Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nepieciešams uzlabot klientu servisu?

Klientu apkalpošanas jēdziens pēdējā desmitgadē ir paplašinājies. Iepriekš klientu apkalpošana bija saistīta tikai ar cilvēku mijiedarbību. Tomēr, pieaugot e-komercijai, uzņēmumiem bija jāpielāgo savas klientu apkalpošanas stratēģijas. Izmantojot daudzi ienākošie tiketi no sociālajiem medijiem un tiešraides tērzēšanas, automatizācija un tērzēšanas roboti sāka strādāt.

Lai gan automatizācija un tērzēšanas roboti ir ļoti rentabli un ietaupa daudz laika, atbildot uz klientu jautājumiem , ir svarīgi saglabāt cilvēku saikni, ko klienti alkst, bet tērzēšanas roboti nevar nodrošināt. Kā? Skatiet mūsu padomus, kas neļauj darboties, lai uzlabotu jūsu klientu apkalpošanu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Kas ir klientu serviss?

Klientu apkalpošana ir atbalsts un pakalpojums, ko sniedzat saviem klientiem pirms pirkuma, tā laikā un pēc tā. Kā klientu atbalsta aģentam ir ārkārtīgi svarīgi būt zinošiem, gataviem un saprotošiem visā atbalsta procesā. Jūsu klientiem ir jājūtas novērtētiem ik uz soļa.

Vai tu zini kā jūsu klienti jūtās?

Kad runa ir par klientu apkalpošanas uzlabošanu, ir svarīgi apsēsties un uzdot grūtos jautājumus. Vai jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu produktu un jūsu sniegto pakalpojumu līmeni? Bieži vien uzņēmumi domā, ka viņi sniedz lieliskus pakalpojumus, taču viņu klienti tam nepiekrīt. Tātad, kā jūs varat uzzināt, vai jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu biznesu? Aplūkojot rādītājus, kas ir vissvarīgākie: CSAT, NPS, CES un FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Kas ir labs klientu apmierinātības līmenis?

Jums jācenšas iegūt CSAT punktu skaitu 80% vai vairāk , tomēr apmierinātības rādītāji dažādās nozarēs var atšķirties. Lai gan CSAT ir labs rādītājs, kas parāda jūsu uzņēmuma panākumus, jums vajadzētu izmērīt arī NPS, CES un FRT, lai iegūtu pilnīgu pārskatu par jūsu pakalpojumu. Sekojot līdzi rādītājiem, jūs varēsit noteikt uzlabošanas jomas un uzlabot klientu apmierinātību.

Uzlabojiet klientu atbalstu, apkopojot atsauksmes, izmantojot aptaujas

CSAT

Klientu apmierinātības rādītāji norāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.

NPS

Tīkla veicinātāju rādītāji parāda, cik liela ir iespējamība, ka klienti ieteiks jūsu uzņēmumu citiem.

CES

Klientu piepūles rādītājs aprēķina, cik viegli vai grūti ir mijiedarboties ar jūsu uzņēmumu.

Sniedziet personalizētu pakalpojumu

71% patērētāju apgalvo, ka jūtas neapmierināti, ja iepirkšanās pieredze ir bezpersoniska.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Piedāvājiet daudzkanālu atbalstu

90% klientu sagaida nemainīgu mijiedarbību visā saziņā kanālus.

Sniedziet zibenīgi ātras atbildes

64% klientu cer saņemt reāllaika pakalpojumus palīdzību neatkarīgi no klientu apkalpošanas kanāla, kuru viņi izmanto.

Lightning fast responses

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro helpdesk risinājumu.

Kā programmatūra var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu?

Memorable customer experience

Helpdesk sistēma ļauj saglabāt un piekļūt svarīgai informācijai par saviem klientiem, ar kuras palīdzību jūs varat izveidot personalizētas atbildes uz klientu jautājumiem.

24-7 support anywhere

Piedāvājiet klientu atbalstu visu diennakti, izmantojot pašapkalpošanās zināšanu bāzes. Aizpildiet tos ar rakstiem un bieži uzdotajiem jautājumiem vai izveidojiet kopienas forumu, kurā klienti var viens otram palīdzēt.

Giving and receiving feedback

Lieliska metode nepārtrauktai klientu apkalpošanas uzlabošanai ir klientu atsauksmju apkopošana un aģenta darbības analīze.

Fast, smart and convenient support

Helpdesk programmatūra var palīdzēt Jums nodrošināt ātru un ērtu atbalstu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centru un zināšanu bāzes funkcijas, kā arī sociālo mediju integrāciju un automatizācijas funkcijas.

Streamline communication into single dashboard

Racionalizējiet visus vaicājumus vienā vietā

Savienojiet visus savus saziņas kanālus (tālruni, e-pastu, sociālos medijus, tiešraides tērzēšanu, klientu portālu ) ar LiveAgent. Ikreiz, kad saņemat jaunu vaicājumu, tas tiks automātiski ievietots mūsu sistēmā un saglabāts kā tikets.

No turienes jūs varat pārvaldīt, uzraudzīt un atbildēt uz visiem tiketiem. Universālā iesūtne ir piepildīta ar daudzām funkcijām, kas atvieglo tiketu pārvaldību, piemēram, automatizācijas funkcijas, birkas, nodaļas un daudz ko citu.

Izveidojiet brīvi, izmantojot mūsu WYSIWYG redaktoru

Izveidojiet satriecošas zināšanu bāzes, izmantojot mūsu redaktoru “Tas, ko jūs redzat, ir tas, ko jūs iegūstat”. Mūsu programmatūra ļauj jums izveidot vairākas zināšanu bāzes, gan iekšējas, gan ārējas. Aizpildiet tos ar rakstiem, videoklipiem, atsauksmju un ieteikumu lodziņiem, forumiem vai bieži uzdotajiem jautājumiem.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Turiet klienta datus tuvu

Mūsu iebūvētā CRM nodrošina jūsu klienta datu pieejamību pa rokai. Katru reizi, kad atbildat uz tiketu, varat skatīt klienta iepriekšējo mijiedarbību, pirkumus un datus. Vienkārši rediģējiet informāciju, tērzējot vai zvanot klientiem, izmantojot mūsu vietējo tiešsaistes tērzēšanu un iebūvēto zvanu centru.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Piedāvājiet atbalstu reāllaikā

Ātrums ir svarīgs rādītājs, lai pārvērstu vietnes apmeklētājus par klientiem un apmierinātu esošos klientus. Mūsu tiešraides tērzēšana pašlaik ir vājākā un ātrākā tirgus . Izmantojiet to, lai aktīvi sazinātos ar klientiem, kamēr viņi pārlūko jūsu vietni.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizējiet savu sniegumu

Izmantojiet mūsu drošās datu analīzes un ziņošanas funkcijas. Skatiet lietošanas statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un mācieties no klientu apmierinātības vērtējumiem. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet, kādu pakalpojumu viņi saņem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kāpēc LiveAgent ir īstais līdzeklis klientu apkalpošanas uzlabošanai?

Most reviewed and number 1

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Preferred by 21k businesses

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojamiem rīkiem, kas viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli uzstādāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

LiveAgent ir uzlabota Helpdesk sistēma , kas vienlaikus var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, nav nepieciešama kredītkarte.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arUzlabo klientu servisu
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x