DirectCall

Kas ir DirectCall?

Uzņēmums DirectCall, kas dibināts 1994. gadā, nodrošina vietējos numurus 0800 vai 30xx visos Brazīlijas rajonu kodos ar pārnesamības iespēju. Tie ir numuri, kas ļauj atbildēt uz vietējiem zvaniem pilsētās, kurās Jūsu uzņēmumam pat nav fiziskas infrastruktūras, tieši pie operatora. Ar Anatel izsniegtu fiksētās un IP telefonijas autorizāciju Directcall izceļas ar savu izstrādāto un stabilo infrastruktūru.

DirectCall piedāvā arī:

  • Ierakstīšanu pie operatora, kas var atvieglot  ierakstīto zvanu meklēšanu un reproducēšanu pēdējo piecu gadu laikā, vadītājiem tieši Directcall tīmekļa izrakstos.
  • IVR pie operatora, kas var automatizēt pakalpojumu protokolu, palīdzēt zvanītājiem pašiem atrast pareizo nodaļu vai informāciju tiešsaistē.
  • Inteliģento atpazīšanu, kas līdz pat 25% paātrina atbildēšanu uz zvaniem, vienmēr identificējot vietējo numuru apgabala kodā.
  • Telefonijas API un lietotnes Jūsu CRM, palīdzības dienests vai virtuālais veikals pārvalda numuru, kas pārnests uz Directcall, tieši pie operatora.

LiveAgent lietotāji var pieprasīt DirectCall līnijas bezmaksas izmēģinājuma versiju šeit.

Kā to var izmantot?

LiveAgent un DirectCall tagad ir kļuvuši par partneriem, kas DirectCall VoIP integrāciju ir padarījis vieglāku nekā jebkad agrāk. LiveAgent neiekasē papildu maksu par DirectCall VoIP numura savienošanu ar Jūsu zvanu centru.

Ja vēlaties savienot DirectCall ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši autorizējieties savā LiveAgent kontā un izpildiet norādījumus.

1. Piesakieties savā LiveAgent kontā

2. Dodieties uz Numuri

3. Sameklējiet DirectCall

4. Noklikšķiniet uz Pievienot

5. Pievienojiet nepieciešamos datus

DirectCall integrēšanas izmaksas:

DirectCall un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja Jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr DirectCall iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.

Ieguvumi, izmantojot DirectCall

  • rentabls
  • uzlabota klientu pieredze
  • uzlabotas funkcijas
  • piekļuve visā Brazīlijā
  • augsta uzticamība

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Frequently asked questions

Kas ir DirectCall?

DirectCall ir Brazīlijas operators, kas ar Anatel atļauju specializējas VoiP un fiksētajā telefonijā visos Brazīlijas apgabalu kodos.

Cik maksā DirectCall integrācija ar LiveAgent?

LiveAgent jau ir integrējis DirectCall. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka DirectCall iekasē atsevišķu maksu par saviem pakalpojumiem.

Kā var ieviest DirectCall VoIP numuru pakalpojumā LiveAgent?

Kā jau iepriekš minējām, DirectCall jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem:

1. Pāriet uz Konfigurācijas > Zvanīt > Numuri > DirectCall.

2. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to izmantot uzreiz

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Kāda ir atšķirība starp kontaktu centru un zvanu centru? Uzziniet, kādas ir katra risinājuma priekšrocības, un izvēlieties sev piemērotāko.

Kontaktu centrs vai zvanu centrs

LiveAgent piedāvā plašas un efektīvas kontaktu centra programmatūras iespējas, ieskaitot pašapkalpošanās pārvaldību, tērzēšanu, sociālo mediju integrāciju un uzlabotu palīdzības pieteikumu sistēmu. Tā arī iekļauj zvanu centru ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu integrāciju un interaktīvas balss atbildes (IVR) veidošanas rīkus, lai novirzītu klientu zvanus uz atbilstošākajām nodaļām vai aģentiem. Programmatūra ir integrēta ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas. Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi, nodrošināt atbalstu un izmantot iespējas augšuppārdošanai/šķērspārdošanai.

Ienākošo zvanu centrs

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Tajā ir arī datu migrācijas un atbalsta portāls. Uzņēmumam ir arī dažādi partneri, kā arī zināšanu bāze unīka akadēmija. Sales kontakti ir pieejami saskaņā ar atrašanās vietu. Abonējot jaunumus, var saņemt jaunākās ziņas par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm.

Zvanu centra tehnoloģija

The use of pre-written messages can save time for agents, while engaging employees and providing better service can be achieved through instant notifications and monitoring customer interactions using a single screen. Setting up a call center using solutions such as LiveAgent allows for better performance tracking, including call queue management. Frequently asked questions include explanations of call center technology, trends, and components, which incorporate cloud computing, multi-channel accessibility, self-service options, artificial intelligence, and task automation.

Uzziniet vairāk par zvanu centra tehnoloģiju. Izprotiet to padziļināti izmantojot skaidrojumus no profesionāļiem.

Zvanu centra tehnoloģija

LiveAgent ir klientu apkalpošanas risinājums, kas piedāvā daudzas funkcijas, tai skaitā zvanu centra programmatūru. Šis rīks uzlabo aģentu veiktspēju, produktivitāti un klientu apkalpošanas pieredzi. LiveAgent arī piedāvā bezmaksas demonstrācijas un sistēmas statusu pārvaldības sistēmu. Tehnoloģiskā attīstība ir mainījusi arī zvanu centra praktiskos aspektus, izmantojot mākoņtehnoloģijas un daudzkanālu pieeju. Liveagent integrē klientu mijiedarbību no daudziem kanāliem, tādējādi uzlabojot pieejamību un lietotājam ērtāku risinājumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju