Virtual-Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtual-Call atrodas Šveices pilsētā Lucernā un ir kvalitatīvu komunikāciju pakalpojumu sniedzējs. Uzņēmums tika dibināts 2013. gadā un ir pastāvīgi bijis nozares vadībā, piedāvājot augstākās klases balss sakarus, mākonī balstītu PBX, SIP virtuālo līniju un Microsoft Teams tiešo pārvirzīšanu.
Tā ietekme plešas pāri valstu robežām, apkalpojot gan mazus, gan lielus uzņēmumus Austrijā, Brazīlijā, Vācijā, Šveicē, Lielbritānijā un Īrijā – kopumā plašu starptautisku klientūru. Tā plašais pakalpojumu klāsts aptver pilnu PSTN pakalpojumu sniegšanu, tai skaitā numuru pārvietošanu, ārkārtas situāciju atbalstu un termināciju valsts mērogā un plaši pazīstamiem produktiem, piemēram, Cloud PBX, SIP Trunk, Microsoft Teams Direct Routing, kā arī starptautiskiem telefona numuriem tādās valstīs, kā piemēram, Vācijā, Austrijā, Spānijā, Brazīlijā, Lielbritānijā un Īrijā.
Ar izpratni par dažādām uzņēmējdarbības vajadzībām, Virtual-Call unikāli pielāgo telekomunikāciju risinājumus, tā pasvītrojot savu apņemšanos apkalpot gan vietējos, gan globālos uzņēmumus.
Virtual-Call izcilie mākoņtelefonijas pakalpojumi aptver plašu piedāvājumu, tai skaitā:
– Mākoņa PBX
– SIP Virtuālās līnijas
– MS Teams Tieša Pārvirzīšana
– SMS
– valsts un ārkārtas tālruņa numuri 30 valstīs
– Tālruņa numuri zvanu saņemšanai no vairāk nekā 80 valstīm
Brazīlijā mēs uzturam arī vietējo kontaktpunktu un nodrošinām ģeogrāfiskos tālruņa numurus 0800 un 030xx visos reģionos. Viss ir izstrādāts, lai nemanāmi pielāgotos jūsu uzņēmuma konkrētajām vajadzībām.
Virtual-Call sola ideālu līdzsvaru starp elastību un mērogojamību, palīdzot uzņēmumiem atklāt savu maksimālo potenciālu. Tā galvenais mērķis ir nodrošināt izmaksu efektīvas, uzņēmumiem paredzētus, attīstītus telefonijas risinājumus, kas tēmē uz ievērojamu pozitīvu ietekmi uz viņu darbībā, vai nu caur konkrētiem ietaupījumiem vai palielinātu produktivitāti.
Kā jūs to varat izmantot?
Paziņojot par aizraujošu sadarbību, LiveAgent ir apvienojis spēkus ar Virtual-Call, lai nodrošinātu Virtual-Call numuru netraucētu integrāciju jūsu zvanu centra darbībā. Šīs partnerattiecības vēl jo īpašākas padara LiveAgent apņemšanās parūpēties par šo integrāciju bez papildu izmaksām no jūsu puses.
Tiklīdz esat gatavs savienot savu Virtual-Call ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un izpildiet sniegtos norādījumus. Šis vienkāršais process padara šo abu sistēmu savienošanu tik vieglu.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet Virtual-Call
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Ievietojiet nepieciešamos datus
Virtual-Call integrācijas izmaksas:
LiveAgent abonements iekļauj integrāciju bez papildu maksas, savukārt Virtual-Call piedāvā savus pakalpojumus par maksu, darbojoties kā neatkarīgs uzņēmums.
Virtual-Call priekšrocības:
- Uzlabotas Savienojamības Iespējas
- Rentabli Risinājumi
- Augstākā Līmeņa Klientu Apkalpošana
- Pieeja Šveicē, Austrijā, Vācijā, Spānijā, Brazīlijā, Apvienotajā Karalistē un Īrijā.
- Mērogojamība
- Augsta uzticamība
- Uzlabota drošība
Vai vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību? Skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Virtual-Call integration!
Quality Unit, LLC piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru LiveAgent ar daudzām funkcijām un integrācijām. Uzņēmumam ir arī partneru programma un bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Tiek piedāvāti arī izglītības materiāli un rakstīšanas testi. Citas iespējas ietver Telsome Modulus IP telefonijas pakalpojumus un telemārketinga programmatūru ar personalizētu video atbalstu. LiveAgent ir viegli saprotama un populāra programmatūra.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.