Vai jūs meklējiet labāko alternatīvu Bold360?

LiveAgent ir internetā bāzēts help desk risinājums, kas jums palīdz sniegt labāku pieredzi klientiem. Paceliet jūsu klientu atbalstu jaunā līmenī ar vairāk kā 175 funkcijām un personalizējamiem help desk rīkiem kā ātrāko tiešsaites čatu, uzticamu tiketinga sistēmu, zvanu centru un zināšanu bāzi.

LiveAgent piedāvā arī sociālo mediju integrēšanu ar Facebook, Twitter, and Instagram kontiem, lai palīdzētu jums sniegt labāku klientu atbalstu arī sociālajos medijos.

Uzlabojiet jūsu klientu menedžmentu un palīdziet saviem klientiem jau šodien ar LiveAgent. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu sarakstīšanās programmatūru vai sāciet 14 dienu izmēģinājumu. Bez jebkādām saistībām un bez kartes datu ievadīšanas. 

LiveAgent proactive chat invitation

Ātrākā čata programmatūra

Vēlaties nosūtīt savas ziņas ātrāk un palīdzēt vairāk mājaslapas apmeklētājiem? Izveidojiet ātrākus kontaktus ar klientiem, pateicoties ātrākajam tiešsaites čata logrīkam tirgū , kas parādās tikai 2,5 sekundēs. 

Mūsu čata logrīkam ir advancētas funkcijas, kas to padara par labāko risinājumu jebkuram biznesam. Izmantojiet uzaicinājumus sarakstīties vai real-time rakstīšanas skatu un palīdziet saviem klientiem ātrāk. 

Lietojiet apmkelētāju monitorēšanu, lai uzskaitītu tādu informāciju par klientiem, kā pircēju vēsturi, adresējošo mājaslapu vai apmeklētāja lokāciju, lai padarītu strādāšanu vienkāršāku. 

Atklājiet ātrāko tiešsaite čatu

Vienota darbvide ar piemērotākajiem rīkiem

Ikdienā strādāt ar klientiem var būt grūts darbs bez vajadzīgajiem rīkiem. Tiešsaites čats ir viens no labākajiem un lietderīgākajiem pieejamajiem rīkiem, bet kā ar klientiem, kurus piesaista cita veida saziņas līdzekļi?

Mūsu vienotā darbvide sevī iekļauj uzticamu tiketinga sistēmu, kas ievada visus jautājumus un ziņas vienotā pastkastē.

Savienojiet savus e-pastus, Facebook, Twitter, Instagram, Viber kontus, izveidojiet zvanu centru are video zvanu opcijām un izveidojiet zināšanu bāzi pilnu ar lietderīgu saturu, lai iegūtu maksimālo labumu no LiveAgent piedāvātajām daudzkanālu iespējām. 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Visi jums vajadzīgie rīki vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Lieliskām funkcijām nav jābūt dārgām

Uzlabojiet klientu šķirošanu ar tagiem, piezīmēm un kontaktgrupām,
kamēr uzlabojiet aģentu produktivitāti un iesaisti ar apbalvojumiem, medaļām un spēļošanas funkcijām.

Sūtiet masas e-pastus, izveidojiet e-pastu šablonus vai integrējiet vairākas citas aplikācijas, kuras jūs izmantojat, lai apmierinātu jūsu klientu vajadzības ikdienā. Izvēlaties atbilstošāko plānu par saprātīgu cenu, ņemot vērā jūsu biznesa apjomu. Jums nav jābankrotē, lai padarītu savus klientus apmierinātus.

Help desk programmatūra spēj būt izdevīga un LiveAgent to pierāda. Apskatiet mūsu cenas šeit. Izvēlaties vai jūsu LiveAgent būs zināšanu bāzes programmatūra ar čata funkciju, labākais zvanu centrs vai vienkārša tiketinga sistēma klientu atbalstam e-pastā

Pievienojieties citām kompānijām, kas pārgājušas uz LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaites čatu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt kvalitatīvu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Vai esat gatavs pamēģināt?

Iepazīstieties ar LiveAgent un pārliecinieties, vai šis ir tas, kas nepieciešams jūsu biznesam. Izmēģiniet mūsu tiešsaites čatu, tiketingu, zināšanu bāzi un citas funkcijas pilnīgi par brīvu. Klikšķiniet zemāk, lai sāktu 14 dienu izmēģinājumu.

Bez nevēlamām saistībām un bez kartes datu ievadīšanas.
Mēs apsolam!

Esmu gatavs mēģināt LiveAgent
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent
Saistītie Raksti arAlternatīva Bold360
LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.

LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra un Tiešsaistes čats

LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.

Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.

Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā

Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.

Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.

Iepriekšsagatavotas ziņas (makrosi) LiveAgent sistēmā

Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.

Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.

Zvana Ieraksta Programmatūras apskats

Zvana ieraksta programmatūra ļauj uzņēmumiem fiksēt un uzglabāt tālruņa sarunu audioierakstus, nodrošinot saskaņotu pakalpojumu sniegšanu un efektīvu problēmu risināšanu. LiveAgent piedāvā dažādas integrācijas un lietotājam draudzīgu pieredzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atbalstu.

Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.

Kā izveidot Čata ielūgumus LiveAgent sistēmā

Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.

Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x