Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIP.ms

Kas ir VoIP.ms?

VoIP.ms ir VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas cenšas nodrošināt vislabākās kvalitātes vietējos un starptautiskos savienojumus visiem klientiem visā pasaulē. Uzņēmums nodrošina ļoti elastīgus, funkcijām bagātus mākoņbāzētus komunikācijas pakalpojumus.

Uzņēmuma galvenais mērķis ir būt uzticamam, elastīgam un pieejamam. Uzņēmums tika dibināts 2007. gadā, un tā biroji atrodas Kanādā, ASV un Meksikā.

Kā Jūs to varat izmantot?

Varat izmantot LiveAgent kopā ar VoIP.ms, lai izveidotu savu virtuālo zvanu centru. Vienkārši pieslēdziet VoIP.ms tālruņa numurus un sāciet sniegt atbalstu pa tālruni no jebkuras ierīces. Kad Jūsu numurs ir pieslēgts, Jūs varat saglabāt kontaktu tālruņu numurus, izveidot interaktīvās balss atbildes (IVR) kokus, lai novirzītu zvanus uz pareizajām nodaļām, veikt individuālus zvanus vai video zvanus un daudz ko citu.

Zvanu centri tiek uzskatīti par būtisku faktoru, lai palielinātu klientu apmierinātību un nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanas pieredzi. Tos var izmantot, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, veiktu pārdošanas zvanus, apkopotu klientu atsauksmes, izmantojot aptaujas.

Kopā ar citiem efektīviem klientu rīkiem, piemēram, tērzēšanu ar klientiem reāllaikā, palīdzības pieteikumu sistēmu, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem vai zināšanu bāzi, varat izveidot pilnvērtīgu palīdzības dienestu, kas racionalizē ziņojumus no visiem saziņas kanāliem. Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar mūsu daudzfunkcionālās programmatūras zvanu centra funkciju iespējām.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Cik maksā integrācija ar LiveAgent?

VoIP.ms ir neatkarīgs uzņēmums, kas iekasē maksu par sniegtajiem pakalpojumiem. Tomēr integrācija ar LiveAgent ir bez maksas. Kamēr jums ir aktīvi VoIP.ms un LiveAgent abonementi, varat savienot abas lietotnes un izveidot zvanu centru.

Kādi ir ieguvumi, izmantojot VoIP.ms?

  • Augsts uzticamības un apmierinātības līmenis
  • Sniedz pakalpojumus vairāk nekā 125 valstīs
  • Funkcijām bagāts VoIP risinājums
  • Iespēja maksāt, neslēdzot līgumu

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!

Try it right now

Kā integrēt VoIP.ms ar LiveAgent?

Pateicoties LiveAgent iebūvētajām funkcijām, nav nepieciešams integrācijas spraudnis. Veidojot jaunu tālruņu centra numuru, varat vienkārši izvēlēties VoIP.ms kā pakalpojumu sniedzēju. Lai uzzinātu, kā savienot VoIP.ms numuru ar LiveAgent, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem.

Kā savienot savu VoIP.ms numuru ar LiveAgent

  • Izveidojiet savu VoIP.ms kontu bez maksas un piesakieties. Iespējams, ka Jums būs nepieciešams verificēt savu kontu, izmantojot e-pastu vai VoIP.ms tērzēšanu klātienē. Kad esat ieguvis piekļuvi savam kontam, varat noteikt, kādu aprīkojumu izmantosiet. Jūs varat izvēlēties aparatūras ierīci vai programmatūras tālruni. Uz savu e-pasta adresi Jūs saņemsiet akreditācijas datus, kas Jums tālāk jāizmanto, lai noteiktu savu zvanu ierīci VoIP.ms iestatījumos. Kad būsiet pabeidzis, jūs saņemsiet savu SIP/IAX galveno lietotājvārdu.
VoIP.ms lietotājvārds un parole SIP iestatījumos
Lietotājvārds un parole
  • Nākamais solis ir DID (Direct Inward Dialing jeb Tiešā iezvanpieeja) numura iegāde. Varat arī pieslēgt esošo numuru, ja tāds jums ir. Dodieties uz DID numuri > Pasūtīt DID(s) un izvēlieties savām vajadzībām atbilstošu numuru.
DID numuru sadaļa VoIP.ms
DID numura pasūtīšana
  • Atveriet savu LiveAgent kontu un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīt > Numbers. Lai pievienotu jaunu numuru, noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet VoIP.ms.
  • Pēc tam ievadiet VoIP.ms lietotājvārdu, paroli un tālruņa numuru, ar kuru vēlaties izveidot savienojumu ar LiveAgent. Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks novirzīti zvani, izsaukšanas prefiksu un citas opcijas. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Pievienot.
VoIP.ms konfigurācija LiveAgent zvanu iestatījumos
VoIP.ms konfigurācija programmā LiveAgent

Jūsu VoIP.ms numurs tagad ir savienots ar LiveAgent, un Jūs varat sākt veikt un saņemt klientu zvanus. Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra klientu atbalsta sniegšanu, iepazīstieties ar LiveAgent akadēmiju. Vai arī noskatieties mūsu produkta ekskursijas video, lai iepazītos ar visu, ko piedāvā LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

BUJ

Kas ir VoIP.ms?

VoIp.ms ir VoIP pakalpojumu sniedzējs. VoIP nozīmē IP balss pārraide (Voice over IP). Vienkāršāk sakot, Jūs varat veikt un saņemt zvanus, izmantojot interneta savienojumu.

Kāpēc ir nepieciešams VoIP numurs?

VoIP numura izmantošana sniedz vairākas priekšrocības. Piemēram, Jūsu uzņēmums var viegli darboties no daudzām ierīcēm, izmantojot vairākus numurus un atrašanās vietas. Tas ir ļoti uzticams, rentabls un uzlabo klientu pieredzi. 

Kādas ir VoIP.ms integrācijas izmaksas?

LiveAgent nodrošina VoIP.ms integrāciju bez papildu maksas. Taču VoIP.ms par saviem pakalpojumiem iekasē atsevišķu maksu. 

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju