Kas ir izejošo zvanu centrs?
Atšķirībā no ienākošo zvanu centra, kas galvenokārt tiek izmantots zvanu saņemšanai, izejošo zvanu centrs tiek izmantots, lai uzņēmuma vārdā veiktu izejošos zvanus potenciālajiem un esošajiem klientiem. Tradicionāli izejošo zvanu centri galvenokārt bija vērsti uz telemārketingu un klientu uzrunāšanu pārdošanas nolūkā. Tomēr, ņemot vērā tiesību aktu ietekmi un klientu spiedienu uz “aukstajiem” zvaniem, pēdējos gados aizvien vairāk tiek veikti izejošie zvani esošajiem klientiem, lai nodrošinātu proaktīvu klientu apkalpošanu.
Kādam nolūkam tiek izmantoti izejošo zvanu centri?
Mūsdienās izplatītākie izejošo zvanu centru pakalpojumi ir šādi:
- Potenciālo klientu piesaistīšana un zvanīšana tiem ar mērķi pārdot.
- Šķērspārdošanas un augšupējās pārdošanas zvani esošajiem klientiem.
- Klientu saglabāšanas zvani (atjaunošanas pārvaldība)
- Proaktīva klientu apkalpošana (piemēram, klientu informēšana par pakalpojumu pārtraukumiem, kavējumiem utt.).
- Ieplānota atzvanīšana klientiem
- Tirgus izpēte un informācijas vākšana
- Klientu atsauksmes un klientu apmierinātības aptaujas
- Tikšanās organizēšana
- Parādu piedziņa
Izejošo zvanu centrus parasti nodrošina mākoņbāzēta zvanu centru programmatūra, un tie ir izstrādāti, lai palīdzētu uzņēmumiem aktīvi sadarboties ar potenciālajiem klientiem ar mērķi palielināt pārdošanas apjomus. No izejošo zvanu centru aģentiem tiek sagaidīts liels zvanu skaits stundā – šo darbību parasti nodrošina, izmantojot dažāda veida zvanu centrus. Daži no galvenajiem izejošo zvanu centru rādītājiem, kas jāmēra, ir pirmā zvana pabeigšana, konversijas koeficients, zvanu skaits uz vienu aģentu, zvanu skaits uz vienu kontu, pozitīvu zvanu skaits, gaidīšanas laiks, pārtrauktu zvanu īpatsvars, vidējais zvana ilgums, saraksta slēgšanas koeficients, zvanu kvalitāte/etiķete un ieņēmumi par vienu veiksmīgu zvanu.
Izaicinājumi, ar kuriem saskaras izejošo zvanu centri
Izejošo zvanu centri var saskarties ar vairākiem atšķirīgiem izaicinājumiem. Tā kā izejošo zvanu raksturs pārsvarā ir uzmācīgs un to nosaka uzņēmumu, nevis klientu vajadzības (izņemot atzvanīšanas pieprasījumus un proaktīvu klientu apkalpošanu), klienti, visticamāk, būs atturīgi un piesardzīgi pret zvaniem. Tas nozīmē, ka aģentiem izejošie zvani var būt diezgan nogurdinoši, jo viņiem pastāvīgi nākas saskarties ar atteikumu, intereses trūkumu vai rupjību.
Papildus tam, ka ir jāpanāk trausls līdzsvars starp laipnu pārtraukšanu un nevēlamu traucējumu, izejošo zvanu centriem ir jāievēro tādi likumi kā Likums par patērētāju aizsardzību pa tālruni (TCPA) un DNC (Do Not Call) reģistri, tāpēc ir nepieciešama rūpīgi plānota saziņas stratēģija.
Ieguvumi, lietojot izejošo zvanu centra programmatūru
Pārdošanas un ieņēmumu palielināšana
Veidojiet lielāku pārdošanas apjomu, uzrunājot potenciālos potenciālos klientus, vai , izmantojot augšupejošās vai šķērspārdošanas iespējas.
Klientu noturēšana
Kad runa ir par produktu vai pakalpojumu atjaunošanu, tālruņa zvans var būt lielisks veids, kā sazināties ar klientu, risināt sirsnīgu sarunu un novērst klientu aizplūšanu.
Klientu apkalpošanas uzlabošana
Uzlabojiet vispārējo klientu apkalpošanu un klientu pieredzi, proaktīvi uzrunājot klientus, pirms viņi vēl uzzina par problēmas eksistenci, vai pirms vēl viņi lūdz palīdzību.
Klientu atsauksmju saņemšana
Zvanīšana ir ļoti personalizēts veids, kā iegūt klientu atsauksmes. Racionalizējiet procesu, izmantojot izejošos zvanus, un iegūstiet vairāk informācijas, veicot padziļinātu sarunu.
Aģentu efektivitātes uzlabošana
Izmantojot izejošo kontaktu centra programmatūru, aģentiem vienmēr ir piekļuve katra klienta datiem, kas nodrošina efektīvāku, visaptverošāku un pielāgotu mijiedarbību.
Svarīgu rādītāju izsekošana
Sekojiet svarīgākajiem zvanu centra rādītājiem un KPI, lai gūtu pilnīgu pārskatu par to, kā darbojas Jūsu pārdošanas un klientu apkalpošanas komandas un kur nepieciešami uzlabojumi.
Start your free trial today
Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?
Kādas ir LiveAgent izejošo zvanu centra funkcijas?
LiveAgent mākoņbāzētā zvanu centra programmatūra atbalsta gan ienākošo, gan izejošo zvanu centra funkcionalitāti. Tas nozīmē, ka to var efektīvi izmantot gan Jūsu klientu apkalpošanas, gan pārdošanas komandas, lai sazinātos ar potenciālajiem vai esošajiem klientiem.
Iespēja piezvanīt ar klikšķi
LiveAgent tīmekļa zvanu centrā ir iespēja zvanīt uz jebkuru tālruņa numuru tīmeklī. Iniciējiet izejošos zvanus saviem potenciālajiem klientiem tieši no LiveAgent paneļa, vienlaikus apmeklējot potenciālo klientu tīmekļa vietnes. Šī funkcija var būt ļoti noderīga pārdošanas komandām. Tā ļauj aģentiem veikt vairāk sarunu un samazina manuālai zvanīšanai patērēto laiku.
Padziļināta klientu izpēte
LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā iebūvētu CRM un integrējas ar citiem lielākajiem CRM pakalpojumu sniedzējiem. CRM nodrošina jūsu aģentiem tūlītēju piekļuvi visaptverošai informācijai par klientiem, tostarp katra klienta personas datiem, iepriekšējiem pirkumiem un apkalpošanas vēsturi. Izmantojot šo informāciju, viņi var efektīvi veikt augšupejošu vai savstarpēju pārdošanu attiecīgajiem produktiem/pakalpojumiem vai piedāvāt proaktīvu klientu atbalstu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ar neierobežotu zvanu ierakstu skaitu aģenti var droši saglabāt visus klientu zvanus un balss pasta ziņojumus un pēc vajadzības piekļūt tiem savā LiveAgent kontā. Tas var būt ļoti noderīgi, ja Jūsu aģentiem ir nepieciešams atgādinājums par to, kas noticis iepriekšējās saziņās, lai uzrunātu klientus ar atbilstošiem piedāvājumiem.
Zvanu centra analītika
LiveAgent iebūvētais analītikas modulis seko līdzi dažādiem zvanu centra rādītājiem un KPI. Veidojiet dažādas atskaites, lai iegūtu pilnīgu pārskatu par to, kā darbojas Jūsu zvanu centrs, tostarp detalizētu statistiku par katru Jūsu aģentu. Tas palīdzēs identificēt jomas, kurās nepieciešams veikt uzlabojumus, palielināt augsti strādājošo aģentu jaudu un atbalstīt tos, kuriem tas ir nepieciešams.
Kā iestatīt LiveAgent izejošo zvanu centra programmatūru
LiveAgent izejošo zvanu centru var izveidot dažu minūšu laikā.
- Piesakieties savā LiveAgent kontā un noklikšķiniet uz Zvanīt
- Noklikšķiniet uz Numuri
- Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot
- Izvēlieties savu VOIP pakalpojumu sniedzēju (VOIP pakalpojumu sniedzēju, no kura esat iegādājies tālruņa numuru).
- Ievadiet vārdu (tas var būt jebkas – tikai, lai Jūs atcerētos, kurš numurs tas ir).
- Izvēlieties nodaļu, uz kuru tiks novirzīti ienākošie zvani uz šo tālruņa numuru.
- Ievadiet izsaukuma prefiksu
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu Ierakstīt zvanus, ja vēlaties ierakstīt visus ienākošos/ izejošos zvanus no šī tālruņa numura.
- Ievadiet savus VOIP pakalpojumu sniedzēja akreditācijas datus (saimniekdatora nosaukums, lietotājvārds, parole).
- Noklikšķiniet uz Pievienot. Ja tālruņa numurs ir veiksmīgi pievienots un ir aktīvs, tam blakus būs zaļš punkts.
- Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Rediģēt un noklikšķiniet uz IVR.
Iestatiet savu IVR/sveiciena ziņojumus, izmantojot šo ceļvedi – IVR (sveiciena/prombūtnes ziņojumi).
- Pēc tam, kad esat pabeidzis IVR iestatīšanu, noklikšķiniet uz Konfigurēšana.
- Noklikšķiniet uz Zvanīt
- Noklikšķiniet uz Iestatījumi
- Mainiet iestatījumus atbilstoši savām vēlmēm un noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Izmantojiet šo ceļvedi, lai ekrānā Ierīces pievienotu aparatūras un programmatūras tālruņus.
- Tālāk pārsūtiet šo ceļvedi saviem aģentiem, lai viņi varētu iestatīt vēlamās ierīces atbildēšanai uz zvaniem.
Frequently asked questions
Kas ir izejošo zvanu centra programmatūra?
Atšķirībā no ienākošo zvanu centra programmatūras, ko izmanto ienākošo klientu zvanu apstrādei, izejošo zvanu centra programmatūra ir izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt lielu izejošo zvanu skaitu un nodrošinātu augstu klientu sasniedzamību. Dažas no galvenajām funkcijām, ko nodrošina izejošo zvanu centru programmatūras risinājumi, ir automātiskā zvanīšana, zvanu ierakstīšana, zvanu atskaites rīki, CRM integrācija.
Kādi ir galvenie ieguvumi, ieviešot izejošo zvanu centra programmatūru?
Izejošo zvanu centru programmatūras sistēmās tiek izmantoti dažādi zvanu izsaukšanas rīki, lai automatizētu zvanīšanas procesu un ļautu aģentiem veikt vairāk zvanu īsākā laikā - daudz efektīvāk nekā ar vienkāršu biznesa tālruņu sistēmu. Tas nodrošina lielāku aģentu produktivitāti un lielākus pārdošanas ieņēmumus uzņēmumiem.
Kas izmanto izejošo zvanu centra programmatūru?
Izejošo zvanu centra programmatūru galvenokārt izmanto pārdošanas komandas, lai veiktu "aukstos" un "siltos" pārdošanas zvanus un piedāvātu uzņēmuma produktus vai pakalpojumus potenciālajiem klientiem, kā arī veiktu augšupejošu/šķērspārdošanu esošajiem klientiem. To var izmantot arī klientu atbalsta komandas proaktīvai klientu apkalpošanai.
Kā izejošo zvanu centra programmatūra var palīdzēt klientu apkalpošanas komandām?
Izejošo zvanu centra programmatūra var būt ļoti efektīvs klientu apkalpošanas rīks gan B2B, gan B2C uzņēmumiem. Uzrunājot klientus un piedāvājot proaktīvu, personalizētu atbalstu, klientu apkalpošanas komandas var samazināt ienākošo zvanu skaitu un uzlabot kopējo klientu apkalpošanas kvalitāti.
Vai Jums ir nepieciešama ienākošo vai izejošo zvanu centra programmatūra?
Ja Jums ir nepieciešama zvanu centra programmatūra galvenokārt ienākošo klientu zvanu apstrādei, Jums jāizvēlas ienākošo zvanu centra rīki. Ja meklējat zvanu centra programmatūru, lai veiktu izejošos klientu piesaistes un pārdošanas zvanus, Jums lielākoties jāizvēlas izejošo zvanu centra rīki. Varat apsvērt arī jauktus zvanu centra programmatūras risinājumus, kas ietver gan ienākošo, gan izejošo zvanu centra iespējas.