Hallo, (agrāk Fieber) palīdz uzņēmējiem ar biznesa interneta, telefonijas un mākoņpakalpojumiem. LiveAgent un hallo, ir VoIP partneri, kas nozīmē, ka tagad varat viegli pieslēgt savu hallo numuru, izmantojot LiveAgent.
Cik maksā hallo, integrācija?
Hallo, jau ir iebūvēts LiveAgent. Tādējādi, LiveAgent klientiem tā ir pieejama bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka hallo, iekasē atsevišķu maksu par saviem VoIP pakalpojumiem.
Kā pievienot savu hallo, VoIP numuru pakalpojumā LiveAgent?
Veiciet sekojošas darbības:
1. Iegūstiet hallo, VoIP numuru
2. Pārvietojieties programmā LiveAgent, pamatojoties uz ekrānšāviņu.
3. Aizpildiet akreditācijas datus
4. un LIETOJIET
Ieguvumi:
- uzlabota klientu pieredze
- rentabls risinājums
- iespēja izmantot plašu ierīču klāstu
Vēlaties uzzināt vairāk? Noskatieties zemāk redzamo zvanu centra programmatūras video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently asked questions
Kas ir hallo,?
Hallo, ir telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmums, kura galvenais birojs atrodas Nīderlandē.
Kā savienot hallo, VoIP ar LiveAgent?
Piesakieties savā LiveAgent kontā un dodieties uz sadaļu Zvans - Numuri sadaļā Konfigurācija. Meklējiet hallo (agrākais nosaukums - Fieber) un pievienojiet savu VoIP numuru.
Cik maksā hallo, integrācija ar LiveAgent?
LiveAgent nodrošina bezmaksas hallo, VoIP integrāciju LiveAgent klientiem.
Tiešsaistes dzīvais čats ir tehnoloģija, kas atbalsta klientus un sniedz informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem un produktiem. Nepieciešamās funkcijas ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kā arī aģentu zināšanas un komunikācijas prasmes. LiveAgent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvo čatu programmatūru, kas ir ātra un pielāgojama.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.