Bezmaksas Izmēģinājums

Saskarsmes punkti

Kas ir saskarsmes punkti?

Saskarsmes punkts ir laiks, kad klients pirms vai pēc pirkuma veikšanas dažādu iemeslu dēļ sazinās ar Jūsu uzņēmumu.

Laiku pirms produkta iegādes, kamēr klients meklē un aplūko dažādus Jūsu uzņēmuma produktus, sauc par saskarsmes punktu.

Laika posmu pēc produkta iegādes Jūsu uzņēmumā, kad klients zvana, lai veiktu remontu vai uzdotu ar produktu saistītu jautājumu, arī sauc par saskarsmes punktu.

Uzņēmumiem ir jāreklamē savi produkti tā, lai tie iegūtu pēc iespējas vairāk saskarsmes punktu. Jo vairāk saskarsmes punktu uzņēmumam ir, jo labāk.

Frequently asked questions

Kas ir saskarsmes punkti?

Kontaktpunkti ir laiks, kad klients sazinās ar Jūsu uzņēmumu pirms vai pēc konkrēta produkta vai pakalpojuma iegādes dažādu iemeslu dēļ, piemēram, lai uzzinātu vairāk par konkrētu produktu vai iesniegtu sūdzību.

 

Kādi ir tipiskākie saskarsmes punktu veidi?

Tipiskākie kontaktpunkti ir saziņa ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot dažādus kanālus, komentāri sociālajos plašsaziņas līdzekļos, vērtējumu un atsauksmju atstāšana tīmeklī.

 

Vai LiveAgent sistēmā ir iespējams novērtēt visus saskarsmes punktus?

Izmantojot LiveAgent, varat novērtēt visus saskarsmes punktus, kas saistīti ar saziņas kanāliem, ar kuru palīdzību klienti un potenciālie klienti var sazināties ar Jūsu zīmolu.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju