu drošību un ir ļoti rentabli.

maintenance - illustration

Ko varat sagaidīt, izmantojot kontaktu centra programmatūras risinājumus

Labāka pakalpojumu pārvaldība

Kontaktu centra sistēmas rīku ziņošanas un analīzes iespējas ļauj vadītājiem viegli uzraudzīt un pārvaldīt katru pakalpojumu sniegšanas darbības aspektu, sekot līdzi svarīgākajiem pakalpojumu rādītājiem un gūt ieskatu par to, kā strādā aģenti.

Uzlabota datu drošība

Kontaktu centru programmatūras risinājumi nodrošina uzlabotas drošības funkcijas, tostarp datu šifrēšanu un datu dublēšanu, lai aizsargātu sensitīvu klientu informāciju.

Lielāka produktivitāte

Kontaktu centru sistēmu platformas ir aprīkotas ar bagātīgu funkciju kopumu, kas ļauj aģentiem sekot līdzi klientu informācijai un ļauj ātri un profesionāli risināt problēmas, vienlaikus saglabājot augstu produktivitātes līmeni.

Papildu ieguvumi no kontaktu centra programmatūras

live chat increases sales

Samazinātas atbalsta izmaksas

Atbalsta procesu racionalizēšana, automatizēšana un optimizēšana nozīmē īsāku atbildes laiku, ātrākus risinājumus un retākus atkārtotus zvanus – tas viss palielina atbalsta efektivitāti un samazina darbības izmaksas..

Integrations pricing-icon

Lielākas pārdošanas iespējas

Pateicoties tūlītējai piekļuvei visaptverošiem klientu datiem, sākot ar personisko informāciju un beidzot ar katra klienta pirkumu un pakalpojumu vēsturi, aģenti vajadzības gadījumā var veikt attiecīgu produktu vai pakalpojumu šķērspārdošanu un augšuppārdošanu.

LiveAgent daudzkanālu kontaktu centra programmatūra "viss vienā"

LiveAgent kontaktu centra sistēma ir daudzkanālu, funkcijām bagāts risinājums, kas padara Jūsu atbalstu efektīvāku un klientus apmierinātākus.

Pilnībā funkcionāla palīdzības pieteikumu sistēma

LiveAgent kontaktcentra programmatūra piedāvā pilnu palīdzības pieteikumu funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu izplatīšanu, darba plūsmas automatizāciju, vieglu atbildības pārvaldību, sagatavotas atbildes un veidnes, SLA pārvaldību, palīdzības pieteikumu sadalīšanu un apvienošanu, komandas sadarbības rīkus, atskaites un daudz ko citu, lai ātri un efektīvi atrisinātu palīdzības pieteikumus.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Tiešsaistes tērzēšanas atbalsts

Tiešsaistes tērzēšana ir viena no galvenajām LiveAgent kontaktu centra platformas funkcijām, kas ļauj Jums nodrošināt tūlītēju atbalstu – to, ko mūsdienu patērētāji sagaida no zīmoliem.

LiveAgent tiešsaistes tērzēšana ir aprīkota ar desmitiem gan bieži sastopamu, gan unikālu tiešsaistes tērzēšanas funkciju, tostarp vairākām tērzēšanas maršrutēšanas iespējām, proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem, tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību, reāllaika rakstīšanas skatu un daudz ko citu.

Uzzināt vairāk

Balss un video zvani

Mākoņbāzēts zvanu centrs ir LiveAgent kompleksā kontaktu centra risinājuma neatņemama sastāvdaļa. Tas ļauj pieņemt zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai no Jūsu tīmekļa vietnes, veidot pat vissarežģītākos un personalizētākos IVR kokus, definēt noteikumus zvanu maršrutēšanas un pārsūtīšanas automatizēšanai, veikt neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociālo mediju integrācija

65% cilvēku vecumā no 18 līdz 34 gadiem uzskata, ka sociālie mediji ir efektīvs klientu apkalpošanas kanāls. LiveAgent integrējas ar populārākajiem sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram, lai palīdzētu Jums uzraudzīt un atbildēt uz visiem Jūsu sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena paneļa. Izmantojot LiveAgent, nav nepieciešams pārslēgties starp dažādiem sociālo tīklu kontiem vai uzraudzīt vairākas ierīces.

Visaptverošs pašapkalpošanās portāls

70% patērētāju dod priekšroku uzņēmuma tīmekļa vietnei, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem, nevis sazinās ar uzņēmumu pa tālruni vai e-pastu. Izmantojot LiveAgent, varat paplašināt atbalsta iespējas, izveidojot pilnībā pielāgojamu pašapkalpošanās portālu ar zināšanu bāzi, bieži uzdotiem jautājumiem un klientu forumiem, kas ļauj klientiem pašiem atrisināt problēmas, neiesaistot Jūsu aģentus.

book lover - illustration
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Nepieciešama kontaktu centra programmatūra?

Tā kā tirgū ir pieejami dažādi kontaktu centru programmatūras nodrošinātāji, izvēlēties kādu no tiem var būt sarežģīti. Kad zināt, kāda veida kontaktu centra programmatūru meklējat, apsveriet iespēju izveidot sarakstu ar obligāti nepieciešamajām funkcijām, kas ir būtiskas Jūsu klientu atbalsta komandai. Dažas no tām piedāvā pamata kontaktu centra funkcionalitāti, bet citas ietver uzlabotas iespējas. Uzņēmumā LiveAgent mēs esam izveidojuši daudzkanālu kontaktu centra risinājumu ar šobrīd pieejamām vairāk nekā 179 funkcijām un vairāk nekā 40 iekļautām integrācijām.

Kāpēc LiveAgent kontaktu centra risinājums ir Jums vispiemērotākais

Mākoņbāzēta tehnoloģija

Izbaudiet ātru izvietošanu, lietošanas ērtumu, uzlabotu drošību un citas mākoņtehnoloģijas priekšrocības.

Mums uzticas 30000 uzņēmumu

Vairāk nekā 30 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent kā klientu atbalsta rīku.

Mērogojama un pielāgojama sistēma

Programmatūru var viegli mērogot un pielāgot atbilstoši Jūsu īpašajām prasībām.

Savings illustration

Izvēlieties savam uzņēmumam piemērotu tarifu plānu

Labākā kontaktu centra programmatūra ir tā, kas pilnībā atbilst Jūsu biznesa mērķiem, klientu atbalsta vajadzībām un budžetam.

LiveAgent piedāvā četrus dažādus tarifu plānus – tostarp bezmaksas tarifu plānu, bez līgumiem vai slēptām maksām, ar pilnīgi caurspīdīgu un godīgu cenu politiku, ik mēnesi maksājot tikai par reālo izmantošanu. Jūs varat arī samazināt un uzlabot savu plānu, kā arī jebkurā brīdī pievienot vai noņemt aģentus.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arKontaktu centra programmatūra
Attīstīts kontaktu centrs, ko pārvalda pakalpojumu sniedzējs, krasi samazina jūsu kopējās biznesa izmaksas. Uzzināt vairāk, izlasot rakstu.

Kontaktu centrs kā pakalpojums

LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Izmantojot koplietotās pastkastes, uzņēmumi var uzlabot sadarbību un palielināt produktivitāti, piedāvājot ātrus un personalizētus pakalpojumus. Izvērtējiet Spike e-pasta pārvaldības programmu.

Kāda ir atšķirība starp kontaktu centru un zvanu centru? Uzziniet, kādas ir katra risinājuma priekšrocības, un izvēlieties sev piemērotāko.

Kontaktu centrs vai zvanu centrs

Koplietotā pastkaste uzlabo sadarbību un produktivitāti, piedāvājot personalizētus pakalpojumus. Bez maksas izmēģini LiveAgent un uzlabo savu biznesu!

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina sadarbību un palielina produktivitāti ar daudzām funkcijām, tostarp tiešsaistes čatu rīka un sūdzību pārvaldības sistēmas.

Klientu servisa programmatūra apvieno jaudīgu universālu iesūtni, tiešsaistes tērzētavu, iebūvētu zvanu centru un klientu portālu. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.

Klientu servisa programmatūra

LiveAgent piedāvā universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu. Iespējams izmēģināt bezmaksas versiju.

LiveAgent var nodrošināt Jums bezmaksas kontu, lai palīdzētu jums nodrošināt klientu apkalpošanu. Uzziniet par bezmaksas Help desk programmatūras plusiem un mīnusiem.

Bezmaksas help desk programmatūra

Lieliskas klientu apkalpošanas nodrošināšana ar LiveAgent programmatūru. Laba lojalitāte un risinājumi dažādām klientu vajadzībām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju