Apskatiet LiveAgent – klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām funkcijām, kas var aptvert vairākus saziņas kanālus un sociālos medijus. Sazinieties ar klientiem, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālos medijus. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, lai iegūtu pieredzi.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | Dixa |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi. | Dixa piedāvā pieteikumu apstrādi. |
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā. | LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu. | Dixa piedāvā Tiešsaistes Čatu. |
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā Zvanu Centru. | Dixa piedāvā Zvanu Centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu. | Dixa nepiedāvā Pašapkalpošanās portālu. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | Dixa piedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | Dixa nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | Dixa nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | Dixa nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti. | LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi. | Dixa nepiedāvā Zināšanu Bāzi. |
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | Dixa nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus. | Dixa piedāvā automatizāciju un nosacījumus. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties. | LiveAgent piedāvā API funkcijas. | Dixa piedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru. | LiveAgent piedāvā IVR funkciju. | Dixa piedāvā IVR funkciju. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā videozvanus. | Dixa nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi. | Dixa piedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. | Dixa piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. |
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. | Dixa piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. |
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | Dixa piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. |
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. | Dixa piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. |
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. | Dixa piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. |
Izcila klientu apkalpošana jārealizē vienlaikus vairākās vietās – tādās, kas ir ērtas jūsu klientiem. Par laimi, kvalitatīvu klientu apkalpošanu var veikt no vienas pieteikumu apstrādes sistēmas. Izmantojiet e-pasta pieteikumu apstrādi un zvanus, iestatiet tiešsaistes čata logrīku un savienojiet ar Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Viss ir zem viena jumta – tā, kā tam jābūt, lai jūsu aģenti varētu vairāk palīdzēt, nepārslēdzoties starp lietotnēm.
Sociālie mediji kļūst par labākiem un ātrākiem klientu apkalpošanas rīkiem atbalsta aģentiem. Tāpēc Facebook un Facebook Messenger integrācija ir iebūvēta LiveAgent, lai jūs varētu vienkārši pievienot savu kontu. Tas pats attiecas uz Twitter un Instagram. Sociālizējieties, izmantojot lietotājiem draudzīgu pieteikumu apstrādes sistēmu, pārvaldiet savas publikācijas, atbildiet uz komentāriem un vienkārši paveiciet vairāk no vienas vietas.
Ātrāk atrisiniet klienta problēmas, izmantojot atbilstošo klientu atbalsta risinājumu. Iegūstiet lieliskas klientu atsauksmes, pateicoties ātrākajam tiešsaistes čata logrīkam tirgū. Tiešsaistes čats ir viens no labākajiem klientu atbalsta rīkiem, un LiveAgent to papildina ar būtiskām funkcijām, lai nodrošinātu nevainojamu pieredzi. Aplūkojiet visu tiešsaistes čata funkciju sarakstu un noskaidrojiet, kas to padara lielisku, lai nodrošinātu klientu apmierinātību.
Mēs nodrošinam saziņu ar klientiem 24/7, lai jūs būtu pārliecināti, ka varam palīdzēt ikvienam jebkurā laikā. Piezvaniet mums, čatojiet ar mums vai nosūtiet mums e-pastu, ja jums nepieciešama mūsu palīdzība problēmas atrisināšanai vai ja vēlaties uzzināt ko jaunu par LiveAgent. Varat arī iepazīties ar mūsu atbalsta portālu, kurā ir iekļauti noderīgi raksti par mūsu klientu apkalpošanas risinājumu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Noskatieties iepazīšanās videoklipu, lai uzzinātu, ko vēl spēj LiveAgent, vai uzsāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, lai to izmēģinātu paši. Varat arī apskatīt mūsu pieejamos tarifu plānus, kas piemēroti dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem. Pievienojieties LiveAgent jau šodien un uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu palīdzības dienesta risinājumu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem