Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nepieciešams uzlabot klientu servisu?

Klientu apkalpošanas jēdziens pēdējā desmitgadē ir paplašinājies. Iepriekš klientu apkalpošana bija saistīta tikai ar cilvēku mijiedarbību. Tomēr, pieaugot e-komercijai, uzņēmumiem bija jāpielāgo savas klientu apkalpošanas stratēģijas. Izmantojot daudzi ienākošie tiketi no sociālajiem medijiem un tiešraides tērzēšanas, automatizācija un tērzēšanas roboti sāka strādāt.

Lai gan automatizācija un tērzēšanas roboti ir ļoti rentabli un ietaupa daudz laika, atbildot uz klientu jautājumiem , ir svarīgi saglabāt cilvēku saikni, ko klienti alkst, bet tērzēšanas roboti nevar nodrošināt. Kā? Skatiet mūsu padomus, kas neļauj darboties, lai uzlabotu jūsu klientu apkalpošanu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Kas ir klientu serviss?

Klientu apkalpošana ir atbalsts un pakalpojums, ko sniedzat saviem klientiem pirms pirkuma, tā laikā un pēc tā. Kā klientu atbalsta aģentam ir ārkārtīgi svarīgi būt zinošiem, gataviem un saprotošiem visā atbalsta procesā. Jūsu klientiem ir jājūtas novērtētiem ik uz soļa.

Vai tu zini kā jūsu klienti jūtās?

Kad runa ir par klientu apkalpošanas uzlabošanu, ir svarīgi apsēsties un uzdot grūtos jautājumus. Vai jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu produktu un jūsu sniegto pakalpojumu līmeni? Bieži vien uzņēmumi domā, ka viņi sniedz lieliskus pakalpojumus, taču viņu klienti tam nepiekrīt. Tātad, kā jūs varat uzzināt, vai jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu biznesu? Aplūkojot rādītājus, kas ir vissvarīgākie: CSAT, NPS, CES un FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Kas ir labs klientu apmierinātības līmenis?

Jums jācenšas iegūt CSAT punktu skaitu 80% vai vairāk , tomēr apmierinātības rādītāji dažādās nozarēs var atšķirties. Lai gan CSAT ir labs rādītājs, kas parāda jūsu uzņēmuma panākumus, jums vajadzētu izmērīt arī NPS, CES un FRT, lai iegūtu pilnīgu pārskatu par jūsu pakalpojumu. Sekojot līdzi rādītājiem, jūs varēsit noteikt uzlabošanas jomas un uzlabot klientu apmierinātību.

Uzlabojiet klientu atbalstu, apkopojot atsauksmes, izmantojot aptaujas

CSAT

Klientu apmierinātības rādītāji norāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.

NPS

Tīkla veicinātāju rādītāji parāda, cik liela ir iespējamība, ka klienti ieteiks jūsu uzņēmumu citiem.

CES

Klientu piepūles rādītājs aprēķina, cik viegli vai grūti ir mijiedarboties ar jūsu uzņēmumu.

Sniedziet personalizētu pakalpojumu

71% patērētāju apgalvo, ka jūtas neapmierināti, ja iepirkšanās pieredze ir bezpersoniska.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Piedāvājiet daudzkanālu atbalstu

90% klientu sagaida nemainīgu mijiedarbību visā saziņā kanālus.

Sniedziet zibenīgi ātras atbildes

64% klientu cer saņemt reāllaika pakalpojumus palīdzību neatkarīgi no klientu apkalpošanas kanāla, kuru viņi izmanto.

Lightning fast responses

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro helpdesk risinājumu.

Kā programmatūra var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu?

Helpdesk sistēma ļauj saglabāt un piekļūt svarīgai informācijai par saviem klientiem, ar kuras palīdzību jūs varat izveidot personalizētas atbildes uz klientu jautājumiem.

Piedāvājiet klientu atbalstu visu diennakti, izmantojot pašapkalpošanās zināšanu bāzes. Aizpildiet tos ar rakstiem un bieži uzdotajiem jautājumiem vai izveidojiet kopienas forumu, kurā klienti var viens otram palīdzēt.

Lieliska metode nepārtrauktai klientu apkalpošanas uzlabošanai ir klientu atsauksmju apkopošana un aģenta darbības analīze.

Helpdesk programmatūra var palīdzēt Jums nodrošināt ātru un ērtu atbalstu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centru un zināšanu bāzes funkcijas, kā arī sociālo mediju integrāciju un automatizācijas funkcijas.

Streamline communication into single dashboard

Racionalizējiet visus vaicājumus vienā vietā

Savienojiet visus savus saziņas kanālus (tālruni, e-pastu, sociālos medijus, tiešraides tērzēšanu, klientu portālu ) ar LiveAgent. Ikreiz, kad saņemat jaunu vaicājumu, tas tiks automātiski ievietots mūsu sistēmā un saglabāts kā tikets.

No turienes jūs varat pārvaldīt, uzraudzīt un atbildēt uz visiem tiketiem. Universālā iesūtne ir piepildīta ar daudzām funkcijām, kas atvieglo tiketu pārvaldību, piemēram, automatizācijas funkcijas, birkas, nodaļas un daudz ko citu.

Izveidojiet brīvi, izmantojot mūsu WYSIWYG redaktoru

Izveidojiet satriecošas zināšanu bāzes, izmantojot mūsu redaktoru “Tas, ko jūs redzat, ir tas, ko jūs iegūstat”. Mūsu programmatūra ļauj jums izveidot vairākas zināšanu bāzes, gan iekšējas, gan ārējas. Aizpildiet tos ar rakstiem, videoklipiem, atsauksmju un ieteikumu lodziņiem, forumiem vai bieži uzdotajiem jautājumiem.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Turiet klienta datus tuvu

Mūsu iebūvētā CRM nodrošina jūsu klienta datu pieejamību pa rokai. Katru reizi, kad atbildat uz tiketu, varat skatīt klienta iepriekšējo mijiedarbību, pirkumus un datus. Vienkārši rediģējiet informāciju, tērzējot vai zvanot klientiem, izmantojot mūsu vietējo tiešsaistes tērzēšanu un iebūvēto zvanu centru.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Piedāvājiet atbalstu reāllaikā

Ātrums ir svarīgs rādītājs, lai pārvērstu vietnes apmeklētājus par klientiem un apmierinātu esošos klientus. Mūsu tiešraides tērzēšana pašlaik ir vājākā un ātrākā tirgus . Izmantojiet to, lai aktīvi sazinātos ar klientiem, kamēr viņi pārlūko jūsu vietni.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizējiet savu sniegumu

Izmantojiet mūsu drošās datu analīzes un ziņošanas funkcijas. Skatiet lietošanas statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kāpēc LiveAgent ir īstais līdzeklis klientu apkalpošanas uzlabošanai?

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojamiem rīkiem, kas viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli uzstādāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

LiveAgent ir uzlabota Helpdesk sistēma , kas vienlaikus var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, nav nepieciešama kredītkarte.

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Related Articles to Uzlabo klientu servisu
Izmantojiet priekšrocības, ko sniedz trīs mūsu e-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves, kuras varat pielāgot atbilstoši savām vajadzībām.

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem pielāgoties jaunajiem klientu apkalpošanas trendiem. E-pasta sagataves var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un uzticamību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un daudzus citus risinājumus uzņēmumiem. Atbalsta portāls un datu migrācija ir pieejami.

Nezināt, kā atbildēt uz sociālo mediju vaicājumiem par jūsu darba laiku? Izmantojiet mūsu pilnībā pielāgojamās iepriekš izveidotās sagatves.

Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves

The given text appears to be a website for LiveAgent, offering various customer service software programs such as VoIP telephone systems and complaint management systems. It also includes sales contacts, a subscription for receiving updates, and information on creating a LiveAgent account. There are repeated sections on the webpage with instructions for creating an account and a loading status bar.

Kāds ir patreizējais stāvoklis nozarē attiecībā uz klientu atbalstu? Izlasiet mūsu rakstu, lai uzzinātu vairāk par šiem statistikas datiem.

Patreizējais stāvoklis nozarē

Klienti sagaida personalizētu, nesarežģītu un ātru servisu, pieejamu dažādos kanālos. Lai apmierinātu šīs vēlmes, vajadzīgs izmantot pareizo programmatūru. Palīdzības dienesta programmatūra nodrošina pirmā kontakta atrisināšanu, samazina atbildes laikus un izmaksas, un nodrošina atbalstu 24/7. Pareiza apkalpošana palielina klientu piesaisti un pārdošanas apjomus un ieņēmumus, bet nepareiza samazina tos.

Lai izveidotu lielisku klientu apkalpošanu, Jums ir jāīsteno klientu apkalpošanas teorija praksē. Uzziniet vairāk par svarīgākajiem principiem.

Klientu apkalpošanas teorija

Klientu apkalpošanas teorija vēršas uz daudzu saziņas kanālu aptverošu klientu apkalpošanu, lai iegūtu klientu lojalitāti, apmierinātību un uzlabotu zīmola tēlu. Ātrums ir būtisks faktors, un aģentiem ir jābūt gan konkrētām prasmēm, gan pareiziem rīkiem. Darbinieku motivācija ir svarīga produktivitātes nodrošināšanai.

Gartner pētījumā konstatēts, ka lielākā daļa risinājumu sniedzēju pārāk lielu uzmanību pievērš produktu funkcijām un tehnoloģijām, aizmirstot par klienta vērtību.

Kas ir klienta vērtība?

Klienta vērtība ir salīdzinājums, cik produkts vai pakalpojums ir vērts klientam, salīdzinot ar iespējamām alternatīvām. Klienta vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc klienti ieguvēs, ja izmantos šo produktu vai pakalpojumu. Atslēgas vārds ir vēlamā un uztvertā vērtība, kad patērētāji novērtē ieguvumus salīdzinājumā ar piedāvātajām izmaksām. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. Klientu vērtības piedāvājumi var sniegt uzņēmumam milzīgu priekšrocību salīdzinājumā ar konkurentiem, bet tikai 17% saprot un apzinās to.

Izmantojiet mūsu e-pasta sagataves, lai dalītos ar ārējiem rakstiem, kuros ir minēts jūsu zīmols ar jūsu uzticamajiem abonentiem. Parādiet lielisku saturu un veiciniet datplūsmu.

E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai

Tekstā ir runāts par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Lai iegūtu atsauksmes no klientiem, Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Turklāt teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju