Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijas
  • Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)

Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)

Kas ir IVR?

IVR ir Interaktīvās Balss Atbildes saīsinājums. Interaktīvā balss atbilde ir automatizēta tālruņa sistēma, kas mijiedarbojas ar zvanītājiem. IVR sistēma apkopo informāciju mijiedarbības laikā un atbild, izpildot atbilstošu darbību, piemēram, pārvirzot zvanītāju uz pareizo aģentu/nodaļu vai organizējot atzvanīšanu.

Kā darbojas Interaktīvā Balss Atbilde?

Interaktīvā Balss Atbilde ļauj pārvirzīt zvanus uz atbilstošajām nodaļām vai aģentiem. Ja klients vēlas sazināties ar jūsu atbalsta komandu, viņš saskaras ar iepriekš ierakstītu balss vedni. Viss, kas viņiem jādara, ir jāievada dažas balss vai taustiņu komandas, un tās nekavējoties novirzīs jūs uz atbalsta komandas pareizo nodaļu.

Piemēram, tipisks IVR algoritms nosūtītu klientu uz paredzamo nodaļu, piemēram Norēķinu nodaļu, pēc tam, kad klients nospiež konkrēto taustiņu savā telefonā.

IVR algoritms - LiveAgent
IVR Interaktīvā Balss Atbilde

Kā tas darbojas LiveAgent?

LiveAgent ir visaptverošs IVR tiešsaistes izveides rīks, kurā ikviens var izveidot savus IVR algoritmus, pat ja tiem nav tehniskās pieredzes. Lai iegūtu plašāku ieskatu, skatiet zemāk redzamo video.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Ikdienas reklāma vai nepieciešamība pēc īsa paziņojuma savā sveiciena ziņā?

Mūsu padoms: ierakstiet visus interaktīvās balss atbildes audio failus tieši IVR izveides rīkā LiveAgent. Rīks ļauj izveidot/ierakstīt interaktīvo balss atbildes algoritmu no nulles, ieskaitot audio failu ierakstīšanu vai augšupielādēšanu tajā.

Kādas funkcijas ir LiveAgent IVR?

  • Atzvana funkcija
  • Iespēja ierakstīt savus interaktīvās balss atbildes ziņas
  • Augšupielādēt iepriekš ierakstītas ziņas
  • Zvanu prioritāšu noteikšana
  • Pārvirzīšana uz atbilstošo nodaļu/aģentu

Kāpēc vajadzētu izmantot IVR?

IVR ir labi pazīstams klientu atbalsta līdzeklis, kas var darīt brīnumus jūsu palīdzības dienestā. Ja jūsu aģenti jūtas pārstrādājušies, klienti nevar vien sazvanīties, vai, vienkārši, ja vēlaties, lai viss būtu sakārtotāks, IVR algoritmi būs īsti vietā. Varat tos iestatīt, pielāgot un uzreiz noskaidrot, kas jums derēs vislabāk LiveAgent.

Kādas ir IVR priekšrocības?

  • Automātiska pārsūtīšana + neierobežotas izvēles
  • Palielina pirmā kontakta atrisināšanas spēju
  • Palielina klientu apmierinātību
  • Taupa naudu un laiku aģentiem

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Interaktīvās balss atbildes piemērs — Nodaļu pārsūtīšana

Skatiet IVR algoritmu ar divām pieejamām nodaļu izvēlēm. Klienti var izvēlēties Pārdošanas nodaļu vai Tehnisko nodaļu.

Sveiki, jūs esat sazvanījis [Uzņēmuma nosaukums]. Lūdzu, izvēlieties kādu no šīm izvēlnes iespējām:

Lai runātu ar tirdzniecības pārstāvi, nospiediet 1.

Tehniskajam atbalstam nospiediet 2.

Tādējādi tiek ietaupīts klienta un uzņēmuma pārstāvja laiks. Ja klients nekavējoties sasniedz pareizo nodaļu, papildu pārsūtīšana nav nepieciešama.

Turklāt var ierakstīt pielāgotu skaņu katrai automātiskajai nodaļas pārsūtīšanai (atskaņošanai). Pievienojiet mūziku, kas tiek atskaņota, pirms pārstāvis atbild uz zvanu (tiešsaiste/atskaņošana). Ja aģents nav pieejams, klients var arī atstāt balss pastu (bezsaistes/balss pastā).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Profesionāla interaktīvās balss atbildes ziņojuma izveide sākumā var šķist kā murgains uzdevums. Neuztraucieties; mēs esam izveidojuši brīvi pielāgojamus IVR skriptus, lai jūs tos nekavējoties liktu lietā.

Zināšanu bāzes resursi

Uzziniet kā –

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interaktīvā balss atbilde ļauj nosūtīt zvanus no zvanu centra programmatūras uz atbilstošajām nodaļām vai aģentiem. Citiem vārdiem sakot, tas ļauj zvanītājiem klientiem tieši nokļūt pie piemērotākajiem aģentiem. Piemēram, tipisks IVR allgoritms aizvestu klientu uz vajadzīgo nodaļu, piemēram, Norēķinu nodaļu pēc tam, kad klients uzspiestu noteiktu ciparu tālrunī.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas funkcijas ir LiveAgent IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent IVR funkcijas ietver atzvana funkciju, zvanu prioritizāciju, iespēju ierakstīt IVR ziņas, augšupielādēt iepriekš ierakstītas ziņas un nosūtīt zvanus uz pareizajām nodaļām/aģentiem. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir IVR priekšrocības?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “IVR priekšrocības ietver automātisko pārsūtīšanu, neierobežotu izvēli, palielinātu pirmo kontaktu atrisinājumu, klientu apmierinātību un uzlabotu aģentu darbplūsmu.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju