Automātiska atzvanīšana jūsu klientiem
LiveAgent tiešsaistes čata iespējas palīdzēs veicināt klientu iesaisti un palielināt pārdošanas apjomu. Tiek piedāvātas vairākas funkcijas, piemēram, uzaicinājumi uz saraksti, bezsaistes formas un real-time rakstīšanas skats. Tiketings ļauj novadīt visus klientu pieprasījumus vienā centralizētā darbvirsmā. Veidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.
Klientu apkalpošanas zvanu centrs
Klientu apkalpošanas pārstāvja būtiskākās īpašības ir lieliskas klausīšanās, darbs komandā, spēcīgas saskarsmes un administratīvās prasmes. LiveAgent ir piemērots 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga un tās nodrošināšanai ir daudzas pieejamības iespējas. LiveAgent nodrošina pilnīgu klientu apkalpošanas rīku komplektu, kas ietver sociālos medijus, tiešsaistes čatus, videočatus, tālruņa sarunas, e-pastus un saziņu ar Slack.
Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma
LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas automātiski sakārto komunikāciju. LiveAgent ir jaudīga Front alternatīva, uzlabojot klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru.
Palīdzības dienesta programmatūra banku nozarei
LiveAgent piedāvā risinājumu, kas palīdz ietaupīt laiku un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti ar nepārspējamu tiešsaistes čatu funkciju. Ar reāllaika rakstīšanas projekciju var sagatavot atbildes ātrāk. Analizējot un salīdzinot ar citiem risinājumiem, LiveAgent ir piemērots dažādām nozarēm un piedāvā vislabāko cenu. Tā jau izmantots vairāk kā 21 000 uzņēmumu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem