Kas ir saskarsmes punkti?
Saskarsmes punkts ir laiks, kad klients pirms vai pēc pirkuma veikšanas dažādu iemeslu dēļ sazinās ar Jūsu uzņēmumu.
Laiku pirms produkta iegādes, kamēr klients meklē un aplūko dažādus Jūsu uzņēmuma produktus, sauc par saskarsmes punktu.
Laika posmu pēc produkta iegādes Jūsu uzņēmumā, kad klients zvana, lai veiktu remontu vai uzdotu ar produktu saistītu jautājumu, arī sauc par saskarsmes punktu.
Uzņēmumiem ir jāreklamē savi produkti tā, lai tie iegūtu pēc iespējas vairāk saskarsmes punktu. Jo vairāk saskarsmes punktu uzņēmumam ir, jo labāk.
Frequently asked questions
Kas ir saskarsmes punkti?
Kontaktpunkti ir laiks, kad klients sazinās ar Jūsu uzņēmumu pirms vai pēc konkrēta produkta vai pakalpojuma iegādes dažādu iemeslu dēļ, piemēram, lai uzzinātu vairāk par konkrētu produktu vai iesniegtu sūdzību.
Kādi ir tipiskākie saskarsmes punktu veidi?
Tipiskākie kontaktpunkti ir saziņa ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot dažādus kanālus, komentāri sociālajos plašsaziņas līdzekļos, vērtējumu un atsauksmju atstāšana tīmeklī.
Vai LiveAgent sistēmā ir iespējams novērtēt visus saskarsmes punktus?
Izmantojot LiveAgent, varat novērtēt visus saskarsmes punktus, kas saistīti ar saziņas kanāliem, ar kuru palīdzību klienti un potenciālie klienti var sazināties ar Jūsu zīmolu.
Expert note
Saskarsmes punkti ir laiki, kad klients sākot vai pabeidzot pirkumu sazinās ar uzņēmumu. Uzņēmumiem jāstrādā pie saskarsmes punktu palielināšanas, lai uzlabotu klientu pieredzi un lojalitāti.

Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, tostarp pašapkalpošanās programmatūru un ienākošo zvanu centra programmatūru. Tā ir integrējama ar citām sistēmām un tiek uzskatīta par populāru risinājumu. LiveAgent piedāvā bezmaksas demo un atbalsta portālu. Gan mājaslapā, gan sociālajos tīklos nodrošināts iespējams abonēt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm.
Zvanu centra atvainošanās veidnes
The text is about LiveAgent, a customer service software that offers various programs such as VoIP phone systems, self-service software, incoming call center and email management software. The website also includes sales contacts and a newsletter subscription option. The article also mentions the creation process of a LiveAgent account being in progress and the use of cookies on their website.
Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.
Klientu kontaktu programmatūra
TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kas piedāvā dažādus veidus, kā sazināties ar klientu atbalsta komandu, ieskaitot e-pastu, sociālos tīklus un pašapkalpošanas vietni. Sociālo mediju atbalsts ir pieejams, taču tiešsaistes chat un telefoniskais klientu atbalsts nav pieejami. Kontaktu centra programmatūra ļauj pārvaldīt lielu klientu saziņu apjomu vairākos kanālos, un LiveAgent piedāvā komunikācijas pārvaldības programmatūru, kas var palīdzēt uzņēmumiem izveidot inovatīvu saziņu ar klientiem un veidot ilgstošas attiecības.