Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sipgate

Kopš 2004. gada Sipgate ir vadošais telekomunikāciju uzņēmums Eiropā. LiveAgent piedāvā iespēju integrēt IP telefonijas numurus Jūsu zvanu centrā, tādējādi, sadarbībā ar Sipgate, izveidojot vienotu lietotāja pieredzi.

Cik maksā Sipgate integrācija?

Ja vēlēsieties savienot savu IP telefonijas numuru ar LiveAgent, par to nebūs jāmaksā papildus.

Kā var savienot Sipgate ar LiveAgent?

Vispirms Jums  jāsazinās ar Sipgate. Ja vēl neesat Sipgate klients, Jums ir jāsaņem nepieciešamie akreditācijas dati, piemēram, IP telefonijas numurs. Kad tas ir paveikts, jāpieslēdz Sipgate IP telefonijas numurs LiveAgent un, tā kā Sipgate jau ir daļa no LiveAgent, Jūs to varat izdarīt no sava LiveAgent konta. Veiciet darbības kā tas parādīts ekrānuzņēmumā:

Pēc tam sameklējiet Sipgate, pievienojiet nepieciešamo informāciju un varēsiet nekavējoties sākt izmantot savu IP telefonijas numuru.

Sipgate IP telefonijas pakalpojumu izmantošanas priekšrocības:

  • rentabls
  • viegli pārvaldāms tiešsaistē
  • iespēja izmantot vairākas ierīces
  • pakāpeniski uzlabota klientu pieredze

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!

Try it right now

BUJ

Kas ir CTI zvanu centrā?

CTI nozīmē Computer Telephony Integration jeb datoru telefonijas integrācija. Šī integrācija ir paredzēta zvanu centra klientu atbalstam/apkalpošanai. Visbiežāk tā ir integrācija, kas palielina Jūsu klientu pārstāvju produktivitāti.

Kādu programmatūru izmanto zvanu centri?

Mūsdienās tirgū ir daudz piedāvājumu. Taču, lai izvēlētos savam uzņēmumam piemērotu programmatūru, ir jānosaka tādi kritēriji, kā, piemēram, cena, funkcijas utt. Ja meklējat kompleksu piedāvājumu, LiveAgent ir palīdzības pieteikumu atbalsta programmatūra, kas sevī ietver zvanu centru, tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, sociālos medijus un zināšanu bāzi. Jūs varat apstrādāt visus pieteikumus, izmantojot vienu saskarni. Ja vēl joprojām neesat īsti pārliecināts, izmēģiniet LiveAgent 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju

Cik maksā Sipgate ieviešana?

Par Sipgate ieviešanu LiveAgent sistēmā nav jāmaksā papildu maksa. Jums ir nepieciešams tikai LiveAgent un Sipgate abonements. 

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju