Research archive illustration

Klientu apkalpošanas Mērījumu Atskaite

Produktu kvalitāte un cenu konkurētspēja vairs nav svarīgākie faktori, ko patērētāji apsver, veicot pirkumus. Patiesībā laba klientu apkalpošana un neaizmirstama pieredze ir stiprākie klientu noturēšanas spēki.

Ja uzņēmums vēlas izdzīvot un izcelties mūsdienu hiperpiesātinātajā tirgū, tam ir jāapmierina patērētāju cerības. Mūsdienu klienti gaida vienmērīgu iepirkšanās pieredzi un kvalitatīvu, ātru servisu. Ja šīs cerības netiek piepildītas, patērētāji ir gatavi neapmierināti doties prom no zīmoliem, kuriem viņi ir bijuši uzticīgi jau gadiem ilgi.

Lai apmierinātu patērētāju prasības un vēlmes, visos biznesa aspektos ir jāpielieto uz klientu vērsta pieeja. Labākais veids, kā to izdarīt, ir novērtēt klientu apkalpošanas rādītājus, nodrošināt aģentu apmācību, skaidri noteikt uzņēmuma virzību un ieviest jaunas tehnoloģijas, piemēram, klientu apkalpošanas un klientu attiecību pārvaldības sistēmas. Vairāki pētījumi faktiski liecina, ka organizēta un labi informēta klientu atbalsta komanda var būtiski ietekmēt biznesa reputāciju, klientu lojalitāti un ieņēmumu plūsmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju