Pārslēdzieties no 3CX tālruņa sistēmas uz LiveAgent un izveidojiet savam uzņēmumam vienotu komunikāciju centru. Izpētiet LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var darboties ne tikai ar biznesa tālruņu sistēmām, bet arī ar tiešsaistes čatu. Uzlabojiet biznesa komunikāciju, izmantojot e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi, Viber un sociālos medijus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk vai uzsāktu mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Vienkārši pievienojiet savu VoIP tālruņa numuru un apstrādājiet vairākus vienlaicīgus zvanus no klientiem. Parūpējieties par tiešsaistes sapulcēm ar videozvaniem vai izveidojiet pielāgotus IVR algoritmus, lai novirzītu zvanus dažādiem aģentiem jūsu uzņēmuma nodaļās. Iepazīstieties ar pilnu mūsu kontaktu centra risinājuma zvanu funkciju sarakstu, un noskaidrojiet, kā varat uzlabot klientu pieredzi, izmantojot LiveAgent.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
3CX
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
3CX nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $158/mēnesī.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā Zvanu Centru paketē par $158/mēnesī.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
3CX nepiedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
|
3CX piedāvā Facebook integrāciju paketē par $158/mēnesī.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
3CX nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
3CX nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
3CX nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
3CX nepiedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
3CX nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
3CX nepiedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā API funkcijas paketē par $158/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā IVR funkciju paketē par $158/mēnesī.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā videozvanus paketē par $158/mēnesī.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
|
3CX piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $158/mēnesī
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par $158/mēnesī.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
3CX nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $158/mēnesī.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu paketē All-inclusive par $39/aģentam/mēnesī.
|
3CX piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu paketē par $158/mēnesī.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
3CX nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Uzlabojiet klientu piesaisti un aizsniedziet cilvēkus jebkurā kanālā. Pārslēdzieties uz programmatūru ar intuitīvu saskarni un daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā visus nepieciešamos klientu saziņas kanālus. Uzlabojiet klientu atbalsta vai pārdošanas nodaļas, izmantojot e-pasta pieteikumus, visātrāko tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram.
Tiešsaistes čata logrīks jūsu vietnē var paveikt brīnumus jūsu pārdošanas un klientu atbalsta jomā. Proaktīvi čata uzaicinājumi nodrošina, ka jūsu klientu iesaiste uzlabosies, bet reāllaika rakstīšanas skats ļauj jūsu aģentiem atbildēt ātrāk un ātri atrisināt problēmas. Kombinācijā ar mūsu tiešsaistes čata ātrumu klientu atbalsta komanda var veikt savu darbu efektīvi un ar lieliskiem rezultātiem.
Mēs darām visu iespējamo, lai sadzirdētu savus klientus, un tāpēc ir pieejams mūsu 24/7 klientu atbalsts – lai palīdzētu jums atrisināt jebkuru problēmu. Nosūtiet mums e-pastu, čatojiet ar mums tiešsaistē vai zvaniet mums, kad jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu par LiveAgent. Izlasiet atsauksmes un noskaidrojiet, kāpēc mūsu klienti sāka izmantot LiveAgent.
Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot | GetApp | G2 kopienas atsauksmes
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Salīdziniet mūsu pieņemamās cenu paketes vai sāciet jau šodien 14 dienu ilgu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nekādu zemūdens akmeņu un nav nepieciešama kredītkarte, lai to izdarītu. Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Aplūkojiet mūsu mājaslapu vai skatieties apskates video, lai ieraudzītu visu, ko LiveAgent var paveikt.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem