• Funkcijas
  • Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)

Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)

Kas ir IVR?

IVR ir Interaktīvās Balss Atbildes saīsinājums. Interaktīvā balss atbilde ir automatizēta tālruņa sistēma, kas mijiedarbojas ar zvanītājiem. IVR sistēma apkopo informāciju mijiedarbības laikā un atbild, izpildot atbilstošu darbību, piemēram, pārvirzot zvanītāju uz pareizo aģentu/nodaļu vai organizējot atzvanīšanu.

Kā darbojas Interaktīvā Balss Atbilde?

Interaktīvā Balss Atbilde ļauj pārvirzīt zvanus uz atbilstošajām nodaļām vai aģentiem. Ja klients vēlas sazināties ar jūsu atbalsta komandu, viņš saskaras ar iepriekš ierakstītu balss vedni. Viss, kas viņam jādara, ir jāievada dažas balss vai taustiņu komandas, un klients nekavējoties tiek novirzīts uz jūsu atbalsta komandas atbilstošo nodaļu.

Piemēram, tipisks IVR koks aizvestu klientu uz paredzēto nodaļu, piemēram, Norēķinu nodaļu, pēc tā, kad klients savā telefonā nospiež konkrētu ciparu.

IVR algoritms - LiveAgent
IVR Interaktīvā Balss Atbilde

Kā tas darbojas LiveAgent?

Liveagent ir visaptverošs IVR tiešsaistes izveides rīks, kurā ikviens var izveidot savus IVR algoritmus, pat bez jebkādas tehniskās pieredzes. Lai iegūtu plašāku ieskatu, skatiet zemāk redzamo video.

Ikdienas reklāma vai nepieciešamība pēc īsa paziņojuma savā sveiciena ziņā?

Mūsu padoms: ierakstiet visus Interaktīvās Balss Atbildes audio failus tieši LiveAgent IVR izveides rīkā. Rīks ļauj izveidot/ierakstīt interaktīvo balss atbildes algoritmu pilnīgi no nulles, ieskaitot audio failu ierakstīšanu un augšupielādēšanu algoritmā.

Kādas funkcijas ir LiveAgent IVR?

  • Atzvana funkcija
  • Iespēja ierakstīt savus interaktīvās balss atbildes ziņas
  • Augšupielādēt iepriekš ierakstītas ziņas
  • Zvanu prioritāšu noteikšana
  • Pārvirzīšana uz atbilstošo nodaļu/aģentu
Interaktīvās Balss Atbildes iestatījumi LiveAgent

Kāpēc vajadzētu izmantot IVR?

IVR ir labi zināms klientu atbalsta līdzeklis, kas var paveikt brīnumu lietas jūsu palīdzības dienestā. Ja jūsu aģenti jūtas pārslogoti, klienti nevar iegūt tālruņa savienojumu, vai, vienkārši, ja vēlaties, lai viss būtu sakārtotāks, IVR algoritmi ir risinājums. Varat tos izveidot, pielāgot un uzreiz LiveAgent noskaidrot, kas jums der vislabāk.

Kādas ir IVR priekšrocības?

  • Automātiska pārsūtīšana + neierobežotas izvēles
  • Palielina pirmā kontakta atrisināšanas spēju
  • Palielina klientu apmierinātību
  • Taupa naudu un laiku aģentiem

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Interaktīvās balss atbildes piemērs — Nodaļu pārsūtīšana

Skatiet IVR algoritmu ar divām pieejamām nodaļu izvēlēm. Klienti var izvēlēties Pārdošanas nodaļu vai Tehnisko nodaļu.

Sveiki, jūs esat sazvanījis [Uzņēmuma nosaukums]. Lūdzu, izvēlieties kādu no šīm izvēlnes iespējām:

Lai runātu ar tirdzniecības pārstāvi, nospiediet 1.

Tehniskajam atbalstam nospiediet 2.

Tādējādi tiek ietaupīts klienta un uzņēmuma pārstāvja laiks. Ja klients nekavējoties sasniedz pareizo nodaļu, papildu pārsūtīšana nav nepieciešama.

Turklāt varat ierakstīt pielāgotu skaņu katrai automātiskajai pārsūtīšanai uz nodaļu (atskaņošana). Pievienojiet mūziku, kas tiek atskaņota, pirms pārstāvis atbild uz zvanu (tiešsaiste/atskaņošana). Ja brīvu aģentu nav, klients var atstāt balss pastu (bezsaiste/balss pasts).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Profesionāla Interaktīvās Balss Atbildes paziņojuma izveide sākumā var šķist dīvaina. Neuztraucieties – mēs esam izveidojuši brīvi pielāgojamus IVR skriptus, lai jūsu bizness varētu startēt jau tūlīt pat.

Zināšanu bāzes resursi

Uzziniet kā –

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zināšanu bāzes resursi
Slido green logo
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interaktīvā balss atbilde ļauj nosūtīt zvanus no zvanu centra programmatūras uz atbilstošajām nodaļām vai aģentiem. Citiem vārdiem sakot, tas ļauj zvanītājiem klientiem tieši nokļūt pie piemērotākajiem aģentiem. Piemēram, tipisks IVR allgoritms aizvestu klientu uz vajadzīgo nodaļu, piemēram, Norēķinu nodaļu pēc tam, kad klients uzspiestu noteiktu ciparu tālrunī.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas funkcijas ir LiveAgent IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent IVR funkcijas ietver atzvana funkciju, zvanu prioritizāciju, iespēju ierakstīt IVR ziņas, augšupielādēt iepriekš ierakstītas ziņas un nosūtīt zvanus uz pareizajām nodaļām/aģentiem. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir IVR priekšrocības?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “IVR priekšrocības ietver automātisko pārsūtīšanu, neierobežotu izvēli, palielinātu pirmo kontaktu atrisinājumu, klientu apmierinātību un uzlabotu aģentu darbplūsmu.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju