Zvana Ieraksta Programmatūras apskats
Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.