E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem pielāgoties jaunajiem klientu apkalpošanas trendiem. E-pasta sagataves var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un uzticamību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un daudzus citus risinājumus uzņēmumiem. Atbalsta portāls un datu migrācija ir pieejami.
Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves
The given text appears to be a website for LiveAgent, offering various customer service software programs such as VoIP telephone systems and complaint management systems. It also includes sales contacts, a subscription for receiving updates, and information on creating a LiveAgent account. There are repeated sections on the webpage with instructions for creating an account and a loading status bar.
Klienti sagaida personalizētu, nesarežģītu un ātru servisu, pieejamu dažādos kanālos. Lai apmierinātu šīs vēlmes, vajadzīgs izmantot pareizo programmatūru. Palīdzības dienesta programmatūra nodrošina pirmā kontakta atrisināšanu, samazina atbildes laikus un izmaksas, un nodrošina atbalstu 24/7. Pareiza apkalpošana palielina klientu piesaisti un pārdošanas apjomus un ieņēmumus, bet nepareiza samazina tos.
Klientu apkalpošanas teorija vēršas uz daudzu saziņas kanālu aptverošu klientu apkalpošanu, lai iegūtu klientu lojalitāti, apmierinātību un uzlabotu zīmola tēlu. Ātrums ir būtisks faktors, un aģentiem ir jābūt gan konkrētām prasmēm, gan pareiziem rīkiem. Darbinieku motivācija ir svarīga produktivitātes nodrošināšanai.
Klienta vērtība ir salīdzinājums, cik produkts vai pakalpojums ir vērts klientam, salīdzinot ar iespējamām alternatīvām. Klienta vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc klienti ieguvēs, ja izmantos šo produktu vai pakalpojumu. Atslēgas vārds ir vēlamā un uztvertā vērtība, kad patērētāji novērtē ieguvumus salīdzinājumā ar piedāvātajām izmaksām. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. Klientu vērtības piedāvājumi var sniegt uzņēmumam milzīgu priekšrocību salīdzinājumā ar konkurentiem, bet tikai 17% saprot un apzinās to.
E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai
Tekstā ir runāts par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Lai iegūtu atsauksmes no klientiem, Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Turklāt teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem