Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnika Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Aircall alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat Aircall alternatīvu?

Gaidi klientu zvanus, bet vairs neesi apmierināts ar Aircall? Liveagent piedāvā lielisku alternatīvu virtuālā zvanu centra izveidei un klientu atbalsta sniegšanai vienkārši un efektīvi.

Migrējiet no Aircall uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam Aircall migrācijas atbalstu, kas importēs visus jūsu datus no Aircall uz LiveAgent. Tas ir bez maksas un aizņems tikai 5 minūtes.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

LiveAgent ir vairāk kā tikai zvanu centrs

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

AirCall iepretim LiveAgent soli pa solim

Iespējas Liveagent AirCall
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādi.
Aircall nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko variet ievietot jebkurā vietnē.
Liveagent piedāvā tiešsaistes čatu.
Aircall nepiedāvā tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
Liveagent piedāvā zvanu centru "Viss iekļauts" paketē par $39/aģentam/mēnesī.
Aircall piedāvā zvanu centru $48/aģentam/mēnesī.
Pašapkalpošanās serviss
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Liveagent piedāvā pašapkalpošanās servisu.
Aircall nepiedāvā pašapkalpošanās servisu.
Facebook
Facebook integrācija, kas seko visiem komentāriem un pieminējumiem un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Facebook integrāciju.
Aircall nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
}} Twitter integrācija, kas ietver visas pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
Liveagent piedāvā Twitter integrāciju.
Aircall nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas ietver visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Aircall nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ietver visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Viber integrāciju.
Aircall nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
Liveagent piedāvā zināšanu bāzi.
Aircall nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
Liveagent piedāvā klientu forumu.
Aircall nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos.
Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas paketē "Pieteikumi" par $15/aģentam/mēnesī.
Aircall piedāvā automatizāciju un komandas paketē ar cenu pēc pieprasījuma.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā.
Liveagent piedāvā API funkcijas paketē "Pieteikumi" par $15/aģentam/mēnesī.
Aircall piedāvā API funkcijas paketē ar cenu pēc pieprasījuma.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
Liveagent piedāvā IVR līdzekļus paketē "Viss iekļauts" par $39/aģentam/mēnesī.
Aircall piedāvā IVR līdzekļus paketē ar cenu pēc pieprasījuma.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
Liveagent piedāvā videozvanus.
Aircall nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē "Pieteikumi" par $15/aģentam/mēnesī .
Aircall piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $83/aģentam/mēnesī.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var lietot neierobežotā skaitā tīmekļa vietņu.
Liveagent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Aircall nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu čata pogu.
Aircall nepiedāvā neierobežotu skaitu čata pogu.
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti
Variet saņemt neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu.
Aircall nepiedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu paketē "Viss iekļauts" par $39/aģentam/mēnesī.
Aircall piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu paketē par $83/aģentam/mēnesī.
Neierobežots 24/7 atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē "Pieteikumi" par $15/aģentam/mēnesī.
Aircall piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par $48/aģentam/mēnesī.
Person deciding between two alternatives

Jaudīga Aircall alternatīva

Liveagent piedāvā daudz vairāk nekā tikai virtuālu zvanu centru. Ātrākais tiešsaistes čata logrīks, e-pasta integrācija, sociālo mediju integrācija un organizēta pieteikumu sistēma sniedz jums tieši to, kas nepieciešams, lai nodrošinātu labāko iespējamo pakalpojumu jūsu klientiem. Un tas viss par patiesi lielisku cenu. Liveagent piedāvā trīs cenu modeļus, kas pildīti ar noderīgām funkcijām jebkura veida biznesam.

Ja meklējat spējīgu un uzticamu Aircall alternatīvu, apsveriet iespēju izmēģināt LiveAgent. Jūs esat pelnījuši vairāk par zvanu centru par saprātīgu cenu.

Profesionāls zvanu centrs

Liveagent piedāvā iespēju iestatīt savu virtuālo zvanu centru. Iestatīšanas process ir viegls, un tas tiek veikts dažu minūšu laikā. Pēc tam varat veikt tālruņa zvanus un atbildēt uz tiem, izmantojot pārlūku, tālruni vai jebkuru citu jūsu izvēlētu aprīkojumu.

Nav pilnīgi nekādas vajadzības paļauties uz trešās puses sniedzējiem, LiveAgent rūpējas par visu, kas jums pienākas, tāpēc varat pievērsties svarīgākajam.

Professional built-in call center software

Trīs iemesli, kādēļ uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Union icon

Paaugstināta apmierinātība

Liveagent palielina klientu apmierinātību un pakāpeniski uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Increase icon

Palielināta produktivitāte

Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.

Statistic icon

Iespējām bagāts risinājums

Izmantojot vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijas, klientu atbalsta nodrošināšana būs vieglāka par vieglu.

Get more for less

Saņemiet vairāk par zemāku cenu

Vai vēlaties paveikt vairāk ar klientu apkalpošanas programmatūru par godīgu cenu? Liveagent piedāvā jums visu nepieciešamo. Zvanu centrs, e-pasts, tiešsaistes čats, sociālo mediju atbalsts, zināšanu bāze, daudz funkciju un integrāciju. Tas viss jums ir pieejams par saprātīgu cenu. Varat arī papildus izvēlēties atsevišķus līdzekļus gadījumam, ja vēlaties paketi pielāgot savai vajadzībai.

Tādējādi jūs varat koncentrēties uz to, kas ir pats svarīgākais – rūpēties par saviem klientiem. Par pārējo rūpējas LiveAgent, nesagraujot jūsu budžetu.

Esat gatavi pārmaiņām?

Uzņēmumi pāriet uz LiveAgent, un tam ir labs iemesls. Liveagent sniedz jums visu labāko klientu atbalsta nodrošināšanai vienā drošā pakotnē, lai jūs varētu ietaupīt laiku un līdzekļus. Koncentrējieties uz svarīgo.

Liveagent ir 2020.gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Apskatiet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kāda

“LiveAgent

“Kāpēc

“LiveAgent

“Kādas

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju