Meklējat alternatīvu 3CX?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā 3CX alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Anikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārslēdzieties no 3CX tālruņa sistēmas uz LiveAgent un izveidojiet savam uzņēmumam vienotu komunikāciju centru. Izpētiet LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var darboties ne tikai ar biznesa tālruņu sistēmām, bet arī ar tiešsaistes čatu. Uzlabojiet biznesa komunikāciju, izmantojot e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi, Viber un sociālos medijus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk vai uzsāktu mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.

  • Anikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Anikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • Anikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Ietaupiet ar LiveAgent

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Viegla kontaktu centra pārvaldība

Vienkārši pievienojiet savu VoIP tālruņa numuru un apstrādājiet vairākus vienlaicīgus zvanus no klientiem. Parūpējieties par tiešsaistes sapulcēm ar videozvaniem vai izveidojiet pielāgotus IVR algoritmus, lai novirzītu zvanus dažādiem aģentiem jūsu uzņēmuma nodaļās. Iepazīstieties ar pilnu mūsu kontaktu centra risinājuma zvanu funkciju sarakstu, un noskaidrojiet, kā varat uzlabot klientu pieredzi, izmantojot LiveAgent.

3CX un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent 3CX
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
3CX nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $158/mēnesī.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā Zvanu Centru paketē par $158/mēnesī.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
3CX nepiedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
3CX piedāvā Facebook integrāciju paketē par $158/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
3CX nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
3CX nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
3CX nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
3CX nepiedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
3CX nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
3CX nepiedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā API funkcijas paketē par $158/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā IVR funkciju paketē par $158/mēnesī.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā videozvanus paketē par $158/mēnesī.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
3CX piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $158/mēnesī
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par $158/mēnesī.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
3CX nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $158/mēnesī.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
3CX piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu paketē par $158/mēnesī.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
3CX nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.

Izejošo un ienākošo zvanu centrs ar uzlabotām funkcijām

Padariet savu klientu apkalpošanu efektīvu, izmantojot mūsu palīdzības pieteikumu sistēmu

Uzlabojiet klientu piesaisti un aizsniedziet cilvēkus jebkurā kanālā. Pārslēdzieties uz programmatūru ar intuitīvu saskarni un daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā visus nepieciešamos klientu saziņas kanālus. Uzlabojiet klientu atbalsta vai pārdošanas nodaļas, izmantojot e-pasta pieteikumus, visātrāko tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Biznesa tālruņa pakalpojums ir tikai viens no mūsu lieliskajiem rīkiem.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet labākās lietotāju atsauksmes ar mūsu ātro tērzēšanu tiešsaistē

Tiešsaistes čata logrīks jūsu vietnē var paveikt brīnumus jūsu pārdošanas un klientu atbalsta jomā. Proaktīvi čata uzaicinājumi nodrošina, ka jūsu klientu iesaiste uzlabosies, bet reāllaika rakstīšanas skats ļauj jūsu aģentiem atbildēt ātrāk un ātri atrisināt problēmas. Kombinācijā ar mūsu tiešsaistes čata ātrumu klientu atbalsta komanda var veikt savu darbu efektīvi un ar lieliskiem rezultātiem.

Tiešsaistes čats ar uzlabotām funkcijām, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu

Mēs rūpējamies, lai mūsu klienti būtu apmierināti

Mēs darām visu iespējamo, lai sadzirdētu savus klientus, un tāpēc ir pieejams mūsu 24/7 klientu atbalsts – lai palīdzētu jums atrisināt jebkuru problēmu. Nosūtiet mums e-pastu, čatojiet ar mums tiešsaistē vai zvaniet mums, kad jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu par LiveAgent. Izlasiet atsauksmes un noskaidrojiet, kāpēc mūsu klienti sāka izmantot LiveAgent.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot | GetApp | G2 kopienas atsauksmes

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavs izmēģināt?

Salīdziniet mūsu pieņemamās cenu paketes vai sāciet jau šodien 14 dienu ilgu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nekādu zemūdens akmeņu un nav nepieciešama kredītkarte, lai to izdarītu. Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Aplūkojiet mūsu mājaslapu vai skatieties apskates video, lai ieraudzītu visu, ko LiveAgent var paveikt.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir 3CX alternatīva?

3XC alternatīvu ir daudz, bet tikai dažas no tām var nodrošināt pakalpojumu kvalitāti. LiveAgent dara visu iespējamo, lai palīdzētu Jums izveidot lielisku un efektīvu zvanu centru Jūsu klientu atbalsta dienestam.

Vai ir iespējams izveidot zvanu centru ar LiveAgent?

Jā, un tas ir tikai sākums. LiveAgent piedāvā daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apstrādā arī e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un klientu portālu.

Kādas ir 3CX alternatīvas -LiveAgent priekšrocības?

LiveAgent apstrādā vairāk klientu saziņas kanālu, kas nozīmē, ka Jūsu klienti var ērti sazināties ar Jums gandrīz no jebkura plašsaziņas līdzekļa.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju