Flowroute integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Flowroute?
Flowroute ir vadošais mākoņskaitļošanas sakaru nodrošinātājs un atrodas Sietlā, Vašingtonā. Tā tika izveidota 2007. gadā un darbojas visā pasaulē. Uzņēmums piedāvā plašu produktu klāstu. Liveagent sadarbojas ar Flowroute, pateicoties viņu piedāvātajam VoIP produktam. Tāpēc tagad LiveAgent zvanu centru var viegli savienot ar Flowroute.
Kādas ir izmaksas, savienojot Flowroute ar LiveAgent?
Flowroute integrācija jau ir daļa no LiveAgent, tāpēc par to nav papildu maksas par jūsu VoIP numura pievienošanu. Tomēr Flowroute darbojas neatkarīgi. Tādējādi uzņēmums par saviem pakalpojumiem ņem savu maksu.
Kā var savienot Flowroute ar LiveAgent?
Pirmais solis ir sazināties ar Flowroute, lai iegūtu VoIP numuru. Otrais solis ir faktiskā integrācija. Tā kā Flowroute jau ir daļa no LiveAgent, uzņēmumam ir tikai jāpierakstās LiveAgent un jāpāriet uz Konfigurācija – Zvani – Numuri – (+ poga). Pēc tam atrodiet Flowroute un pievienojiet nepieciešamos akreditācijas datus. Saglabājiet un sāciet izmantot savu VoIP nekavējoties.
Kādas ir VoIP lietošanas priekšrocības?
- pieejams visā pasaulē
- iespēja lietot dažādas ierīces
- uzlabota produktivitāte
- labāka klientu pieredze
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir Flowroute?
Flowroute ir mākoņdatošanas sakaru pakalpojumu sniedzējs, kas darbojas kopš 2007. gada visā pasaulē.
Cik Flowroute prasa par VoIP pakalpojumiem?
Liveagent un Flowroute ir partneri. Flowroute darbojas neatkarīgi, tāpēc attiecīgi iekasē maksu. Lai iegūtu papildinformāciju par tā cenām, lūdzu, apmeklējiet Flowroute tīmekļa vietni.
Kas ir VoIP?
VoIP nozīmē Balss caur Interneta Protoklu. VoIP numuri ir līdzīgi parastajiem fiksētajiem numuriem, bet VoIP ļauj veikt un saņemt zvanus, izmantojot interneta savienojumu. Tāpēc jūs varat izmantot dažāda veida ierīces un uzturēt kontaktus ar klientiem 24/7.
3 labākie VOIP pakalpojumu sniedzēji 2022.gadā
Vonage ir iecienīts pakalpojumu sniedzējs ar viegli lietojamu platformu un labu cenu. Tā arī ir viens no visvairāk pieprasītajiem uzņēmumu vidū.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programma, kas piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Platforma sniedz atbalstu un migrācijas iespējas dažādām jomām, tostarp ienākošajiem zvaniem, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldības programmatūrai. Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem LiveAgent ļauj sniegt klientiem vislabāko atbalstu tiešsaistes čata sesijas laikā. Tā ir viena no vadošajām klientu apkalpošanas programmām ar daudzprofilu zināšanu bāzi un piedāvā dažādus resursus un rīkus, piemēram, krīzes komunikācijas plānu un tērzēšanas programmatūru. LiveAgent ir izveidojis integrācijas sagataves, kas pieejamas par $19, un piedāvā reāllaika klientu apkalpošanu.
The text seems to be a page from a company's website that offers customer service software, including VoIP phone systems, call center software, and email management software. The page also includes information about the company, its awards, and its partnerships. There are also links to a blog, a knowledge base, and resources such as templates and webinars. The page ends with a message about creating a LiveAgent account and checking the installation status.