Kas ir IVR?
IVR ir Interaktīvās Balss Atbildes saīsinājums. Interaktīvā balss atbilde ir automatizēta tālruņa sistēma, kas mijiedarbojas ar zvanītājiem. IVR sistēma apkopo informāciju mijiedarbības laikā un atbild, izpildot atbilstošu darbību, piemēram, pārvirzot zvanītāju uz pareizo aģentu/nodaļu vai organizējot atzvanīšanu. Atzvanīšanas risinājumu ieviešana IVR sistēmā var uzlabot klientu apmierinātību, samazinot gaidīšanas laiku un nodrošinot, ka mantinieku problēmas tiek risinātas nekavējoties.
Kā darbojas Interaktīvā Balss Atbilde?
Interaktīvā Balss Atbilde ļauj pārvirzīt zvanus uz atbilstošajām nodaļām vai aģentiem. a klients vēlas sazināties ar jūsu atbalsta komandu, viņš saskaras ar iepriekš ierakstītu balss vedni. Viss, kas viņam jādara, ir jāievada dažas balss vai taustiņu komandas, un klients nekavējoties tiek novirzīts uz jūsu atbalsta komandas atbilstošo nodaļu.
Piemēram, tipisks IVR koks aizvestu klientu uz paredzēto nodaļu, piemēram, Norēķinu nodaļu, pēc tā, kad klients savā telefonā nospiež konkrētu ciparu.
IVR ļauj jūsu aģentiem strādāt efektīvāk un pilnībā izmantot jūsu zvanu centra tālruņa programmatūras potenciālu.
Kā tas darbojas LiveAgent?
Liveagent ir visaptverošs IVR tiešsaistes izveides rīks, kurā ikviens var izveidot savus IVR algoritmus, pat bez jebkādas tehniskās pieredzes. Lai iegūtu plašāku ieskatu, skatiet zemāk redzamo video.
Ikdienas reklāma vai nepieciešamība pēc īsa paziņojuma savā sveiciena ziņā?
Mūsu padoms: ierakstiet visus Interaktīvās Balss Atbildes audio failus tieši LiveAgent IVR izveides rīkā. Rīks ļauj izveidot/ierakstīt interaktīvo balss atbildes algoritmu pilnīgi no nulles, ieskaitot audio failu ierakstīšanu un augšupielādēšanu algoritmā.
Kādas funkcijas ir LiveAgent IVR?
- Atzvana funkcija
- Iespēja ierakstīt savus interaktīvās balss atbildes ziņas
- Augšupielādēt iepriekš ierakstītas ziņas
- Zvanu prioritāšu noteikšana
- Pārvirzīšana uz atbilstošo nodaļu/aģentu
Kāpēc vajadzētu izmantot IVR?
VR ir labi zināms klientu atbalsta līdzeklis, kas var paveikt brīnumu lietas jūsu palīdzības dienestā. Ja jūsu aģenti jūtas pārslogoti, klienti nevar iegūt tālruņa savienojumu, vai, vienkārši, ja vēlaties, lai viss būtu sakārtotāks, IVR algoritmi ir risinājums. Varat tos izveidot, pielāgot un uzreiz LiveAgent noskaidrot, kas jums der vislabāk.
Kādas ir IVR priekšrocības?
- Automātiska pārsūtīšana + neierobežotas izvēles
- Palielina pirmā kontakta atrisināšanas spēju
- Palielina klientu apmierinātību
- Taupa naudu un laiku aģentiem
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Interaktīvās balss atbildes piemērs — Nodaļu pārsūtīšana
Skatiet IVR algoritmu ar divām pieejamām nodaļu izvēlēm. Klienti var izvēlēties Pārdošanas nodaļu vai Tehnisko nodaļu.
Sveiki, jūs esat sazvanījis [Uzņēmuma nosaukums]. Lūdzu, izvēlieties kādu no šīm izvēlnes iespējām:
Lai runātu ar tirdzniecības pārstāvi, nospiediet 1.
Tehniskajam atbalstam nospiediet 2.
Tādējādi tiek ietaupīts klienta un uzņēmuma pārstāvja laiks. Ja klients nekavējoties sasniedz pareizo nodaļu, papildu pārsūtīšana nav nepieciešama.
Turklāt varat ierakstīt pielāgotu skaņu katrai automātiskajai pārsūtīšanai uz nodaļu (atskaņošana). Pievienojiet mūziku, kas tiek atskaņota, pirms pārstāvis atbild uz zvanu (tiešsaiste/atskaņošana). Ja brīvu aģentu nav, klients var atstāt balss pastu (bezsaiste/balss pasts).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Profesionāla Interaktīvās Balss Atbildes paziņojuma izveide sākumā var šķist dīvaina. Neuztraucieties – mēs esam izveidojuši brīvi pielāgojamus IVR skriptus, lai jūsu bizness varētu startēt jau tūlīt pat.
Zināšanu bāzes resursi
Uzziniet kā –
- Uzstādīt automātikso atzvanu
- Mainīt IVR automātiski
- Pārsūtīt zvanu uz ārējo numuru, izmantojot Interaktīvo Balss Atbildi
LiveAgent offers customer communication management software that is adaptable to various languages with free trials available. Their software includes self-service and incoming call center features, as well as complaint management systems, buyer portals, and email management software. They also offer webinars, writing tests, and cost calculators, making them a valuable partner for businesses. The company emphasizes the need for businesses to maintain customer and employee satisfaction. LiveAgent delivers a demo and a free trial and have received a variety of awards and certificates. They also offer advanced language settings for their chat, contact, or feedback boxes to cater to multilingual support. Their Android app is also available for remote support management.
LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas, piemēram, dažādus klientu apkalpošanas veidus un integrācijas. Arī citi risinājumi, piemēram, Five9 un UJET, ir vērts izvērtēt klientu apkalpošanai. Integrētās pastkastes uzlabo klientu apkalpošanu un drošību. LiveAgent ir ieteicams, lai uzlabotu klientu pieredzi un produktivitāti.
Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri
LiveAgent ir programmatūra klientu apkalpošanai, kas nodrošina ātru atbildes sniegšanu uz jautājumiem un personificētas sagataves. Tā uzlabo klientu pieredzi un efektīvi sniedz atbalstu, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kuru var izmantot gan pašapkalpošanās vietnē, gan sociālajos tīklos. LiveAgent ir uzņēmums ar balvām un sertifikātiem, kā arī partneru programmām un ziņām par atjauninājumiem un atlaidēm.