Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

DirectCall

Kas ir DirectCall?

Uzņēmums DirectCall, kas dibināts 1994. gadā, nodrošina vietējos numurus 0800 vai 30xx visos Brazīlijas rajonu kodos ar pārnesamības iespēju. Tie ir numuri, kas ļauj atbildēt uz vietējiem zvaniem pilsētās, kurās Jūsu uzņēmumam pat nav fiziskas infrastruktūras, tieši pie operatora. Ar Anatel izsniegtu fiksētās un IP telefonijas autorizāciju Directcall izceļas ar savu izstrādāto un stabilo infrastruktūru.

DirectCall piedāvā arī:

  • Ierakstīšanu pie operatora, kas var atvieglot  ierakstīto zvanu meklēšanu un reproducēšanu pēdējo piecu gadu laikā, vadītājiem tieši Directcall tīmekļa izrakstos.
  • IVR pie operatora, kas var automatizēt pakalpojumu protokolu, palīdzēt zvanītājiem pašiem atrast pareizo nodaļu vai informāciju tiešsaistē.
  • Inteliģento atpazīšanu, kas līdz pat 25% paātrina atbildēšanu uz zvaniem, vienmēr identificējot vietējo numuru apgabala kodā.
  • Telefonijas API un lietotnes Jūsu CRM, palīdzības dienests vai virtuālais veikals pārvalda numuru, kas pārnests uz Directcall, tieši pie operatora.

LiveAgent lietotāji var pieprasīt DirectCall līnijas bezmaksas izmēģinājuma versiju šeit.

Kā to var izmantot?

LiveAgent un DirectCall tagad ir kļuvuši par partneriem, kas DirectCall VoIP integrāciju ir padarījis vieglāku nekā jebkad agrāk. LiveAgent neiekasē papildu maksu par DirectCall VoIP numura savienošanu ar Jūsu zvanu centru.

Ja vēlaties savienot DirectCall ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši autorizējieties savā LiveAgent kontā un izpildiet norādījumus.

1. Piesakieties savā LiveAgent kontā

2. Dodieties uz Numuri

DirectCall

3. Sameklējiet DirectCall

DirectCall

4. Noklikšķiniet uz Pievienot

5. Pievienojiet nepieciešamos datus

DirectCall

DirectCall integrēšanas izmaksas:

DirectCall un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja Jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr DirectCall iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.

Ieguvumi, izmantojot DirectCall

  • rentabls
  • uzlabota klientu pieredze
  • uzlabotas funkcijas
  • piekļuve visā Brazīlijā
  • augsta uzticamība

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

BUJ

Kas ir DirectCall?

DirectCall ir Brazīlijas operators, kas ar Anatel atļauju specializējas VoiP un fiksētajā telefonijā visos Brazīlijas apgabalu kodos.

Cik maksā DirectCall integrācija ar LiveAgent?

LiveAgent jau ir integrējis DirectCall. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka DirectCall iekasē atsevišķu maksu par saviem pakalpojumiem.

Kā var ieviest DirectCall VoIP numuru pakalpojumā LiveAgent?

Kā jau iepriekš minējām, DirectCall jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem:

1. Pāriet uz Konfigurācijas > Zvanīt > Numuri > DirectCall.

2. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to izmantot uzreiz

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju