Kas ir saskarsmes punkti?
Saskarsmes punkts ir laiks, kad klients pirms vai pēc pirkuma veikšanas dažādu iemeslu dēļ sazinās ar Jūsu uzņēmumu.
Laiku pirms produkta iegādes, kamēr klients meklē un aplūko dažādus Jūsu uzņēmuma produktus, sauc par saskarsmes punktu.
Laika posmu pēc produkta iegādes Jūsu uzņēmumā, kad klients zvana, lai veiktu remontu vai uzdotu ar produktu saistītu jautājumu, arī sauc par saskarsmes punktu.
Uzņēmumiem ir jāreklamē savi produkti tā, lai tie iegūtu pēc iespējas vairāk saskarsmes punktu. Jo vairāk saskarsmes punktu uzņēmumam ir, jo labāk.
Frequently Asked Questions
Kas ir saskarsmes punkti?
Kontaktpunkti ir laiks, kad klients sazinās ar Jūsu uzņēmumu pirms vai pēc konkrēta produkta vai pakalpojuma iegādes dažādu iemeslu dēļ, piemēram, lai uzzinātu vairāk par konkrētu produktu vai iesniegtu sūdzību.
Kādi ir tipiskākie saskarsmes punktu veidi?
Tipiskākie kontaktpunkti ir saziņa ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot dažādus kanālus, komentāri sociālajos plašsaziņas līdzekļos, vērtējumu un atsauksmju atstāšana tīmeklī.
Vai LiveAgent sistēmā ir iespējams novērtēt visus saskarsmes punktus?
Izmantojot LiveAgent, varat novērtēt visus saskarsmes punktus, kas saistīti ar saziņas kanāliem, ar kuru palīdzību klienti un potenciālie klienti var sazināties ar Jūsu zīmolu.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar saskarsmes punktiem, iespējams, vēlēsieties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot klientu apkalpošanu. Šajā rakstā atradīsiet praktiskus padomus, kas palīdzēs jums nodrošināt izcilu klientu pieredzi.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par palīdzības dienesta funkcionalitāti, iepazīstieties ar palīdzības dienesta portālu. Šis raksts sniegs jums ieskatu, kā efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus, izmantojot digitālos risinājumus.
Lai izprastu, kā risināt sarežģītus klientu jautājumus, uzziniet vairāk par problēmas tiketu. Šī informācija palīdzēs jums labāk pārvaldīt problēmas un nodrošināt klientu apmierinātību.
Visbeidzot, ja vēlaties uzzināt, kā veidot efektīvas sociālo mediju atbildes, izpētiet vispārēju atbilžu sagataves. Tas sniegs jums noderīgus padomus, kā ātri un profesionāli atbildēt uz klientu jautājumiem.