Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zvana pārvirzīšana

Kas ir zvana pārvirzīšana?

Zvanu pārvirzīšana, ko sauc arī par automatizēto zvanu sadali (ACD), ir funkcija, kas automātiski piešķir klientu ienākošos zvanus konkrētam aģentam, nodaļai vai rindai, pamatojoties uz jūsu ieteicamajiem kritērijiem mākoņdatošanas zvanu centra programmatūrā.

Uzņēmumi var iegūt pilnīgu kontroli pār ienākošo zvanu plūsmu, definējot nosacījumus un izvēloties, vai tie tiks sadalīti nejauši vai piešķirti aģentam ar visaugstāko prioritāti.

Zvanu pārvirzīšana

Kāds ir labums no zvanu pārvirzīšanas?

Visu lielumu uzņēmumi, kas regulāri saņem ienākošos zvanus un vēlas nodrošināt labāko klientu apkalpošanu, var izmantot zvanu pārvirzīšanas priekšrocības.

Vidējie uzņēmumi, lielie uzņēmumi un korporācijas var gūt labumu no piešķiršanas prioritātes, lai nodrošinātu, ka kvalificēti darbinieki pareizajā nodaļā apstrādā visus zvanus. Turklāt citu iebūvētā zvanu centra funkciju, piemēram, iekšējo zvanu, IVR vai zvanu pārsūtīšanas, izmantošana var vēl vairāk uzlabot priekšrocības.

Mazie uzņēmumi, pašnodarbinātās personas un ārštata darbinieki var izmantot nejaušas piešķiršanas priekšrocības un citas papildu zvanu centra funkcijas, piemēram, videočatu vai IVR.

Kā darbojas zvanu pārvirzīšana?

Zvanu pārvirzīšana vai automātiska zvanu sadale izpaužas ikreiz, kad klienti sāk ienākošo zvanu. Sākumā viņi dzird automātisku sveiciena īsziņu vai lūgumu palikt pie telefona un pagaidīt, kamēr kāds no aģentiem tiek norīkots. Tad, ja klienti jau gaida rindā, viņi dzird mūziku un tiek aicināti palikt pie klausules. Visbeidzot, tiklīdz līnija ir brīva, sākas zvans.

Piemērs:

Piemēram, Džons vēlas uzzināt par problēmu ar pasūtījumu, ko viņš iepriekš veicis jūsu tīmekļa vietnē. Tādējādi viņš sastāda jūsu palīdzības dienesta numuru, atlasa atbilstošo iespēju IVR ietvaros, un zvanu pārvirzīšanas funkcija pārsūta zvanu nākamajam pieejamajam aģentam. Pateicoties zvanu pārvirzīšanas funkcijai, Džonam nav jāzvana uz dažādiem numuriem dažādiem aģentiem, kā arī viņam nav jāgaida garā rindā.

Kādas ir zvana pārvirzīšanas pamatfunkcijas?

Piešķīrums pēc nejaušības principa

Visi no klientiem saņemtie jaunie ienākošie zvani tiks nejauši piešķirti kādam no jūsu pieejamajiem aģentiem, lai notiktu zvans. Varat definēt nodaļu, uz kuru pārvirzīt zvanus, izmantojot iestatījumus.

Pārvirzīšanas laiks

Tas ļauj norādīt sekunžu skaitu, pēc kurām zvans tiek pārvirzīts pie cita aģenta. Zvani tiek pārvirzīti pie aģentiem nejaušības secībā. Tādējādi var uzlabot pirmā zvana atrisināšanas laiku, samazinot gaidīšanas laiku.

Prioritātes piešķiršana

Jaunajam zvanam automātiski tiks piešķirts brīvais aģents ar augstāko prioritāti un ilgāko laiku kopš pēdējā zvana. Tādējādi jūsu aģentu pieejamību var izmantot maksimāli.

Maksimālais rindā gaidīšanas laiks

Nosakiet maksimālo laika ierobežojumu, kad ienākošais zvans paliek rindā. Kad noteiktais laiks ir beidzies, saruna turpinās jūsu IVR bezsaistes sadaļā.

Biznesa ieguvumi no inteliģentās zvanu pārvirzīšanas

Paaugstināta klientu apmierinātība

Inteliģentā zvanu pārvirzīšana var radīt personalizētāku, efektīvāku un labāku klientu pieredzi. Tādējādi palielinās apmierinātība.

Samazinātas darbības izmaksas

Atbalsta aģentu potenciāla maksimāla izmantošana, vienlaikus samazinot dīkstāves laiku, samazina darbības izmaksas.

Ātrs un precīzs kontakts

Klienta savienošanu rindā ar pieejamo aģentu pēc iespējas ātrāk var notikt dažu sekunžu laikā.

Kādas ir citas zvanu centra funkciju priekšrocības?

Interaktīvā balss atbilde

Automatizējiet darbplūsmu, iestatot savu interaktīvo balss atbildi (IVR) 5 minūšu laikā. Izveidojiet unikālu IVR algoritmu un nodrošiniet vēl labāku, pielāgotāku un personalizētu klientu pieredzi. Interaktīvā balss atbilde ir lielisks veids, kā paātrināt klientu atbalstu un atrisināt problēmas pirmā zvana laikā. Novirziet klientus uz pareizo nodaļu un aģentiem, sniedzot viņiem iespējas īsi aprakstīt savas problēmas.

Neierobežoti balss ieraksti

Liveagent piedāvā iespēju saglabāt visus balss sakaru ierakstus ar klientiem juridiskajiem vai atbalsta mērķiem. Lai nodrošinātu vēl labāku klientu atbalstu, atskaņojiet, lejupielādējiet vai atgriezieties pie tiem jebkurā laikā visā jūsu konta darbības laikā. Mēs neierobežojam balss ieraksta apjomu.

Take advantage of our versatility

Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir zvana pārvirzīšanas funkcija programmā LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zvanu pārvirzīšanas funkcija programmā LiveAgent nodrošina, ka katrs klients nonāk pareizajā nodaļā. Turklāt tā var sadalīt zvanus pēc jūsu uzņēmuma prioritātēm. Rezultātā tā automatizē un nodrošina kvalitatīvu klientu pieredzi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā LiveAgent darbojas zvanu pārvirzīšana?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent piedāvā dažādus zvanu pārvirzīšanas veidus, jo katram uzņēmumam ir atšķirīgas priekšrokas. Piemēram, zvanus var sadalīt pēc nejaušības principa vai pamatojoties uz prioritāti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā var izmantot LiveAgent funkciju Zvanu pārvirzīšana?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funkcija vienmērīgi sadala zvanus, bet tā var arī pārvirzīt zvanus uz vēlamajām ierīcēm. Tādējādi klienti var jūs sasniegt pat tad, ja esat ceļā. Kopumā zvanu pārvirzīšana ietaupa laiku, palielina klientu apmierinātību un veicina klientu noturību.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju