Partners
Kas ir Voyced?
Voyced ir Eiropas VoIP pakalpojumu sniedzējs ar pārklājumu vairāk nekā 165 valstīs visā pasaulē. Uzņēmums sola nodrošināt “labāko tarifu un cenu, neatkarīgi no tā, kurp jūs zvaniet”. Voyced ir vēl viens LiveAgent VoIP partneris. Liveagent cenšas ikdienā nodrošināt nevainojamu klientu pieredzi. Tāpēc tagad varat viegli pievienot savu VoIP numuru no Voyced LiveAgent.


Kā integrēt Voyced VoIP programmā LiveAgent?
Integrācija ir pavisam vienkārša. Lūk, īsa pamācība;
1. Iegūstiet VoIP numuru no Voyced
2. Pierakstieties savā LiveAgent kontā
3. Dodieties uz Konfigurācija
4. Noklikšķiniet uz Zvani – Numuri
5. Nospiediet + pogu
6. Sameklējiet Voyced
7. Aizpildiet informāciju
8. Un SAGLABĀJIET!

Kādas ir izmaksas, kas saistītas ar Voyced integrēšanu LiveAgent?
Ja vēlaties pieslēgt savu VoIP numuru no Voyced ar LiveAgent zvanu centru , integrācijas maksa netiks iekasēta.
Ieguvumi:
- zemas izmaksas
- bagātīgas iespējas
- piekļuve, izmantojot vairākas ierīces
- uzlabota klientu pieredze
- augstāka produktivitāte
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently asked questions
Kas ir LiveAgent?
Liveagent ir klientu apkalpošanas/atbalsta programmatūra, kas ļauj apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vienas saskarnes.
Kas ir Voyced?
Voyced ir VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas sniedz pakalpojumus visā pasaulē.
Cik maksā Voyced integrācija ar LiveAgent?
Voyced jau ir iebūvēta LiveAgent. Tāpēc, ja jums Voyced VoIP numurs ir jāsavieno ar LiveAgent, to var izdarīt bez papildu maksas.
Apkalpošanas programmatūra ir būtiska klientu apmierinātībai, un aicinājuma uz rīcību poga uzlabo mājaslapas reklāmguvumu līmeni. Pareizs CTA pogas novietojums, dizains un krāsa ir svarīgi. Benemen ir vadošā jaunievedumu iniciatore mākoņdatošanā integrētajos telefonijas risinājumos, un neierobežots aģents dod aģentiem piekļuvi visiem pieteikumiem.
Pārejat no Verloop uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā nevainojamu klientu servisu ar 24/7 atbalstu no aģentiem, kā arī noderīgus rīkus, funkcijas un integrācijas. Programmatūra ir pielāgojama un atbalsta 43 dažādas valodas. LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra un tiek izmantots tādās kompānijās kā Huawei, BMW un Oksfordas Universitāte. Palīdzības pieteikumi ir pieejami par cenu no $15 /mēn.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.