Telefonijas programmatūraNr.1

Atklājiet, cik vienkārši var nodrošināt profesionālu zvanu atbalstu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Nepieciešama uzticama telefonijas programmatūra?

Vai esat noguris no nomestiem zvaniem, garām gaidīšanas rindām un neapmierinātiem klientiem? Uzlabojiet savu apkalpošanas kvalitāti jau šodien, ieviešot telefonijas programmatūru!

Labākā telefonijas programmatūra nodrošina, ka visi ienākošie un izejošie zvani tiek reģistrēti, ierakstīti un pārvirzīti attiecīgajiem jūsu klientu servisa komandas aģentiem.

Ieinteresēja? Tā tam vajadzētu būt! Aizmirstiet zvanu centrus, telefonijas programmatūra ir nākotne.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Professional built-in call center software

Kas ir telefonijas programmatūra?

Telefonijas programmatūra, kas pazīstama arī kā Balss caur Internetu (VoIP), tālruņa zvanu veikšanai un saņemšanai izmanto ierīces, kas savienotas ar internetu.

Termins “telefonijas programmatūra” bieži tiek aizvietots ar zvanu centra programmatūra, jo abi risinājumi darbojas, izmantojot to pašu VoIP tehnoloģiju, kas apstrādā zvanus, pārvēršot balsis ciparu signālos, kas tiek saspiesti un nosūtīti caur internetu.

Parasti uzņēmumi izmanto telefonijas platformas un programmatūru, jo tā ļauj viņiem veikt reģionālos un starptautiskos zvanus, nepārmaksājot korporatīvajiem telekomunikāciju uzņēmumiem. Ieintreģēja? Apskatiet mūsu VoIP partnerus.

VoIP Partneri

Kāpēc uzņēmumi izmanto telefonijas programmatūru?

Lētāk

Zvaniet un saņemiet gan starptautiskus, gan reģionālus tālruņa zvanus, nepārmaksājot. Viss, kas jums ir jādara, ir jāsamaksā mēneša abonēšanas maksu. Nav papildu maksas par minūti un slēptu izmaksu. 

Ideāli noderīga darbam no mājām

Jūsu darbinieki var izmantot tālruņa programmatūru praktiski jebkurā ierīcē ar interneta savienojumu, programmatūra ir lieliski piemērota darbam attālinātajām komandām vai darbiniekiem, kuri strādā no mājām.

Uzticamāka

Telefonijas programmatūra var Jums palīdzēt nodrošināt labāku klientu apkalpošanu, pateicoties uzlabotajām funkcijām, piemēram, zvanu ierakstīšanai, atzvana iespējai, zvanu reģistrēšanai un daudzām citām.

LiveAgent telefonijas funkcijas

LiveAgentuzlabotās funkcijas un efektīva zvanu pārvaldība padara LiveAgent par vienu no labākajiemm šodien pieejamajiem telefonijas risinājumiem.
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Viedā zvanu pārvirzīšana

LiveAgent pārvirza ienākošos zvanus atbilstošajām nodaļām un aģentiem pēc nejaušības principa vai saskaņā ar piešķirto prioritāti.

Zvani tiek novirzīti tikai aģentiem, kuri pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejami zvanu saņemšanai.

IVR un atzvana iespējas

LiveAgent piedāvā Jums iespēju izveidot pielāgotu IVR izvēlni, kas ietver atzvana iespēju.

Varat ierakstīt savus IVR paziņojumus tieši LiveAgent vai augšupielādēt vispārīgus iepriekš sagatavotus IVR paziņojumus.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Iekšējie zvani starp kolēģiem

LiveAgent atbalsta bezmaksas iekšējos zvanus(un čatus!) starp visiem jūsu darbiniekiem. Visi zvani ir balstās pārlūkprogrammā un notiek lietotnē. Nav nepieciešams lejupielādēt ārēju programmatūru vai trešo pušu lietotnes.

Personalizēta apkalpošana, izmantojot videozvanus

Vai jums ir jārunā ar klientu aci pret aci, bet viņš ir pārāk tālu? Izmantojiet videozvanu! LiveAgent dod jums iespēju pārslēgt visus pārlūkprogrammas iniciētos zvanus uz videozvaniem.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Zvanu izsekošana, žurnālieraksti un atskaites

Uzraugiet ienākošo un izejošo zvanu skaitu, uzziniet, kurš darbinieks atbild uz lielāko daļu zvanu, cik ilgs laiks tiek patērēts katram zvanam, kā arī daudz citus rādītājus, kas palīdzēs jums saprast, kā jums veicas un kā uzlabot klientu apkalpošanu.

Zvanu ieraksti bez ierobežojumiem

LiveAgent telefonijas programmatūra var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. Katrs Jūsu ienākošais un izejošais zvans tiks ierakstīts un saglabāts LiveAgent.

Ja jums kādreiz ir nepieciešams piekļūt zvana ierakstam kvalitātes nodrošināšanas, darbinieku apmācības, pieteikumu pārsūtīšanas vai juridisku iemeslu dēļ, to varat izdarīt ar viena klikšķa palīdzību.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Atbalsta vairākas zvanīšanas ierīces

LiveAgent telefonijas programmatūra atbalsta vairākas zvanīšanas ierīces, tostarp:

  1. Austiņas ar mikrofoniem
  2. Pārlūkprogrammas
  3. Mobilās lietotnes
  4. Fiziskie tālruņi
  5. Programmiskie tālruņi

LiveAgent mobilā lietotne

Mēs esam izveidojuši lietotni gan Android, gan iOS sistēmām, kas nevainojami integrējas ar jūsu tīmekļa klientu.

Sāciet klientu apkalpošanu, atrodoties ceļā, izmantojot savu mobilā tālruņa programmatūru.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Kāpēc LiveAgent telefonijas programmatūra ir jums atbilstošā izvēle?

LiveAgent Login

Viegli lietojama mākoņa tehnoloģija.

LiveAgent ir balstīts mākonī un to ir viegli iestatīt un lietot. Sāciet izmantot mūsu jaudīgo zvanu centra programmatūru dažu minūšu laikā, pat neiesaistot savus IT darbiniekus.

Definition of customer engagement

Daudzkanālu platforma "viss vienā"

Telefonijas programmatūra ir tikai daļa no sarežģītāka risinājuma, kas ļauj ērti pārvaldīt pieteikumus, e-pastus, čatus, zvanus un sociālo mediju ziņas.

get inspired

Mums uzticas vairāk nekā 21'000 uzņēmumu

LiveAgent ir palīdzējis uzņēmumiem nodrošināt vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu jau kopš 2004. gada. Pievienojieties LiveAgent saimei un uzziniet, kāpēc mēs esam visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Multilingual support in LiveAgent

Pilnībā daudzvalodu programmatūra

Mūsu klientu panākumu programmatūra tiek izmantota visā pasaulē, un tā nodrošina pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tas lietotnē piedāvā vairāk nekā 40 valodas un ļauj lietotnē pilnībā pielāgot katru speciālo burtu vai burta akcentu.

Apnicis pārslēgties starp tālruņiem, čatiem, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

LiveAgent ir unikāla programmatūra, kas apvieno vairākus saziņas kanālus zem viena jumta par pieņemamām un pārredzamām cenām. Nemaksājiet papildu samaksu tikai par zvanu centra izmantošanu. Salīdziniet mūsu daudzkanālu risinājumu ar pārējiem tirgus dalībniekiem.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Upset man-illustration

Ko mūsu klienti saka par mums?

Saistītie Raksti arTelefonijas programmatūra

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x