Partners
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir zvanu centra programmatūra ar plašām iespējām. Tā piedāvā balss, faksa, teksta, konferenču un tīmekļa sanāksmju rīkošanu. Tā palīdz uzņēmumiem apstrādāt visu – sākot no zvanu centra pārvaldības līdz ikdienas sanāksmēm.
Kā Jūs to varat izmantot?
Sekojiet līdzi zvaniem, balss pasta ziņojumiem, jaunām īsziņām un klientiem. Varat arī ģenerēt zvanus, sūtīt faksu vai īsziņas, veidot sarunas un pārvaldīt klientus.
Ieguvumi
- Rūpējieties par zvaniem, īsziņām un daudz ko citu, nepārslēdzot programmatūru
- Saņemiet paziņojumus par to, kas notiek RingCentral, programmā LiveAgent
Frequently asked questions
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir vienoto sakaru pakalpojumu sniedzējs kopš 2003. gada, kas nodrošina zvanu centru pakalpojumus uzņēmumiem visā pasaulē.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot RingCentral?
- saņemiet paziņojumus pakalpojumā LiveAgent
- pārvaldiet savus klientus no vienas saskarnes
- uzlabojiet klientu apkalpošanas efektivitāti
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
LiveAgent piedāvā plašas un efektīvas kontaktu centra programmatūras iespējas, ieskaitot pašapkalpošanās pārvaldību, tērzēšanu, sociālo mediju integrāciju un uzlabotu palīdzības pieteikumu sistēmu. Tā arī iekļauj zvanu centru ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu integrāciju un interaktīvas balss atbildes (IVR) veidošanas rīkus, lai novirzītu klientu zvanus uz atbilstošākajām nodaļām vai aģentiem. Programmatūra ir integrēta ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas. Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var uzlabot klientu pieredzi, nodrošināt atbalstu un izmantot iespējas augšuppārdošanai/šķērspārdošanai.
Izejošo zvanu centra programmatūra tiek izmantota, lai veiktu pārdošanas zvanus un piedāvātu produktus potenciālajiem klientiem. Tas palīdz samazināt ienākošo zvanu skaitu un uzlabot kopējo klientu apkalpošanas kvalitāti. Ja nepieciešama zvanu centra programmatūra, Jums jāizvēlas ienākošo vai izejošo zvanu centra rīki. Var apsvērt jauktus risinājumus, kas ietver gan ienākošās, gan izejošās zvanu centra iespējas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa un pašapkalpošanās programmatūru. Tā nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, automātisku zvanu sadali, pārskatu sniegšanu un analītiku, zvanu ierakstīšanu, zvanu pārsūtīšanu, kontaktu pārvaldību un interaktīvo balss atbildi. Tā ir noderīga organizācijām, kas apstrādā lielu skaitu zvanu.