BR DID integration
Partner website
BR DID ir uzticams telefonijas risinājumu nodrošinātājs, kas rūpējas par dažāda mēroga uzņēmumiem. Tas faktiski ir ieviesis spēcīgu klātbūtni vairāk nekā 900 pilsētās visā Brazīlijas teritorijā.
Izmantojot daudzpusīgo BR DID pakalpojumu, uzņēmumiem tiek piedāvātas neskaitāmas iespējas kā izmantot savu VoIP numuru. Neatkarīgi no tā, vai tas notiek, izmantojot mobilo lietotni, IP tālruņa klausuli, PBX sistēmu vai pat pārsūtot zvanus tieši uz mobilo ierīci, BR DID nodrošina netraucētu saziņu starp vairākām platformām.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent nesen kļuvis par BR DID partneri, optimizējot integrācijas procesu un padarot to vieglāku kā vēl nekad iepriekš. Ir svarīgi, ka, pievienojot BR DID zvanu centram, LiveAgent neiekasē par to papildu maksu.
Lai jūsu BR DID pakalpojumu saistītu ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un izpildiet norādītos secīgos soļus.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet BR DID
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
BR DID integrācijas maksa:
LiveAgent abonements ietver bezmaksas integrāciju, bet BR DID iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo tas ir neatkarīgs uzņēmums.
BR DID priekšrocības:
- Rentabilitāte
- Mērogojamība
- Uzlabota klientu pieredze
- Pieejamība Brazīlijā
Vai vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību? Skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free BR DID integration!
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.
FrëschKëscht, a Luxembourg-based company delivering only local and seasonal food products, started as a school project and is now a successful small business. Since implementing LiveAgent in 2020, their customer service has significantly improved. LiveAgent has streamlined their internal organization, saving them time with email management and allowing them to respond to customer inquiries faster. Their sales have also improved with the addition of built-in customer support. The FrëschKëscht team likes working with LiveAgent, finding it easy to use and learn.