Meklējat alternatīvu 3CX?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā 3CX alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Anikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārslēdzieties no 3CX tālruņa sistēmas uz LiveAgent un izveidojiet savam uzņēmumam vienotu komunikāciju centru. Izpētiet LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, kas var darboties ne tikai ar biznesa tālruņu sistēmām, bet arī ar tiešsaistes čatu. Uzlabojiet biznesa komunikāciju, izmantojot e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi, Viber, WhatsApp un sociālos medijus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk vai uzsāktu mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Viegla kontaktu centra pārvaldība

Vienkārši pievienojiet savu VoIP tālruņa numuru un apstrādājiet vairākus vienlaicīgus zvanus no klientiem. Parūpējieties par tiešsaistes sapulcēm ar videozvaniem vai izveidojiet pielāgotus IVR algoritmus, lai novirzītu zvanus dažādiem aģentiem jūsu uzņēmuma nodaļās. Iepazīstieties ar pilnu mūsu kontaktu centra risinājuma zvanu funkciju sarakstu, un noskaidrojiet, kā varat uzlabot klientu pieredzi, izmantojot LiveAgent.

3CX un LiveAgent tuvplānā

< td>Zvanu centrs< tr>< /tr>
FunkcijaLiveAgent3CX
Pieteikumu apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes čats✅Jā✅Jā
✅Jā✅Jā
Pašapkalpošanās< /strong>✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā✅Jā
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp< /strong>✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā✅Jā
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
< strong>Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā✅Jā
Videozvani✅Jā✅Jā
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā✅Jā
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā✅Jā
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē

Izejošo un ienākošo zvanu centrs ar uzlabotām funkcijām

Padariet savu klientu apkalpošanu efektīvu, izmantojot mūsu palīdzības pieteikumu sistēmu

Uzlabojiet klientu piesaisti un aizsniedziet cilvēkus jebkurā kanālā. Pārslēdzieties uz programmatūru ar intuitīvu saskarni un daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apstrādā visus nepieciešamos klientu saziņas kanālus. Uzlabojiet klientu atbalsta vai pārdošanas nodaļas, izmantojot e-pasta pieteikumus, visātrāko tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter, and Instagram.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Biznesa tālruņa pakalpojums ir tikai viens no mūsu lieliskajiem rīkiem.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Iegūstiet labākās lietotāju atsauksmes ar mūsu ātro tērzēšanu tiešsaistē

Tiešsaistes čata logrīks jūsu vietnē var paveikt brīnumus jūsu pārdošanas un klientu atbalsta jomā. Proaktīvi čata uzaicinājumi nodrošina, ka jūsu klientu iesaiste uzlabosies, bet reāllaika rakstīšanas skats ļauj jūsu aģentiem atbildēt ātrāk un ātri atrisināt problēmas. Kombinācijā ar mūsu tiešsaistes čata ātrumu klientu atbalsta komanda var veikt savu darbu efektīvi un ar lieliskiem rezultātiem.

Tiešsaistes čats ar uzlabotām funkcijām, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu

Mēs rūpējamies, lai mūsu klienti būtu apmierināti

Mēs darām visu iespējamo, lai sadzirdētu savus klientus, un tāpēc ir pieejams mūsu 24/7 klientu atbalsts – lai palīdzētu jums atrisināt jebkuru problēmu. Nosūtiet mums e-pastu, čatojiet ar mums tiešsaistē vai zvaniet mums, kad jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu par LiveAgent. Izlasiet atsauksmes un noskaidrojiet, kāpēc mūsu klienti sāka izmantot LiveAgent.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot | GetApp | G2 kopienas atsauksmes

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vai esat gatavs izmēģināt?

Salīdziniet mūsu pieņemamās cenu paketes vai sāciet jau šodien 14 dienu ilgu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nekādu zemūdens akmeņu un nav nepieciešama kredītkarte, lai to izdarītu. Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Aplūkojiet mūsu mājaslapu vai skatieties apskates video, lai ieraudzītu visu, ko LiveAgent var paveikt.

Saistītie Raksti arAlternatīva 3CX
Veiciet vairākas darbības vienlaicīgi, izmantojot masveida darbības. Ar diviem klikšķiem varat atrisināt, pārsūtīt vai dzēst palīdzības pieteikumus LiveAgent programmā.

Masveida darbības

LiveAgent piedāvā tālruņa atbalstu un palīdzības pieteikumu sistēmu. To izmantojot, var atlīdzināt vairākus palīdzības pieteikumus vienlaicīgi un citas masveida darbības.

LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Pievienojieties tūkstošiem apmierinātu klientu!

Mūsu klienti

LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā

Uzziniet, kā iestatīt un izmantot atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā, lai motivētu aģentus un palielinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo klientu atbalsta efektivitāti un sasniegumu sajūtu aģentiem. Uzņēmums piedāvā arī citas klientu apkalpošanas programmatūras un integrācijas alternatīvas.

Tiešsaistes atbalsts ir tīmeklī bāzēts klientu atbalsta veids, un tā ir arī klientu attiecību pārvaldības daļa.

Tiešsaistes atbalsts

LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu servisa programmatūru ar tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kas veicina klientu atbalstu 24/7 un labākas klientu attiecības. Iespējams izmēģināt bezmaksas versiju.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu bezmaksas demo versiju un uzreiz uzzinātu visu nepieciešamo informāciju.

Ieplāno Demonstrāciju

LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x