Neierobežoti zvanu ieraksti

Kas ir neierobežoti zvanu ieraksti?

Neierobežoti zvanu ieraksti ir jaudīga funkcija, kas nodrošina, ka visi zvani tiek droši glabāti jūsu LiveAgent kontā juridiskiem, apmācības vai atbalsta mērķiem. Nav svarīgi, no kuras biznesa vai nozares vides nāk jūsu uzņēmums; zvanu ieraksti ir izrādījušies viens no visefektīvākajiem līdzekļiem, lai atrisinātu jautājumus, nodrošinātu drošību un dažādos gadījumos apmierinātu atbilstības prasības.

Liveagent neierobežo kontā saglabāto zvanu ierakstu skaitu vai to garumu. Tos varat izveidot, saglabāt un pārvaldīt, izmantojot vienu daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru.

Zvanu ierakstu vēsture

Kas gūst labumu no neierobežotas zvanu reģistrēšanas?

Dažāda lieluma un veida uzņēmumi, sākot no ārštata darbiniekiem, juristiem vai veselības aprūpes asistentiem un beidzot ar lieliem FSA uzņēmumiem, gūst labumu no neierobežotas zvanu reģistrēšanas un to vēstures. Tas dod iespēju meklēt, noklausīties vai lejupielādēt jebkuru zvanu savā kontā, pat izmēģinājuma zvanus, kas veikti pirms konta izveides.

Konkrētāk, vislielāko labumu no neierobežotas zvanu reģistrēšanas ieviešanas, kā to prasa likums, gūst banku nozare, apdrošināšanas sabiedrības un telekomunikāciju uzņēmumi.

Kādas ir neierobežotas zvanu ierakstu pamatkomponentes?

Neierobežota datu krātuve

Visi zvanu ieraksti tiek glabāti LiveAgent kontā bez ierakstu garuma vai apjoma ierobežojuma.

Nav vajadzības pēc zvana ieraksta programmatūras

Visi zvani, kas tiek veikti, izmantojot LiveAgent, tiek automātiski ierakstīti un saglabāti, nepaļaujoties uz trešo pušu programmām. Tas uzlabo jūsu datu drošību un konfidencialitāti.

Viegli saglabāt un meklēt

Katrs zvana ieraksts tiek pārvērsts par parastu pieteikumu ar savu unikālo pieteikuma ID. Turklāt, lai uzlabotu meklēšanu, pieteikumiem var pievienot piezīmes.

Piekļūstiet savai balss pastkastei no jebkurienes

Papildus iespējai saglabāt neierobežotus zvanu ierakstus LiveAgent saglabā arī visas jūsu balss pasta ziņas. Tāpēc nekad netiek zaudēti nekādi zvani vai vārdi.

3 ieguvumi no neierobežotas zvanu reģistrēšanas

Atgūstiet trūkstošos datus

Dažkārt balss zvana laikā var pazust sīkie, tomēr būtiskie sīkumi. Izmantojot LiveAgent, varat atgriezties pie šī ieraksta, to atskaņot atkārtoti un izpildīt solījumu nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu.

Uzlabojiet esošos produktus

Koplietojiet konkrētā zvana ierakstu ar savu izpētes un attīstības vai produktu pārvaldības komandu. Tādējādi viņi var uzzināt, kā klienti mijiedarbojas ar produktu, un uzlabot šo pieredzi.

Noderīgas konsultācijas jūsu komandas locekļiem

Jaunie kolēģi no iepriekšējiem zvaniem var mācīties, izmantojot tos kā savas apguves un izglītības sistēmas sastāvdaļu. Šāda veida atpakaļsaite dod viņiem iespēju mācīties no pagātnes pieredzes.

Zvana ieraksta piemērs pieteikuma iekšienē

Kādas ir citas zvanu centra funkciju priekšrocības LiveAgent?

Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)

Nav nepieciešams paļauties uz papildu trešo pušu risinājumiem, jo jūs varat izveidot savu Interaktīvās Balss atbildes algoritmu savā LiveAgent kontā dažu sekunžu laikā. norādiet iespējas, no kurām klienti izvēlēsies, augšupielādējiet īsu mūzikas fragmentu vai sveiciena paziņojumu kopā ar norādījumiem par to, ko darīt tālāk. Pēc tam novirziet klientus uz atbilstošo nodaļu vai konkrēto aģentu un nodrošiniet spīdošu klientu apkalpošanu.

Viedā zvanu pārvirzīšana

Viedā zvanu pārvirzīšana vai Automatizētā Zvanu Sadale (ACD) ir process, kas automātiski iedala zvanus konkrētai nodaļai vai aģentam. Šī procesa pamatā ir izvēlētā stratēģija, piemēram, prioritātes piešķiršana vai nejauša piešķiršana.

Uzņēmumi var kontrolēt ienākošo zvanu plūsmu, iestatot pārvirzīšanas laiku, pēc kura zvans tiek novirzīts uz citu aģentu, vai maksimālo gaidīšanas laiku. Tomēr klienti vēlas pēc iespējas ātrāk pieslēgties aģentiem. Tātad, ieteicams tos definēt pēc iespējas īsākus.

Atbildēto zvanu pārsūtīšana

Zvanu pārsūtīšana ir zvanu centra funkcija, kas pārmet (pārsūta) zvanu no viena aģenta uz citu. Liveagent pašlaik nodrošina ātru apmeklētāju zvanu pārsūtīšanu. Rezultātā klienti un kolēģi vienmēr zinās, kad jūs pārsūtat zvanu citam aģentam.

Turklāt jūs varat informēt klientu par aģenta maiņu, aizturēt viņa zvanu un ļaut savam kolēģim viņam palīdzēt. Varat pat ieviest mūzikas atskaņošanu, kamēr klients gaida rindā, lai pāreja būtu tīkamāka.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Test automatic call routing for free
Slido green logo
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir neierobežoti zvanu ieraksti LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Neierobežoti zvanu ieraksti ir LiveAgent zvanu centra programmatūras funkcija, kas uzņēmumam ļauj ierakstīt zvanus dažādiem mērķiem, piemēram, aģenta apmācībai, produkta/pakalpojuma uzlabošanai, klientu atsauksmēm un daudz kam citam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas vēl citas zvanu centra funkcijas piemīt LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent zvanu centrā ir tādas funkcijas kā videozvani, IVR, zvanu pāradresācijas, iekšējie zvani, atzvanīšanas funkcija, zvanu pārvirzīšana un citas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzņēmums var gūt labumu no neierobežotas zvanu ierakstīšanas funkcijas programmā LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Neierobežoti zvanu ieraksti ir lieliska papildu iespēja drošības, izglītības un uzņēmējdarbības uzlabošanas nolūkos. Tie var palielināt klientu apmierinātību, klientu saglabāšanu un uzlabot klientu pieredzi.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju