Partners
Kas ir Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone nodrošina virtuālos vietējos tālruņa numurus vairāk nekā 60 valstīs, kas ir vienkārši lietojami un par minimālu cenu. Tā kā uzņēmumam ir operatora klases infrastruktūra un stratēģiskās partnerības (piemēram, LiveAgent), uzņēmums var nodrošināt: “augstas kvalitātes pakalpojumus ar efektīviem tarifiem un nepārspējamu balss kvalitāti.”
Kā savienot Virtual Global Phone ar LiveAgent?
Šeit ir īss ceļvedis:
1. Iegūstiet VoIP numuru no Virtual Global Phone
2. Piesakieties LiveAgent kontā
3. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas
4. Dodieties uz Zvanīt – Numuri – Izveidot (+ poga)
5. Sameklējiet Virtual Global Phone
6. Aizpildiet nepieciešamo informāciju
7. SAGLABĀJIET
Kādu maksu iekasē LiveAgent par Virtual Global Phone integrāciju?
Integrācija ir BEZMAKSAS. Par jūsu VoIP numura savienošanu ar LiveAgent zvanu centru nav jāmaksā papildus. Vienkārši pierakstieties un īsajā VoIP integrācijas ceļvedī norādītās darbības.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot Virtual Global Phone?
- bagātīgs funkciju klāsts
- visaugstākie drošības standarti
- konkurētspējīgas cenas
- pieejamība no vairāk nekā 60 valstīm
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently asked questions
Kas ir Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz arī VoIP pakalpojumus.
Kas ir LiveAgent?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj Jūsu klientu apkalpošanas dienestam pārvaldīt visus pieprasījumus vienkopus. Piemēram, sociālie mediji, tērzēšana tiešsaistē, zvanu centrs, e-pasts u.c.
Kādi ir ieguvumi no VoIP?
VoIP ļauj uzņēmumiem atbalstīt klientus 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, jo, izmantojot VoIP numuru, var ērti izmantot daudz dažādas ierīces. Tā ir rentabla iespēja, kas var uzlabot klientu pieredzi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Uzņēmums, kas piedāvā šo programmatūru, sauc Quality Unit, LLC. Tajā ir piedāvājuma pieprasījuma un atbalsta portāli, kā arī datu migrācijas iespēja. LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā sūdzību un ienākošo zvanu centra programmatūras, pašapkalpošanās programmatūru un vēl citas iespējas. Uzņēmumam ir arī partneru programma un sadarbības iespējas. Sales kontakts ir pieejams, kā arī ir iespēja saņemt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm, abonējot tos sociālajos tīklos. Uzņēmums piedāvā arī izglītības materiālus un rakstīšanas testu, kā arī izmaksu kalkulatoru, lai palīdzētu klientiem izvēlēties piemērotākās iespējas. LiveAgent izveides process ir viegli saprotams un turklāt ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma iespēja klientiem.
Mobilais VoIP ir lielisks risinājums uzņēmumiem, kuriem ir jāsaglabā augsta kvalitāte un efektivitāte saziņā ar klientiem. Tas nodrošina ātru un drošu sakaru un papildina biznesa operācijas. VoIP programmatūra ir standartizēta un var optimizēt video konferences zvanus. Ir daudzi VoIP pakalpojumu sniedzēji, tāpēc ir jāizvēlas pareizais, ņemot vērā cenu un uzņēmuma lielumu.
LiveAgent piedāvā VoIP programmatūru, kas ļauj efektīvi apkalpot klientus, izmantojot modernus zvanu risinājumus. Mobilais VoIP var būt lētāks veids, kā veikt zvanus, un LiveAgent arī piedāvā citas funkcijas, ieskaitot atbalsta pakalpojumus un bezmaksas demonstrāciju. VoIP zvanītājiem ir jārūpējas par zvanītāja ID un bloķēšanas funkciju, lai novērstu nevēlamus zvanus.