Vai jūs meklējiet labāko alternatīvu Bold360?

LiveAgent ir internetā bāzēts help desk risinājums, kas jums palīdz sniegt labāku pieredzi klientiem. Paceliet jūsu klientu atbalstu jaunā līmenī ar vairāk kā 175 funkcijām un personalizējamiem help desk rīkiem kā ātrāko tiešsaites čatu, uzticamu tiketinga sistēmu, zvanu centru un zināšanu bāzi.

LiveAgent piedāvā arī sociālo mediju integrēšanu ar Facebook, Twitter, and Instagram kontiem, lai palīdzētu jums sniegt labāku klientu atbalstu arī sociālajos medijos.

Uzlabojiet jūsu klientu menedžmentu un palīdziet saviem klientiem jau šodien ar LiveAgent. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu sarakstīšanās programmatūru vai sāciet 14 dienu izmēģinājumu. Bez jebkādām saistībām un bez kartes datu ievadīšanas. 

LiveAgent proactive chat invitation

Ātrākā čata programmatūra

Vēlaties nosūtīt savas ziņas ātrāk un palīdzēt vairāk mājaslapas apmeklētājiem? Izveidojiet ātrākus kontaktus ar klientiem, pateicoties ātrākajam tiešsaites čata logrīkam tirgū , kas parādās tikai 2,5 sekundēs

Mūsu čata logrīkam ir advancētas funkcijas, kas to padara par labāko risinājumu jebkuram biznesam. Izmantojiet uzaicinājumus sarakstīties vai real-time rakstīšanas skatu un palīdziet saviem klientiem ātrāk. 

Lietojiet apmkelētāju monitorēšanu, lai uzskaitītu tādu informāciju par klientiem, kā pircēju vēsturi, adresējošo mājaslapu vai apmeklētāja lokāciju, lai padarītu strādāšanu vienkāršāku. 

Atklājiet ātrāko tiešsaite čatu

Vienota darbvide ar piemērotākajiem rīkiem

Ikdienā strādāt ar klientiem var būt grūts darbs bez vajadzīgajiem rīkiem. Tiešsaites čats ir viens no labākajiem un lietderīgākajiem pieejamajiem rīkiem, bet kā ar klientiem, kurus piesaista cita veida saziņas līdzekļi?

Mūsu vienotā darbvide sevī iekļauj uzticamu tiketinga sistēmu, kas ievada visus jautājumus un ziņas vienotā pastkastē.

Savienojiet savus e-pastus, Facebook, Twitter, Instagram, Viber kontus, izveidojiet zvanu centru are video zvanu opcijām un izveidojiet zināšanu bāzi pilnu ar lietderīgu saturu, lai iegūtu maksimālo labumu no LiveAgent piedāvātajām daudzkanālu iespējām. 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Visi jums vajadzīgie rīki vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Lieliskām funkcijām nav jābūt dārgām

Uzlabojiet klientu šķirošanu ar tagiem, piezīmēm un kontaktgrupām,
kamēr uzlabojiet aģentu produktivitāti un iesaisti ar apbalvojumiem, medaļām un spēļošanas funkcijām.

Sūtiet masas e-pastus, izveidojiet e-pastu šablonus vai integrējiet vairākas citas aplikācijas, kuras jūs izmantojat, lai apmierinātu jūsu klientu vajadzības ikdienā. Izvēlaties atbilstošāko plānu par saprātīgu cenu, ņemot vērā jūsu biznesa apjomu. Jums nav jābankrotē, lai padarītu savus klientus apmierinātus.

Help desk programmatūra spēj būt izdevīga un LiveAgent to pierāda. Apskatiet mūsu cenas šeit. Izvēlaties vai jūsu LiveAgent būs zināšanu bāzes programmatūra ar čata funkciju, labākais zvanu centrs vai vienkārša tiketinga sistēma klientu atbalstam e-pastā

Pievienojieties citām kompānijām, kas pārgājušas uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaites čatu, tiketingu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt kvalitatīvu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Vai esat gatavs pamēģināt?

Iepazīstieties ar LiveAgent un pārliecinieties, vai šis ir tas, kas nepieciešams jūsu biznesam. Izmēģiniet mūsu tiešsaites čatu, tiketingu, zināšanu bāzi un citas funkcijas pilnīgi par brīvu. Klikšķiniet zemāk, lai sāktu 14 dienu izmēģinājumu.

Bez nevēlamām saistībām un bez kartes datu ievadīšanas.
Mēs apsolam!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arAlternatīva Bold360
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi

LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.

LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi

LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotāji izceļ cenas, atbalsta komandu un labu integrāciju.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju