Aktīvi atbalstiet savus klientus, sazinoties ar viņiem ar izejošo zvanu centra programmatūru – uzlabojiet attiecības ar klientiem, optimizējiet izejošo klientu mijiedarbību un radiet vairāk pārdošanas iespēju. Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru ārējo klientu saziņu var viegli un efektīvi veikt tieši no Jūsu palīdzības dienesta.
Uzņēmuma inContact veiktais pētījums atklāja, ka lielākā daļa patērētāju ir atvērti tam, lai uzņēmumi ar viņiem sazinātos proaktīvi. Patiesībā 73% no tiem, kuriem ir bijusi pozitīva pieredze ar uzņēmuma/pakalpojumu sniedzēja ienākošo zvanu, norāda, ka viņu uztvere par organizāciju, kas viņiem zvanījusi, ir mainījusies pozitīvā virzienā.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Atšķirībā no ienākošo zvanu centra programmatūras, ko uzņēmumi izmanto ienākošo klientu zvanu apstrādei, izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus potenciālajiem, galvenajiem vai esošajiem klientiem. Izejošos zvanus var veikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, proaktīvi atbalstot klientus, veicot savstarpēju vai augšupejošu pārdošanu esošajiem klientiem, veicot aptauju, izpēti utt.
Lielākā daļa mūsdienu zvanu centru programmatūras risinājumu apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra funkcionalitāti. Izvēloties labāko izejošo zvanu centra programmatūru, ieteicams izvēlēties rīku ar vispiemērotāko funkciju kopumu.
Sniedziet proaktīvu atbalstu un sazinieties ar klientiem, vēl pirms tie lūdz palīdzību.
Kad runa ir par atjaunināšanu, savlaicīgs tālruņa zvans var palīdzēt uzņēmumiem izvairīties no klientu zaudēšanas.
Paplašiniet savus piedāvājumus esošajiem klientiem, veicot augšupejošu vai šķērspārdošanu attiecīgajiem produktiem.
LiveAgent piedāvā spēcīgas ienākošo un izejošo zvanu centra programmatūras funkcijas, kas var palīdzēt uzlabot saziņu ar klientiem, uzlabot klientu atbalsta komandu efektivitāti un produktivitāti, kā arī palielināt klientu apmierinātību. Pievienojiet jebkuru VoIP pakalpojumu sniedzēju, iestatiet viedo zvanu maršrutēšanu, izveidojiet pielāgotus IVR kokus, viegli apstrādājiet neatbildētos zvanus, uzglabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu, saņemiet zvanus no savas tīmekļa vietnes un iespējojiet video zvanus ar tērzēšanu – tas viss ir iespējams programmā LiveAgent.
Mūsu zvanu centra programmatūra ir tikai daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta platformas, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju, vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas iespējas. LiveAgent ietver jaudīgu palīdzības pieteikumu uzskaites sistēmu ar automatizāciju, tērzēšanu tiešsaistē, integrāciju ar sociālajiem medijiem un pašapkalpošanās iespējas. Ļaujiet saviem klientiem sazināties ar Jums no izvēlētā kanāla, vienlaikus ļaujot saviem aģentiem efektīvi apstrādāt visu saziņu vienuviet.
Izmantojot vairāk nekā 40 integrāciju, varat vienkāršot un ievērojami uzlabot izejošo saziņu ar klientiem. Saņemiet paziņojumus par jauniem palīdzības pieteikumiem, kamēr risināt darījumus Slack, reģistrējiet jaunus PipeDrive piedāvājumus, izrakstiet rēķinus lietotājiem ar ChargeDesk – un tas viss no LiveAgent palīdzības pieteikumu paneļa.
Iniciējiet izejošos zvanus vai e-pasta vēstules saviem potenciālajiem klientiem tikai ar pāris klikšķiem – tieši no LiveAgent paneļa, vienlaikus apmeklējot potenciālo klientu vietnes. Ja šī funkcija ir iespējota, tā var būt ļoti noderīga, jo īpaši B2B pārdošanas komandām, ļaujot pārdošanas aģentiem ātri un ērti veikt izejošās sarunas.
Izmantojot LiveAgent izejošo zvanu centra CRM programmatūru, Jūs saņemat tūlītēju piekļuvi visaptverošai klientu informācijai, tostarp katra klienta personiskajai informācijai, iepriekšējiem pirkumiem un apkalpošanas vēsturei – viss vienā hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsmā. Apbruņojušies ar šīm zināšanām, aģenti var proaktīvi uzrunāt esošos klientus un efektīvi pārdot Jūsu produktus, kad vien apstākļi to atļauj.
Ar neierobežotu zvanu ierakstīšanas funkcionalitāti varat droši un ērti saglabāt visus klientu zvanus un balss pasta ziņojumus tieši savā LiveAgent kontā. Šī funkcija nodrošina, ka netiek pazaudēti klientu zvani, un ļauj aģentiem viegli piekļūt zvanu ierakstiem un tos atkārtoti atskaņot, ja viņiem ir nepieciešams atgādinājums par to, kas notika iepriekšējās saziņās, lai uzrunātu klientus ar atbilstošiem piedāvājumiem.
Iesaistiet potenciālos klientus savā tīmekļa vietnē, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus, kas ir daļa no LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. Iestatiet automatizētus tērzēšanas ielūgumus pielāgotiem URL Jūsu tīmekļa vietnē (piemēram, cenu lapā) vai aiciniet apmeklētājus tērzēt ar Jūsu aģentiem norēķinu procesa laikā, lai vairotu viņu pārliecību par pirkumu, uzlabotu viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērstu viņus par maksājošiem klientiem.
Sekojiet līdzi savām sociālo plašsaziņas līdzekļu aktivitātēm, izmantojot LiveAgent. Programmatūra integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Viegli uzraugiet un nekavējoties atbildiet uz visiem sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena paneļa. Sniedziet savlaicīgu palīdzību un pārvērsiet vairāk potenciālo klientu par pircējiem.
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir aprīkota ar iebūvētām analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijām. Iegūstiet vērtīgu informāciju no gandrīz bezgalīgām atskaišu iespējām, kas ļauj izsekot dažādus zvanu centra rādītājus un KPI (galvenos veiktspējas rādītājus). Veidojiet dažāda veida pārskatus, uzziniet, kā darbojas Jūsu zvanu centrs, un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.
LiveAgent ir mākoņdatošanas rīks, ko ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu spēcīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.
LiveAgent apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra programmatūras funkcijas. Saņemiet neierobežotu skaitu ienākošo zvanu vai aktīvi sazinieties ar klientiem.
Iegūstiet vislabāko cenas un kvalitātes attiecību ar vienkāršu un pārredzamu cenu modeli bez ilgtermiņa līgumiem un bez papildu maksas par katru izmantoto minūti.
Zvanu centrs ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt palīdzības pieteikumus, e-pasta vēstules, tērzēšanu, balss saziņu un sociālo tīklu ziņojumus.
Iegūstiet profesionālu izejošo un ienākošo zvanu centra programmatūru, kas iebūvēta jaudīgā palīdzības dienesta risinājumā par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versijai, lai iegūtu pilnu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Izejošo zvanu centrs parasti ir pārdošanas nodaļa, kas veic zvanus, lai ģenerētu jaunus klientus uzņēmumam.
Labākais veids, kā meklēt programmatūru, kas ļauj Jūsu aģentiem efektīvi apstrādāt izejošos zvanus, ir vērsties uzticamās atsauksmju vietnēs, piemēram, G2 vai Capterra. Pēc tam pieņemiet lēmumu, pamatojoties uz vērtējumiem, funkcijām, cenu un pielāgošanu.
Izejošo zvanu centra programmatūras priekšrocības ir šādas: vairāk klientu, uzlabota klientu apkalpošanas darba plūsma, mazākas izmaksas, izmantojot VoIP pakalpojumus, un labāka zīmola atpazīstamība.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem