Partners
Kas ir Sipcall ?
VoIP telefonija no Sipcall: Inovatīvi risinājumi Jūsu uzņēmējdarbībai!
Sipcall piedāvā optimālu telefonijas risinājumu visām Jūsu vajadzībām. Virtuālās tālruņu sistēmas (PBX) ar plašu funkciju klāstu (sipcall vPBX), uzticams savienojums ar Jūsu tālruņu sistēmu, izmantojot SIP maģistrāli vai ar Microsoft Teams vidi – Sipcall būs profesionāls un kompetents partneris.
Mūsu uzņēmumā, kas atrodas Šveices pilsētā Šindeljegi, strādā 35 darbinieki, un tas darbojas VOIP telefonijas jomā kopš 2005. gada. Programmai LiveAgent mēs piedāvājam sertificētus SIP kontus ar Šveices tālruņa numuriem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai izveidotu savienojumu ar savu LiveAgent zvanu centru, Sipcall ir lieliska izvēle. LiveAgent zvanu centrs apkalpos Jūsu zvanus un palīdzības pieteikumus, bet Sipcall nodrošinās pārējo. Klēpjdators vai viedtālrunis, mikrofoni un skaļruņi ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu sākotnējo zvanu centru. Jums var būt nepieciešama cita aparatūra, ja vēlāk vēlaties uzlabot zvanu kvalitāti.
Kādi ir ieguvumi, lietojot LiveAgent zvanu centru?
Lai gan daži cilvēki dod priekšroku digitālajai klientu pieredzei, citi vēlas dziļāku personisko saikni ar zīmoliem, ar kuriem viņi mijiedarbojas. Zvanu centri ir lielisks veids, kā uzlabot attiecības ar klientiem, pārdot produktus, iegūt jaunus klientus un pakalpojumu lietotājus vai sniegt vispārējus klientu pakalpojumus.
Līdz ar tradicionālo zvanu centru panīkumu un zvanu centru programmatūras, piemēram, LiveAgent, izplatību ir viegli nodrošināt šāda veida pieredzi saviem klientiem, neizšķērdējot pieejamos līdzekļus. Zvanu centri tagad ir pieejami visu veidu uzņēmumiem – gan lieliem, gan maziem.
Kā darbojas LiveAgent zvanu centrs?
LiveAgent atvieglo zvanu centra vadību un darbību, izmantojot tā uzlabotās funkcijas. Piemēram, Jūs varat izveidot pielāgotus IVR (Interaktīvās balss atbildes) kokus, kas automātiski novirzīs Jūsu klientus uz pareizajām nodaļām un aģentiem.
Pats labākais? LiveAgent IVR funkcija paveic visu darbu un nodrošina Jūsu klientiem ērtu apkalpošanu. Viss, kas viņiem jādara, ir jānoklausās IVR izvēlne un jānospiež attiecīgais izvēles taustiņš, lai sazinātos ar pareizo personu, kas veic konkrēto darbu (piemēram, nospiest 1, lai tiktu savienots ar pārdošanas nodaļu).
Vai Jūsu klients nejauši pieslēdzās nepareizajai nodaļai? Risinājums ir vienkāršs – izmantojiet zvanu pārsūtīšanu, lai novirzītu klientu pie kāda no saviem kolēģiem un ietaupītu viņa laiku.
Jums ir grūti atcerēties, ko teica Jūsu klienti? Neuztraucieties, LiveAgent ieraksta visus ienākošos un izejošos zvanus un saglabā tos sistēmā. Ja nepieciešams atsvaidzināt atmiņu, vienkārši atrodiet palīdzības pieteikumu un noklausieties pilnu zvanu ierakstu. Zvanu ierakstus var izmantot arī jaunu darbinieku apmācībai, demonstrējot viņiem pareizās atbildes uz klientu zvaniem.
Vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu zvanu centra funkcijām? Apmeklējiet mūsu zvanu centra funkciju lapu, kurā ir visa informācija par LiveAgent zvanu centra iespējām.
Kā integrēt Sipcall VoIP ar LiveAgent?
Ja vēlaties izveidot savu LiveAgent zvanu centru, izmantojot Sipcall kā VoIP pakalpojumu sniedzēju, sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim.
- Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”
- VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Sipcall.

- Nosauciet numuru, izvēlieties nodaļu, ievadiet pieteikšanās informāciju un izvēlieties izsaukšanas prefiksa numuru. Varat arī atzīmēt vai atcelt izvēles rūtiņu, lai ierakstītu visus no šī numura saņemtos un veiktos tālruņa zvanus. Kad vēlaties pabeigt, noklikšķiniet uz apakšā esošās pogas “Pievienot”.

Tālruņa numurs ir ievadīts LiveAgent un ir gatavs lietošanai. Ja vēlaties, varat pievienot vairāk Sipcall tālruņa numuru vai citu VoIP pakalpojumu sniedzēju numurus.

Iegūstiet vairāk informācijas par LiveAgent zvanu centra programmatūru
Meklējat vairāk informācijas par zvanu centra izveidi un vadīšanu? Ja esat ieinteresēts, ielūkojieties LiveAgent akadēmijā, kur atradīsiet vairāk informācijas par zvanu centriem un citām tēmām klientu atbalsta jomā.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visu mūsu klientu atbalsta programmatūru.
VoIP programmatūra atvieglo komunikāciju un padara to personiskāku, uzlabojot uzņēmuma komunikācijas procesus. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un atbalsta pakalpojumus, ieskaitot mobilā VoIP un mākoņpakalpojumus. Bez maksas ir pieejama demonstrācija, lai izprastu programmatūras priekšrocības.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un vairāk. Mums ir arī zināšanu bāzes, emuārs, glosārijs, akadēmija un Tīmekļa semināri. Atbalsts ir pieejams, un klienti var pierakstīties uz demonstrāciju. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent, un uzņēmums ir saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. Noteikumi un nosacījumi, drošības noteikumi un privātuma politika ir atrodami vietnē.
Tekstā tiek aprakstīti dažādi LiveAgent risinājumi un klientu apkalpošanas programmatūra, kas ietver arī e-pasta pārvaldību un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tiešsaistē var pierakstīties uz demonstrāciju, kā arī sekojot sociālajiem tīkliem, saņemt jaunumus un atjauninājumus par LiveAgent piedāvājumiem. Tāpat tiek piedāvāta jauna lietotāja reģistrācija, kura tiek sekoja ar instalācijas statusa paziņojumiem. Mājaslapa izmanto sīkdatnes.
Šajā tekstā ir informācija par VoIP uzņēmumiem un to, kā padziļināti saprast klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot profesionāļu skaidrojumus. Tiek aprakstītas LiveAgent cenas, funkcijas, integrācijas un alternatives, kā arī pieejams bezmaksas izmēģinājuma periods. Ir arī informācija par uzņēmumu, tā balvām un sertifikātiem, partneru programmu un sadarbības iespējām. Beigās ir norādīti sakaru veidi ar LiveAgent un tīkla saites.