Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra

Pastipriniet pārdošanas un mārketinga pasākumus, izmantojot mūsu CRM integrēto izejošo zvanu centra risinājumu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Pārdodiet vairāk, izmantojot izejošo zvanu centra programmatūru

Proaktīvi atbalstiet savus klientus, sazinoties ar viņiem, izmantojot izejošo zvanu centra programmatūru — uzlabojiet attiecības ar klientiem, optimizējiet izejošo klientu mijiedarbību un radiet vairāk pārdošanas iespēju. Izmantojot LiveAgent zvanu centra programmatūru, izejošos klientu sakarus var apstrādāt viegli un efektīvi tieši no jūsu palīdzības dienesta.

Pētījums, ko veica inContact atklāja, ka lielākā daļa patērētāju patiešām vēlas, lai uzņēmumi ar viņiem sazinātos proaktīvi. Faktiski 73% no tiem, kuriem ir bijusi pozitīva pieredze ar ienākošo zvanu no uzņēmuma/pakalpojumu sniedzēja, ziņo, ka viņiem ir pozitīvas izmaiņas uztverē par uzņēmumu, kas viņiem zvanījis.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas ir izejošo zvanu centra programmatūra?

Atšķirībā no ienākošo zvanu centra programmatūras, ko uzņēmumi izmanto, lai apstrādātu ienākošos klientu zvanus, izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus interesentiem, potenciālajiem pircējiem vai esošajiem klientiem. Izejošos zvanus var veikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, aktīvi atbalstot klientus, veicot šķērspārdošanu vai piepārdošanu esošajiem klientiem, veicot aptaujas izpēti utt.

Lielākā daļa mūsdienu zvanu centra programmatūras risinājumu apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra funkcionalitāti. Lai izvēlētos labāko izejošo zvanu centra risinājumu, parasti ir jāizvēlas rīks ar vispiemērotāko funkciju kopumu.

Īstenojiet proaktīvu pieeju saziņai ar klientiem, izmantojot izejošo zvanu centra programmatūru.

Proaktīvs klientu atbalsts

Sniedziet proaktīvu atbalstu un sazinieties ar klientiem, vēl pirms tie lūdz palīdzību.

Clock icon

Produktu vai pakalpojumu atjaunināšana

Kad runa ir par atjaunināšanu, savlaicīgs tālruņa zvans var palīdzēt uzņēmumiem izvairīties no klientu zaudēšanas.

Produktu piepārdošana un šķērspārdošana

Paplašiniet savus piedāvājumus esošajiem klientiem, veicot piepārdošanu vai šķērspārdošanu atbilstošajiem produktiem.

Visas izejošo zvanu funkcijas vienā programmatūrā

Izmantojot jaudīgas ienākošo un izejošo zvanu centra programmatūras funkcijas, LiveAgent var palīdzēt jums uzlabot saziņu ar klientiem, uzlabot jūsu klientu atbalsta komandu efektivitāti un produktivitāti un palielināt klientu apmierinātību. Pievienojiet jebkuru VOIP pakalpojumu sniedzēju, iestatiet viedo zvanu pārvirzīšanu, izveidojiet pielāgotus IVR kokus, viegli apstrādājiet neatbildētos zvanus, glabājiet neierobežotus zvanu ierakstus, saņemiet zvanus no savas mājaslapas un iespējojiet videozvanus, izmantojot čatu — tas viss pieejams LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Izejošo zvanu centra risinājums daudzkanālu palīdzības dienestā

Mūsu zvanu centra programmatūra ir tikai viena daļa no mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta platformas, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju, vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas iespējas. LiveAgent ietver jaudīgu pieteikumu apstrādes sistēmu ar automatizāciju, iebūvētu tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrācijām un pašapkalpošanās iespējām. Ļaujiet klientiem sazināties ar jums viņu izvēlētajā kanālā, vienlaikus ļaujot aģentiem efektīvi apstrādāt visu saziņu no vienas vietas.

Ietvertās integrācijas

Izmantojot vairāk nekā 40 integrāciju, jūs varat vienkāršot un uzlabot izejošo klientu saziņu par galvastiesu. Saņemiet paziņojumus par jauniem pieteikumiem, kamēr rūpējaties par uzņēmējdarbību pakalpojumā Slack, reģistrējiet jaunus PipeDrive piedāvājumus, izrakstiet rēķinus lietotājiem, izmantojot ChargeDesk — tas viss pieejams jūsu LiveAgent pieteikumu panelī.

Designer holding pen in hand

Vairāk nekā 3000 atsauksmju lielākajās salīdzināšanas mājaslapās

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Izmantojiet LiveAgent izejošajai saziņai ar klientiem un pārdošanas veicināšanai

Agent providing support to customer

Iniciējiet izejošo saziņu ar dažu klikšķu palīdzību

Uzsāciet izejošos zvanus vai e-pastus saviem potenciālajiem klientiem, veicot tikai dažus klikšķus — tieši no LiveAgent informācijas paneļa, apmeklējot sava potenciālā klienta mājaslapu. Ja tā ir iespējota, izejošo zvanu programmatūra var būt ļoti noderīga, jo īpaši B2B pārdošanas komandām, ļaujot tirdzniecības aģentiem ātri un ērti apstrādāt izejošās mijiedarbības.

Viegla piekļuve padziļinātai informācijai par klientiem

Izmantojot LiveAgent izejošo zvanu centra CRM programmatūru, Jūs saņemat tūlītēju piekļuvi visaptverošai klientu informācijai, tostarp katra klienta personiskajai informācijai, iepriekšējiem pirkumiem un apkalpošanas vēsturei – viss vienā hibrīdā pieteikuma plūsmā. Apbruņojušies ar šīm zināšanām, aģenti var proaktīvi uzrunāt esošos klientus un efektīvi pārdot Jūsu produktus, kad vien tas ir piemēroti.

Make use of unlimited call recordings

Izmantojiet neierobežotu zvanu ierakstu skaitu

Ar neierobežotu zvanu ierakstīšanas funkcionalitāti varat droši un ērti saglabāt visus klientu zvanus un balss pasta ziņas tieši savā LiveAgent kontā. Šī funkcija nodrošina, ka netiek pazaudēti klientu zvani, un ļauj aģentiem viegli piekļūt zvanu ierakstiem un tos atkārtoti atskaņot, ja viņiem ir nepieciešams atgādinājums par to, kas notika iepriekšējās saziņās, lai uzrunātu klientus ar atbilstošiem piedāvājumiem.

Uzzināt vairāk par zvanu ierakstīšanu

Izmantojiet proaktīvo čatu, lai piesaistītu vairāk klientu

Iesaistiet potenciālos klientus savā mājaslapā, izmantojot proaktīvus čata uzaicinājumus, kas ir daļa no LiveAgent daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. Iestatiet automatizētus čata ielūgumus pielāgotiem URL Jūsu mājaslapā (piemēram, cenu lapā) vai uzaiciniet apmeklētājus čatot ar Jūsu aģentiem norēķinu procesa laikā, lai vairotu viņu pārliecību par pirkumu, uzlabotu viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērstu viņus par maksājošiem klientiem.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Sekojiet līdzi potenciālajiem klientiem sociālajos medijos un iesaistiet tos

Sekojiet līdzi savām sociālo mediju aktivitātēm, izmantojot LiveAgent. Programmatūra integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Viegli uzraugiet un nekavējoties atbildiet uz visām sociālo mediju ziņām, komentāriem un zīmola pieminējumiem no viena informācijas paneļa. Sniedziet savlaicīgu palīdzību un pārvērtiet vairāk potenciālo klientu par pircējiem.

Mācieties no zvanu centru analīzes

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir aprīkota ar iebūvētām analīzes un atskaišu veidošanas funkcijām. Iegūstiet vērtīgus ieskatus no gandrīz bezgalīgām atskaišu iespējām, kas ļauj sekot dažādiem zvanu centra rādītājiem un KPI (galvenajiem veiktspējas rādītājiem). Veidojiet dažāda veida atskaites, uzziniet, kā darbojas Jūsu zvanu centrs, un identificējiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.

Learn from customer analytics and insights

Kāpēc LiveAgent izejošā zvanu centra programmatūra ir īstā izvēle?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Viegli lietojama mākonī balstīta tehnoloģija

LiveAgent ir mākonī balstīts rīks, ko ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu jaudīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, neiesaistot IT personālu.

Outbound call center software

Izejošie un ienākošie zvani

LiveAgent apvieno gan izejošo, gan ienākošo zvanu centra programmatūras funkcionalitāte. Saņemiet neierobežotu skaitu ienākošo zvanu vai aktīvi sazinieties ar klientiem.

Confused woman in front of the computer

Bez papildu maksas par minūti

Iegūstiet vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, izmantojot vienkāršu un pārredzamu cenu modeli bez ilgtermiņa līgumiem un bez papildu maksas par katru izmantoto minūti.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Zvanu centrs ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj viegli pārvaldīt pieteikumus, e-pasta vēstules, čatus, balss saziņu un sociālo mediju ziņas.

Iegūstiet LiveAgent par godīgu cenu

Iegūstiet profesionālu izejošo un ienākošo zvanu centra programmatūru, kas iebūvēta jaudīgā palīdzības dienesta risinājumā par fiksētu ikmēneša cenu, bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai iegūtu pilnīgu piekļuvi visām pieejamajām funkcijām.

30 Dienu Izmēģinājums
Nav nepieciešama Kredītkarte
un daudz kas cits
$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arIzejošo zvanu centra programmatūra
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x