Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Virtual Global Phone

Kas ir Virtual Global Phone?

Virtual Global Phone nodrošina virtuālos vietējos tālruņa numurus vairāk nekā 60 valstīs, kas ir vienkārši lietojami un par minimālu cenu. Tā kā uzņēmumam ir operatora klases infrastruktūra un stratēģiskās partnerības (piemēram, LiveAgent), uzņēmums var nodrošināt: “augstas kvalitātes pakalpojumus ar efektīviem tarifiem un nepārspējamu balss kvalitāti.”

Kā savienot Virtual Global Phone ar LiveAgent?

Šeit ir īss ceļvedis:

1. Iegūstiet VoIP numuru no Virtual Global Phone

2. Piesakieties LiveAgent kontā

3. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas

4. Dodieties uz Zvanīt – Numuri – Izveidot (+ poga)

5. Sameklējiet Virtual Global Phone 

6. Aizpildiet nepieciešamo informāciju

7. SAGLABĀJIET

Kādu maksu iekasē LiveAgent par Virtual Global Phone integrāciju?

Integrācija ir BEZMAKSAS. Par jūsu VoIP numura savienošanu ar LiveAgent zvanu centru nav jāmaksā papildus. Vienkārši pierakstieties un īsajā VoIP integrācijas ceļvedī norādītās darbības.

Kādi ir ieguvumi, izmantojot Virtual Global Phone?

  • bagātīgs funkciju klāsts
  • visaugstākie drošības standarti
  • konkurētspējīgas cenas
  • pieejamība no vairāk nekā 60 valstīm

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!

Try it right now

BUJ

Kas ir Virtual Global Phone?

Virtual Global Phone ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz arī VoIP pakalpojumus.

Kas ir LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj Jūsu klientu apkalpošanas dienestam pārvaldīt visus pieprasījumus vienkopus. Piemēram, sociālie mediji, tērzēšana tiešsaistē, zvanu centrs, e-pasts u.c. 

Kādi ir ieguvumi no VoIP?

VoIP ļauj uzņēmumiem atbalstīt klientus 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, jo, izmantojot VoIP numuru, var ērti izmantot daudz dažādas ierīces. Tā ir rentabla iespēja, kas var uzlabot klientu pieredzi.  

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju