Kas ir saskarsmes punkti?
Saskarsmes punkts ir laiks, kad klients pirms vai pēc pirkuma veikšanas dažādu iemeslu dēļ sazinās ar Jūsu uzņēmumu.
Laiku pirms produkta iegādes, kamēr klients meklē un aplūko dažādus Jūsu uzņēmuma produktus, sauc par saskarsmes punktu.
Laika posmu pēc produkta iegādes Jūsu uzņēmumā, kad klients zvana, lai veiktu remontu vai uzdotu ar produktu saistītu jautājumu, arī sauc par saskarsmes punktu.
Uzņēmumiem ir jāreklamē savi produkti tā, lai tie iegūtu pēc iespējas vairāk saskarsmes punktu. Jo vairāk saskarsmes punktu uzņēmumam ir, jo labāk.
Frequently Asked Questions
Kas ir saskarsmes punkti?
Kontaktpunkti ir laiks, kad klients sazinās ar Jūsu uzņēmumu pirms vai pēc konkrēta produkta vai pakalpojuma iegādes dažādu iemeslu dēļ, piemēram, lai uzzinātu vairāk par konkrētu produktu vai iesniegtu sūdzību.
Kādi ir tipiskākie saskarsmes punktu veidi?
Tipiskākie kontaktpunkti ir saziņa ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot dažādus kanālus, komentāri sociālajos plašsaziņas līdzekļos, vērtējumu un atsauksmju atstāšana tīmeklī.
Vai LiveAgent sistēmā ir iespējams novērtēt visus saskarsmes punktus?
Izmantojot LiveAgent, varat novērtēt visus saskarsmes punktus, kas saistīti ar saziņas kanāliem, ar kuru palīdzību klienti un potenciālie klienti var sazināties ar Jūsu zīmolu.
Tiešsaistes klientu apkalpošana
Tiešsaistes atbalsts ir efektīvs komunikācijas veids, kas palīdz atrisināt klientu problēmas un veicina labākas attiecības. LiveAgent piedāvā šo 24/7 atbalstu, daudzvalodu apkalpošanu un universālu klientu servisa programmatūru. Izmēģiniet bezmaksas versiju tagad!
Pirmā kontakta atrisināšanas līmenis
Labā klientu apkalpošanas sniegšana ir būtiska reputācijas veidošanai un pārdošanas apjomu palielināšanai. L.A.S.T. metode, kā arī LiveAgent, uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību. Svarīgi arī ir pirmā kontakta atrisinājums (FCR), kas ietekmē klientu apmierinātību.