Proaktīvi atbalstiet savus klientus, sazinoties ar viņiem, izmantojot izejošo zvanu centra programmatūru — uzlabojiet attiecības ar klientiem, optimizējiet izejošo klientu mijiedarbību un radiet vairāk pārdošanas iespēju. Izmantojot LiveAgent zvanu centra programmatūru, izejošos klientu sakarus var apstrādāt viegli un efektīvi tieši no jūsu palīdzības dienesta.
Pētījums, ko veica inContact atklāja, ka lielākā daļa patērētāju patiešām vēlas, lai uzņēmumi ar viņiem sazinātos proaktīvi. Faktiski 73% no tiem, kuriem ir bijusi pozitīva pieredze ar ienākošo zvanu no uzņēmuma/pakalpojumu sniedzēja, ziņo, ka viņiem ir pozitīvas izmaiņas uztverē par uzņēmumu, kas viņiem zvanījis.
Atšķirībā no ienākošo zvanu centra programmatūras, ko uzņēmumi izmanto, lai apstrādātu ienākošos klientu zvanus, izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus interesentiem, potenciālajiem pircējiem vai esošajiem klientiem. Izejošos zvanus var veikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, aktīvi atbalstot klientus, veicot šķērspārdošanu vai piepārdošanu esošajiem klientiem, veicot aptaujas izpēti utt.
Lielākā daļa mūsdienu zvanu centra programmatūras risinājumu apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra funkcionalitāti. Lai izvēlētos labāko izejošo zvanu centra risinājumu, parasti ir jāizvēlas rīks ar vispiemērotāko funkciju kopumu.
Sniedziet proaktīvu atbalstu un sazinieties ar klientiem, vēl pirms tie lūdz palīdzību.
Kad runa ir par atjaunināšanu, savlaicīgs tālruņa zvans var palīdzēt uzņēmumiem izvairīties no klientu zaudēšanas.
Paplašiniet savus piedāvājumus esošajiem klientiem, veicot piepārdošanu vai šķērspārdošanu atbilstošajiem produktiem.
Izmantojot jaudīgas ienākošo un izejošo zvanu centra programmatūras funkcijas, LiveAgent var palīdzēt jums uzlabot saziņu ar klientiem, uzlabot jūsu klientu atbalsta komandu efektivitāti un produktivitāti un palielināt klientu apmierinātību. Pievienojiet jebkuru VOIP pakalpojumu sniedzēju, iestatiet viedo zvanu pārvirzīšanu, izveidojiet pielāgotus IVR kokus, viegli apstrādājiet neatbildētos zvanus, glabājiet neierobežotus zvanu ierakstus, saņemiet zvanus no savas mājaslapas un iespējojiet videozvanus, izmantojot čatu — tas viss pieejams LiveAgent.
Mūsu zvanu centra programmatūra ir tikai viena daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta platformas, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju, vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas iespējas. LiveAgent ietver jaudīgu pieteikumu apstrādes sistēmu ar automatizāciju, iebūvētu tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrācijām un pašapkalpošanās iespējām. Ļaujiet klientiem sazināties ar jums viņu izvēlētajā kanālā, vienlaikus ļaujot aģentiem efektīvi apstrādāt visu saziņu no vienas vietas.
Izmantojot vairāk nekā 40 integrāciju, jūs varat vienkāršot un uzlabot izejošo klientu saziņu par galvastiesu. Saņemiet paziņojumus par jauniem pieteikumiem, kamēr rūpējaties par uzņēmējdarbību pakalpojumā Slack, reģistrējiet jaunus PipeDrive piedāvājumus, izrakstiet rēķinus lietotājiem, izmantojot ChargeDesk — tas viss pieejams jūsu LiveAgent pieteikumu panelī.
Uzsāciet izejošos zvanus vai e-pastus saviem potenciālajiem klientiem, veicot tikai dažus klikšķus — tieši no LiveAgent informācijas paneļa, apmeklējot sava potenciālā klienta mājaslapu. Ja tā ir iespējota, izejošo zvanu programmatūra var būt ļoti noderīga, jo īpaši B2B pārdošanas komandām, ļaujot tirdzniecības aģentiem ātri un ērti apstrādāt izejošās mijiedarbības.
Izmantojot LiveAgent izejošo zvanu centra CRM programmatūru, Jūs saņemat tūlītēju piekļuvi visaptverošai klientu informācijai, tostarp katra klienta personiskajai informācijai, iepriekšējiem pirkumiem un apkalpošanas vēsturei – viss vienā hibrīdā pieteikuma plūsmā. Apbruņojušies ar šīm zināšanām, aģenti var proaktīvi uzrunāt esošos klientus un efektīvi pārdot Jūsu produktus, kad vien tas ir piemēroti.
Ar neierobežotu zvanu ierakstīšanas funkcionalitāti varat droši un ērti saglabāt visus klientu zvanus un balss pasta ziņas tieši savā LiveAgent kontā. Šī funkcija nodrošina, ka netiek pazaudēti klientu zvani, un ļauj aģentiem viegli piekļūt zvanu ierakstiem un tos atkārtoti atskaņot, ja viņiem ir nepieciešams atgādinājums par to, kas notika iepriekšējās saziņās, lai uzrunātu klientus ar atbilstošiem piedāvājumiem.
Iesaistiet potenciālos klientus savā mājaslapā, izmantojot proaktīvus čata uzaicinājumus, kas ir daļa no LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. Iestatiet automatizētus čata ielūgumus pielāgotiem URL Jūsu mājaslapā (piemēram, cenu lapā) vai uzaiciniet apmeklētājus čatot ar Jūsu aģentiem norēķinu procesa laikā, lai vairotu viņu pārliecību par pirkumu, uzlabotu viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērstu viņus par maksājošiem klientiem.
Sekojiet līdzi savām sociālo mediju aktivitātēm, izmantojot LiveAgent. Programmatūra integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Viegli uzraugiet un nekavējoties atbildiet uz visām sociālo mediju ziņām, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena informācijas paneļa. Sniedziet savlaicīgu palīdzību un pārvērtiet vairāk potenciālo klientu par pircējiem.
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir aprīkota ar iebūvētām analīzes un atskaišu veidošanas funkcijām. Iegūstiet vērtīgus ieskatus no gandrīz bezgalīgām atskaišu iespējām, kas ļauj sekot dažādiem zvanu centra rādītājiem un KPI (galvenajiem veiktspējas rādītājiem). Veidojiet dažāda veida atskaites, uzziniet, kā darbojas Jūsu zvanu centrs, un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.
LiveAgent ir mākonī balstīts rīks, ko ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu jaudīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.
LiveAgent apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra programmatūras funkcionalitāte. Saņemiet neierobežotu skaitu ienākošo zvanu vai aktīvi sazinieties ar klientiem.
Iegūstiet vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, izmantojot vienkāršu un pārredzamu cenu modeli bez ilgtermiņa līgumiem un bez papildu maksas par katru izmantoto minūti.
Zvanu centrs ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt pieteikumus, e-pasta vēstules, čatus, balss saziņu un sociālo mediju ziņas.
Iegūstiet profesionālu izejošo un ienākošo zvanu centra programmatūru, kas iebūvēta jaudīgā palīdzības dienesta risinājumā par fiksētu ikmēneša cenu, bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai iegūtu pilnīgu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.
Populārākais
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team