Kopš 2004. gada Sipgate ir vadošais telekomunikāciju uzņēmums Eiropā. LiveAgent piedāvā iespēju integrēt IP telefonijas numurus Jūsu zvanu centrā, tādējādi, sadarbībā ar Sipgate, izveidojot vienotu lietotāja pieredzi.
Cik maksā Sipgate integrācija?
Ja vēlēsieties savienot savu IP telefonijas numuru ar LiveAgent, par to nebūs jāmaksā papildus.
Kā var savienot Sipgate ar LiveAgent?
Vispirms Jums jāsazinās ar Sipgate. Ja vēl neesat Sipgate klients, Jums ir jāsaņem nepieciešamie akreditācijas dati, piemēram, IP telefonijas numurs. Kad tas ir paveikts, jāpieslēdz Sipgate IP telefonijas numurs LiveAgent un, tā kā Sipgate jau ir daļa no LiveAgent, Jūs to varat izdarīt no sava LiveAgent konta. Veiciet darbības kā tas parādīts ekrānuzņēmumā:
Pēc tam sameklējiet Sipgate, pievienojiet nepieciešamo informāciju un varēsiet nekavējoties sākt izmantot savu IP telefonijas numuru.
Sipgate IP telefonijas pakalpojumu izmantošanas priekšrocības:
- rentabls
- viegli pārvaldāms tiešsaistē
- iespēja izmantot vairākas ierīces
- pakāpeniski uzlabota klientu pieredze
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!
Frequently asked questions
Kas ir CTI zvanu centrā?
CTI nozīmē Computer Telephony Integration jeb datoru telefonijas integrācija. Šī integrācija ir paredzēta zvanu centra klientu atbalstam/apkalpošanai. Visbiežāk tā ir integrācija, kas palielina Jūsu klientu pārstāvju produktivitāti.
Kādu programmatūru izmanto zvanu centri?
Mūsdienās tirgū ir daudz piedāvājumu. Taču, lai izvēlētos savam uzņēmumam piemērotu programmatūru, ir jānosaka tādi kritēriji, kā, piemēram, cena, funkcijas utt. Ja meklējat kompleksu piedāvājumu, LiveAgent ir palīdzības pieteikumu atbalsta programmatūra, kas sevī ietver zvanu centru, tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, sociālos medijus un zināšanu bāzi. Jūs varat apstrādāt visus pieteikumus, izmantojot vienu saskarni. Ja vēl joprojām neesat īsti pārliecināts, izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Cik maksā Sipgate ieviešana?
Par Sipgate ieviešanu LiveAgent sistēmā nav jāmaksā papildu maksa. Jums ir nepieciešams tikai LiveAgent un Sipgate abonements.
Magenta ir telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Austrijā, kas piedāvā VoIP integrāciju ar LiveAgent bez maksas. Klienti var iegūt Magenta VoIP numuru un aizpildīt nepieciešamo informāciju, lai integrētu to LiveAgent. Magenta nodrošina uzlabotu klientu pieredzi, augstu uzticamību un rentabilitāti. Ja vēlaties testēt bezmaksas integrāciju, LiveAgent piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Papildus informācija ir pieejama zvanu centra programmatūras video un FAQ sadaļā.
Šajā tekstā ir informācija par VoIP uzņēmumiem un to, kā padziļināti saprast klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot profesionāļu skaidrojumus. Tiek aprakstītas LiveAgent cenas, funkcijas, integrācijas un alternatives, kā arī pieejams bezmaksas izmēģinājuma periods. Ir arī informācija par uzņēmumu, tā balvām un sertifikātiem, partneru programmu un sadarbības iespējām. Beigās ir norādīti sakaru veidi ar LiveAgent un tīkla saites.
LiveAgent ir programmatūra, kas integrējas ar dažādām trešo pušu programmām, tostarp ar vairākiem SIP pakalpojumu sniedzējiem nodrošinot SIP zvanu iespēju. Tas ietaupa izmaksas un padara uzņēmumu klientiem un darbiniekiem pieejamākus. Piedāvā arī bezmaksas izmēģinājumu uzņēmumiem. LiveAgent piedāvā arī SIP maģistrāli, kas samazina komunikācijas izmaksas un uzlabo sadarbību starp ierīcēm, ieskaitot video konferences. LiveAgent integrējas arī ar Sipgate IP telefonijas pakalpojumu sniedzēju, kas piedāvā pilnu telekomunikāciju pakalpojumu klāstu.