Partners
Kas ir DID Logic?
Būdams tirgū jau vairāk nekā 10 gadu, DID Logic ir augstas veiktspējas, uz klientiem orientēts VoIP produktu un pakalpojumu starptautiskais nodrošinātājs, piemēram, vietējos DID numurus no vairāk nekā 150 valstīm ar 12 PoPiem visā pasaulē un SIP atzariem. Liveagent sadarbojas ar DID Logic, tāpēc integrācija ir vienkārša, un LiveAgent zvanu centru varat izmantot pilnā apmērā.


Cik maksā DID Logic integrēšana LiveAgent?
Liveagent neiekasē papildu maksu par DID Logic VoIP integrāciju. Ņemiet vērā, ka DID Logic iekasē maksu par saviem pakalpojumiem neatkarīgi.
Kā jūs integrējat DID LOGIC LiveAgent?
Kad no pakalpojumu sniedzēja DID Logic esat saņēmis VoIP numuru, vienkārši ievietojiet numuru LiveAgent. VoIP numuru var ievietot sadaļā Konfigurācija – Zvani – Numuri – Izveidot (+ poga). Šeit jūs meklējat DID Logic, kur ievietojat svarīgos akreditācijas datus.

Kādas ir VoIP lietošanas priekšrocības?
- piekļuve, izmantojot vairākas ierīces
- vienkārša integrācija
- izmaksu ietaupījums
- plašas iespējas
- iespēja izmantot vairākus numurus
- augstāka produktivitāte
Vēlaties uzzināt vairāk? Noskatieties zemāk redzamo zvanu centra programmatūras video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently asked questions
Kas ir VoIP numurs?
VoIP ir saīsinājums, kas nozīmē Balss caur Interneta Protokolu. VoIP numurs sastāv no vairākiem cipariem. Galvenā atšķirība starp parasto fiksētās līnijas un VoIP numuru ir tā, ka var veikt un saņemt zvanus no jebkuras ierīces ar atbilstošu interneta savienojumu.
Kas ir DID Logic?
DID Logic ir globāls VoIP nodrošinātājs, kas darbojas kopš 2007. gada.
Cik maksā DID Logic integrācija?
DID Logic VoIP numura integrācija LiveAgent ir bez maksas.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkāršoti pārsūta zvanus no viena aģenta uz nākošo, neļaujot klientiem gaidīt nevajadzīgi ilgu laiku. Tas ir īpaši noderīgs lieliem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām un simtiem aģentu, kuriem ir jāpārsūta zvani katru dienu. Ienākošo zvanu pārsūtīšana nodrošina ātru un efektīvu palīdzību klientiem, kā arī uzlabo aģentu darbplūsmu. Nepacietīgi klienti var tikt apkalpoti dažu sekunžu laikā, pat tad, ja viņi zvana nepareizajai nodaļai vai aģentam.
Tekstā tiek apskatīti dažādi mārketinga rīki, tostarp Pabbly un LiveAgent, un tiek ieteikts uzlabot e-pasta adresātu sarakstu un veidot saturu, kas sniedz vērtību potenciālajiem abonentiem. Tiek piedāvāti arī dažādi uzņēmumu apkalpošanas risinājumi, piemēram, Dovecot un Zimbra, kā arī palīdzība no NGINX komandas. Izejošai pārdošanai tiek noteikts kā efektīvs veids, kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt uzņēmuma ieņēmumus.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijām, kas ietver tālruņa numura sastādītāju un zvanu centra rīkus. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi, kā arī ilgtermiņa partnerība. Savienojamība ar starptautiskiem klientiem ir iespējama. Uzņēmums uzsvēra drošības politiku svarīgumu.