Partners
Kas ir Modulus?
Modulus ir privāts telekomunikāciju uzņēmums, kura galvenais birojs atrodas Grieķijā. Uzņēmums darbojas kopš 2007. gada un sniedz IP telefonijas (VoIP) pakalpojumus.
Modulus integrācija programmā LiveAgent:
Pievienojiet savu Modulus IP telefonijas numuru LiveAgent programmatūrā izmantojot šo vienkāršo ceļvedi:
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Sekojiet ekrānuzņēmumā sniegtajiem norādījumiem:
3. Sameklējiet Modulus
4. Pievienojiet savu IP telefonijas numuru
5. Sāciet lietot uzreiz
Modulus integrācijas izmaksas:
Modulus un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr Modulus iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo darbojas kā neatkarīgs uzņēmums.
Modulus priekšrocības:
- pieejamība
- izmaksu samazināšana
- elastīgi atjauninājumi
- plaša ierīču savietojamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Kas ir Modulus?
Modulus ir Grieķijas telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmums, kas kopš 2007. gada darbojas visā Eiropā un sniedz tādus pakalpojumus kā, piemēram, IP telefonija (VoIP).
Cik maksā Modulus integrācija LiveAgent?
LiveAgent jau ir integrējis Modulus savā piedāvājumā. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr atcerieties, ka Modulus iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā pievienot Modulus IP telefonijas numuru LiveAgent programmatūrā?
Kā jau iepriekš minējām, Modulus jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties savā kontā un sekojiet tālāk sniegtajām norādēm:
1. Dodieties uz Konfigurācijas > Zvanīt > Numuri > Modulus
2. Pievienojiet IP telefonijas numuru un sāciet lietot
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.