LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.
Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Klientu apmierinātība ir saistīta ar biznesa veiksmi. Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti un reklāmguvumu. LiveAgent ir novērtēta kā labākā klientu apkalpošanas programmatūra, piedāvājot vairāk nekā 180 funkcijas un drošu mākoņbāzētu sistēmu.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.