Meklējat alternatīvu Dixa?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Dixa alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Apskatiet LiveAgent – klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām funkcijām, kas aptver vairākus saziņas kanālus un sociālos medijus. Sazinieties ar klientiem, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Whatsapp un sociālos medijus. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, lai iegūtu pieredzi.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Dixa un LiveAgent tuvplānā

< td>Zvanu centrs< tr>< /tr>
FunkcijaLiveAgentDixa
Pieteikumu Apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes Čats✅Jā✅Jā
✅Jā✅Jā
Pašapkalpošanās< /strong>✅Jā❌Nē
Facebook ✅Jā✅Jā
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp< /strong>✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā❌Nē
Klientu forums✅Jā❌Nē
Automatizācija un Nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
< strong>Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) ✅Jā✅Jā
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā✅Jā
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā✅Jā
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā✅Jā
Reports in Help desk software - LiveAgent

Mijiedarbojieties ar klientiem, izmantojot vairāk kanālu.

Izcila klientu apkalpošana jārealizē vienlaikus vairākās vietās – tādās, kas ir ērtas jūsu klientiem. Par laimi, kvalitatīvu klientu apkalpošanu var veikt no vienas pieteikumu apstrādes sistēmas. Izmantojiet e-pasta pieteikumu apstrādi un zvanus, iestatiet tiešsaistes čata logrīku un savienojiet ar Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber. Viss ir zem viena jumta – tā, kā tam jābūt, lai jūsu aģenti varētu vairāk palīdzēt, nepārslēdzoties starp lietotnēm.

Īpašs klientu apkalpošanas rīks, kas spēj apstrādāt visu nepieciešamo.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nodrošiniet lietotāju apmierinātību, izmantojot vairāk sociālo plašsaziņas līdzekļu

Sociālie mediji kļūst par labākiem un ātrākiem klientu apkalpošanas rīkiem atbalsta aģentiem. Tāpēc Facebook un Facebook Messenger integrācija ir iebūvēta LiveAgent, lai jūs varētu vienkārši pievienot savu kontu. Tas pats attiecas uz Twitter un Instagram. Sociālizējieties, izmantojot lietotājiem draudzīgu pieteikumu apstrādes sistēmu, pārvaldiet savas publikācijas, atbildiet uz komentāriem un vienkārši paveiciet vairāk no vienas vietas.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Sociālo mediju palīdzības pieteikumu pārvaldība vienotā saskarnē

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Tērzēšana reāllaikā ar intuitīvām funkcijām

Ātrāk atrisiniet klienta problēmas, izmantojot atbilstošo klientu atbalsta risinājumu. Iegūstiet lieliskas klientu atsauksmes, pateicoties ātrākajam tiešsaistes čata logrīkam tirgū. Tiešsaistes čats ir viens no labākajiem klientu atbalsta rīkiem, un LiveAgent to papildina ar būtiskām funkcijām, lai nodrošinātu nevainojamu pieredzi. Aplūkojiet visu tiešsaistes čata funkciju sarakstu un noskaidrojiet, kas to padara lielisku, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.

Ātrāk apstrādājiet klientu pieprasījumus, izmantojot mūsu tiešsaistes čatu

Iegūstiet lielisku klientu apkalpošanu, ko nodrošina mūsu atbalsta komanda

Mēs nodrošinam saziņu ar klientiem 24/7, lai jūs būtu pārliecināti, ka varam palīdzēt ikvienam jebkurā laikā. Piezvaniet mums, čatojiet ar mums vai nosūtiet mums e-pastu, ja jums nepieciešama mūsu palīdzība problēmas atrisināšanai vai ja vēlaties uzzināt ko jaunu par LiveAgent. Varat arī iepazīties ar mūsu atbalsta portālu, kurā ir iekļauti noderīgi raksti par mūsu klientu apkalpošanas risinājumu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ietaupiet ar LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esat gatavs izmēģināt LiveAgent?

Noskatieties iepazīšanās videoklipu, lai uzzinātu, ko vēl spēj LiveAgent, vai uzsāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, lai to izmēģinātu paši. Varat arī apskatīt mūsu pieejamos tarifu plānus, kas piemēroti dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem. Pievienojieties LiveAgent jau šodien un uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu palīdzības dienesta risinājumu.

Saistītie Raksti arAlternatīva Dixa
Veiciet vairākas darbības vienlaicīgi, izmantojot masveida darbības. Ar diviem klikšķiem varat atrisināt, pārsūtīt vai dzēst palīdzības pieteikumus LiveAgent programmā.

Masveida darbības

LiveAgent piedāvā tālruņa atbalstu un palīdzības pieteikumu sistēmu. To izmantojot, var atlīdzināt vairākus palīdzības pieteikumus vienlaicīgi un citas masveida darbības.

E-pasta mārketings ir viegli paveicams ar LiveAgent un tā rīkiem. Izmantojiet funkciju priekšrocības un izveidojiet vislabāko mārketinga stratēģiju.

E-pasta mārketings

E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu. LiveAgent piedāvā rīkus e-pasta saziņai un integrācijai ar citām sistēmām.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Klientu apmierinātība ir saistīta ar biznesa veiksmi. Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti un reklāmguvumu. LiveAgent ir novērtēta kā labākā klientu apkalpošanas programmatūra, piedāvājot vairāk nekā 180 funkcijas un drošu mākoņbāzētu sistēmu.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x