Vai jūs meklējiet labāko alternatīvu Bold360?

LiveAgent ir internetā bāzēts help desk risinājums, kas jums palīdz sniegt labāku pieredzi klientiem. Paceliet jūsu klientu atbalstu jaunā līmenī ar vairāk kā 175 funkcijām un personalizējamiem help desk rīkiem kā ātrāko tiešsaites čatu, uzticamu tiketinga sistēmu, zvanu centru un zināšanu bāzi.

LiveAgent piedāvā arī sociālo mediju integrēšanu ar Facebook, Twitter, and Instagram kontiem, lai palīdzētu jums sniegt labāku klientu atbalstu arī sociālajos medijos.

Uzlabojiet jūsu klientu menedžmentu un palīdziet saviem klientiem jau šodien ar LiveAgent. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu sarakstīšanās programmatūru vai sāciet 14 dienu izmēģinājumu. Bez jebkādām saistībām un bez kartes datu ievadīšanas. 

LiveAgent proactive chat invitation

Ātrākā čata programmatūra

Vēlaties nosūtīt savas ziņas ātrāk un palīdzēt vairāk mājaslapas apmeklētājiem? Izveidojiet ātrākus kontaktus ar klientiem, pateicoties ātrākajam tiešsaites čata logrīkam tirgū , kas parādās tikai 2,5 sekundēs. 

Mūsu čata logrīkam ir advancētas funkcijas, kas to padara par labāko risinājumu jebkuram biznesam. Izmantojiet uzaicinājumus sarakstīties vai real-time rakstīšanas skatu un palīdziet saviem klientiem ātrāk. 

Lietojiet apmkelētāju monitorēšanu, lai uzskaitītu tādu informāciju par klientiem, kā pircēju vēsturi, adresējošo mājaslapu vai apmeklētāja lokāciju, lai padarītu strādāšanu vienkāršāku. 

Atklājiet ātrāko tiešsaite čatu

Vienota darbvide ar piemērotākajiem rīkiem

Ikdienā strādāt ar klientiem var būt grūts darbs bez vajadzīgajiem rīkiem. Tiešsaites čats ir viens no labākajiem un lietderīgākajiem pieejamajiem rīkiem, bet kā ar klientiem, kurus piesaista cita veida saziņas līdzekļi?

Mūsu vienotā darbvide sevī iekļauj uzticamu tiketinga sistēmu, kas ievada visus jautājumus un ziņas vienotā pastkastē.

Savienojiet savus e-pastus, Facebook, Twitter, Instagram, Viber kontus, izveidojiet zvanu centru are video zvanu opcijām un izveidojiet zināšanu bāzi pilnu ar lietderīgu saturu, lai iegūtu maksimālo labumu no LiveAgent piedāvātajām daudzkanālu iespējām. 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Visi jums vajadzīgie rīki vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Lieliskām funkcijām nav jābūt dārgām

Uzlabojiet klientu šķirošanu ar tagiem, piezīmēm un kontaktgrupām,
kamēr uzlabojiet aģentu produktivitāti un iesaisti ar apbalvojumiem, medaļām un spēļošanas funkcijām.

Sūtiet masas e-pastus, izveidojiet e-pastu šablonus vai integrējiet vairākas citas aplikācijas, kuras jūs izmantojat, lai apmierinātu jūsu klientu vajadzības ikdienā. Izvēlaties atbilstošāko plānu par saprātīgu cenu, ņemot vērā jūsu biznesa apjomu. Jums nav jābankrotē, lai padarītu savus klientus apmierinātus.

Help desk programmatūra spēj būt izdevīga un LiveAgent to pierāda. Apskatiet mūsu cenas šeit. Izvēlaties vai jūsu LiveAgent būs zināšanu bāzes programmatūra ar čata funkciju, labākais zvanu centrs vai vienkārša tiketinga sistēma klientu atbalstam e-pastā

Pievienojieties citām kompānijām, kas pārgājušas uz LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaites čatu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt kvalitatīvu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Vai esat gatavs pamēģināt?

Iepazīstieties ar LiveAgent un pārliecinieties, vai šis ir tas, kas nepieciešams jūsu biznesam. Izmēģiniet mūsu tiešsaites čatu, tiketingu, zināšanu bāzi un citas funkcijas pilnīgi par brīvu. Klikšķiniet zemāk, lai sāktu 14 dienu izmēģinājumu.

Bez nevēlamām saistībām un bez kartes datu ievadīšanas.
Mēs apsolam!

Esmu gatavs mēģināt LiveAgent
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent
Saistītie Raksti arAlternatīva Bold360
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.

Zvana Ieraksta Programmatūras apskats

Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.

Uzziniet, kā bez piepūles integrēt Voiceland VoIP numurus ar LiveAgent risinājumu šajā informatīvajā rakstā. Iegūstiet vērtīgas atziņas jau šodien.

Voiceland

VoIP tālruņa sistēmas, klientu apkalpošanas programmatūra, un integrācijas ar LiveAgent piedāvā uzlabotu produktivitāti un pakalpojumu kvalitāti. Voiceland nodrošina pielāgotus telefonijas risinājumus uzņēmumiem un profesionāļiem, pievēršot īpašu uzmanību klientu vajadzībām.

Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Pieprasiet bezmaksas demonstrāciju, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent un to, kā tas var palīdzēt jums gūt panākumus.

Pierakstīties uz demonstrāciju

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x