Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem

Aktīvi atbalstiet savus klientus, sazinoties ar viņiem ar izejošo zvanu centra programmatūru – uzlabojiet attiecības ar klientiem, optimizējiet izejošo klientu mijiedarbību un radiet vairāk pārdošanas iespēju. Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru ārējo klientu saziņu var viegli un efektīvi veikt tieši no Jūsu palīdzības dienesta.

Uzņēmuma inContact veiktais pētījums atklāja, ka lielākā daļa patērētāju ir atvērti tam, lai uzņēmumi ar viņiem sazinātos proaktīvi. Patiesībā 73% no tiem, kuriem ir bijusi pozitīva pieredze ar uzņēmuma/pakalpojumu sniedzēja ienākošo zvanu, norāda, ka viņu uztvere par organizāciju, kas viņiem zvanījusi, ir mainījusies pozitīvā virzienā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Kas ir izejošo zvanu centra programmatūra?

Atšķirībā no ienākošo zvanu centra programmatūras, ko uzņēmumi izmanto ienākošo klientu zvanu apstrādei, izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus potenciālajiem, galvenajiem vai esošajiem klientiem. Izejošos zvanus var veikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, proaktīvi atbalstot klientus, veicot savstarpēju vai augšupejošu pārdošanu esošajiem klientiem, veicot aptauju, izpēti utt.

Lielākā daļa mūsdienu zvanu centru programmatūras risinājumu apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra funkcionalitāti. Izvēloties labāko izejošo zvanu centra programmatūru, ieteicams izvēlēties rīku ar vispiemērotāko funkciju kopumu.

Īstenojiet proaktīvu pieeju saziņai ar klientiem, izmantojot izejošo zvanu centra programmatūru.

Proaktīvs klientu atbalsts

Sniedziet proaktīvu atbalstu un sazinieties ar klientiem, vēl pirms tie lūdz palīdzību.

Clock icon

Produktu vai pakalpojumu atjaunināšana

Kad runa ir par atjaunināšanu, savlaicīgs tālruņa zvans var palīdzēt uzņēmumiem izvairīties no klientu zaudēšanas.

Produktu augšupārdošana un šķērspārdošana

Paplašiniet savus piedāvājumus esošajiem klientiem, veicot augšupejošu vai šķērspārdošanu attiecīgajiem produktiem.

Daudzfunkcionāla zvanu centra programmatūra "viss vienā"

LiveAgent piedāvā spēcīgas ienākošo un izejošo zvanu centra programmatūras funkcijas, kas var palīdzēt uzlabot saziņu ar klientiem, uzlabot klientu atbalsta komandu efektivitāti un produktivitāti, kā arī palielināt klientu apmierinātību. Pievienojiet jebkuru VoIP pakalpojumu sniedzēju, iestatiet viedo zvanu maršrutēšanu, izveidojiet pielāgotus IVR kokus, viegli apstrādājiet neatbildētos zvanus, uzglabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu, saņemiet zvanus no savas tīmekļa vietnes un iespējojiet video zvanus ar tērzēšanu – tas viss ir iespējams programmā LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Zvanu centra programmatūra daudzkanālu palīdzības dienestā

Mūsu zvanu centra programmatūra ir tikai daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta platformas, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju, vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas iespējas. LiveAgent ietver jaudīgu palīdzības pieteikumu uzskaites sistēmu ar automatizāciju, tērzēšanu tiešsaistē, integrāciju ar sociālajiem medijiem un pašapkalpošanās iespējas. Ļaujiet saviem klientiem sazināties ar Jums no izvēlētā kanāla, vienlaikus ļaujot saviem aģentiem efektīvi apstrādāt visu saziņu vienuviet.

Zvanu centra programmatūras integrācijas

Izmantojot vairāk nekā 40 integrāciju, varat vienkāršot un ievērojami uzlabot izejošo saziņu ar klientiem. Saņemiet paziņojumus par jauniem palīdzības pieteikumiem, kamēr risināt darījumus Slack, reģistrējiet jaunus PipeDrive piedāvājumus, izrakstiet rēķinus lietotājiem ar ChargeDesk – un tas viss no LiveAgent palīdzības pieteikumu paneļa.

Designer holding pen in hand

Vairāk nekā 3000 atsauksmju lielākajās salīdzināšanas vietnēs

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Izmantojiet LiveAgent izejošajai saziņai ar klientiem un pārdošanas veicināšanai

Agent providing support to customer

Iniciējiet izejošo saziņu ar dažu klikšķu palīdzību

Iniciējiet izejošos zvanus vai e-pasta vēstules saviem potenciālajiem klientiem tikai ar pāris klikšķiem – tieši no LiveAgent paneļa, vienlaikus apmeklējot potenciālo klientu vietnes. Ja šī funkcija ir iespējota, tā var būt ļoti noderīga, jo īpaši B2B pārdošanas komandām, ļaujot pārdošanas aģentiem ātri un ērti veikt izejošās sarunas.

Viegla piekļuve padziļinātai informācijai par klientiem

Izmantojot LiveAgent izejošo zvanu centra CRM programmatūru, Jūs saņemat tūlītēju piekļuvi visaptverošai klientu informācijai, tostarp katra klienta personiskajai informācijai, iepriekšējiem pirkumiem un apkalpošanas vēsturei – viss vienā hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsmā. Apbruņojušies ar šīm zināšanām, aģenti var proaktīvi uzrunāt esošos klientus un efektīvi pārdot Jūsu produktus, kad vien apstākļi to atļauj.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Lieciet lietā neierobežotu zvanu ierakstu iespējas

Ar neierobežotu zvanu ierakstīšanas funkcionalitāti varat droši un ērti saglabāt visus klientu zvanus un balss pasta ziņojumus tieši savā LiveAgent kontā. Šī funkcija nodrošina, ka netiek pazaudēti klientu zvani, un ļauj aģentiem viegli piekļūt zvanu ierakstiem un tos atkārtoti atskaņot, ja viņiem ir nepieciešams atgādinājums par to, kas notika iepriekšējās saziņās, lai uzrunātu klientus ar atbilstošiem piedāvājumiem.

Izmantojiet proaktīvu tērzēšanu, lai piesaistītu vairāk klientu

Iesaistiet potenciālos klientus savā tīmekļa vietnē, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus, kas ir daļa no LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. Iestatiet automatizētus tērzēšanas ielūgumus pielāgotiem URL Jūsu tīmekļa vietnē (piemēram, cenu lapā) vai aiciniet apmeklētājus tērzēt ar Jūsu aģentiem norēķinu procesa laikā, lai vairotu viņu pārliecību par pirkumu, uzlabotu viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērstu viņus par maksājošiem klientiem.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Sekojiet līdzi potenciālajiem klientiem sociālajos medijos un iesaistiet tos

Sekojiet līdzi savām sociālo plašsaziņas līdzekļu aktivitātēm, izmantojot LiveAgent. Programmatūra integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Viegli uzraugiet un nekavējoties atbildiet uz visiem sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena paneļa. Sniedziet savlaicīgu palīdzību un pārvērsiet vairāk potenciālo klientu par pircējiem.

Mācieties no zvanu centru analītikas

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir aprīkota ar iebūvētām analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijām. Iegūstiet vērtīgu informāciju no gandrīz bezgalīgām atskaišu iespējām, kas ļauj izsekot dažādus zvanu centra rādītājus un KPI (galvenos veiktspējas rādītājus). Veidojiet dažāda veida pārskatus, uzziniet, kā darbojas Jūsu zvanu centrs, un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.

Learn from customer analytics and insights

Kāpēc LiveAgent zvanu centra programmatūra ir pareizā izvēle?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Viegli lietojama mākoņbāzēta tehnoloģija

LiveAgent ir mākoņdatošanas rīks, ko ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.

Outbound call center software

Izejošie un ienākošie zvani

LiveAgent apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra programmatūras funkcijas. Saņemiet neierobežotu skaitu ienākošo zvanu vai aktīvi sazinieties ar klientiem.

Confused woman in front of the computer

Bez papildu maksas par minūti

Iegūstiet vislabāko cenas un kvalitātes attiecību ar vienkāršu un pārredzamu cenu modeli bez ilgtermiņa līgumiem un bez papildu maksas par katru izmantoto minūti.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Zvanu centrs ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt palīdzības pieteikumus, e-pasta vēstules, tērzēšanu, balss saziņu un sociālo tīklu ziņojumus.

Iegūstiet zvanu centra programmatūru par saprātīgu cenu

Iegūstiet profesionālu izejošo un ienākošo zvanu centra programmatūru, kas iebūvēta jaudīgā palīdzības dienesta risinājumā par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.

Package Name

Viss iekļauts

Piemērots maziem uzņēmumiem, aģentūrām un pat lielām korporācijām

$39 /mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Izejošo zvanu centra BUJ

Kas ir izejošo zvanu centrs?

Izejošo zvanu centrs parasti ir pārdošanas nodaļa, kas veic zvanus, lai ģenerētu jaunus klientus uzņēmumam.

Kur es varu atrast zvanu centra programmatūru izejošo zvanu apstrādei?

Labākais veids, kā meklēt programmatūru, kas ļauj Jūsu aģentiem efektīvi apstrādāt izejošos zvanus, ir vērsties uzticamās atsauksmju vietnēs, piemēram, G2 vai Capterra. Pēc tam pieņemiet lēmumu, pamatojoties uz vērtējumiem, funkcijām, cenu un pielāgošanu.

Kādas ir izejošo zvanu centra programmatūras priekšrocības?

Izejošo zvanu centra programmatūras priekšrocības ir šādas: vairāk klientu, uzlabota klientu apkalpošanas darba plūsma, mazākas izmaksas, izmantojot VoIP pakalpojumus, un labāka zīmola atpazīstamība.

Related Articles to Izejošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent ir help desk programmatūra, kas sevī iekļauj visu vajadzīgo, tajā skaitā zvanu centru. Mūsu zvanu centram ir visas nepieciešamās funkcijas, tostarp atzvanīšanas funkcija.

Automātiska atzvanīšana jūsu klientiem

LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs veicināt klientu iesaisti un palielināt pārdošanas apjomu. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, piemēram, uzaicinājumi uz saraksti, bezsaistes formas un real-time rakstīšanas skats. Tiketings ļauj novadīt visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā. Veidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.

Vēlaties uzzināt vairāk par to, kā nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu zvanu centros? Uzziniet to, izlasot mūsu rakstu.

Klientu apkalpošanas zvanu centrs

Klientu apkalpošanas pārstāvja būtiskākās īpašības ir lieliskas klausīšanās, darbs komandā, spēcīgas saskarsmes un administratīvās prasmes. LiveAgent ir piemērots 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga un tās nodrošināšanai ir daudzas pieejamības iespējas. LiveAgent nodrošina pilnīgu klientu apkalpošanas rīku komplektu, kas ietver sociālos medijus, tiešsaistes čatus, videočatus, tālruņa sarunas, e-pastus un saziņu ar Slack.

Palieliniet savu klientu apmierinātību ar LiveAgent un tajā iebūvēto klientu apmierinātības mērījumu programmatūras rīku Nicereply.

Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma

LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas automātiski sakārto komunikāciju. LiveAgent ir jaudīga Front alternatīva, uzlabojot klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru.

Tā kā banku nozare pārceļas uz digitālo pasauli, ir nepieciešams apmierināt klientu vajadzības arī tur. Liveagent var jums palīdzēt.

Palīdzības dienesta programmatūra banku nozarei

LiveAgent piedāvā risinājumu, kas palīdz ietaupīt laiku un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti ar nepārspējamu tiešsaistes čatu funkciju. Ar reāllaika rakstīšanas projekciju var sagatavot atbildes ātrāk. Analizējot un salīdzinot ar citiem risinājumiem, LiveAgent ir piemērots dažādām nozarēm un piedāvā vislabāko cenu. Tā jau izmantots vairāk kā 21 000 uzņēmumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju