Partners
Partner Privacy Policy
RingCentral Privātuma Politika
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir zvanu centra programmatūra ar plašām iespējām. Tā piedāvā balss, faksa, teksta, konferenču un tīmekļa sanāksmju rīkošanu. Tā palīdz uzņēmumiem apstrādāt visu – sākot no zvanu centra pārvaldības līdz ikdienas sanāksmēm.
Kā Jūs to varat izmantot?
Sekojiet līdzi zvaniem, balss pasta ziņojumiem, jaunām īsziņām un klientiem. Varat arī ģenerēt zvanus, sūtīt faksu vai īsziņas, veidot sarunas un pārvaldīt klientus.
Ieguvumi
- Rūpējieties par zvaniem, īsziņām un daudz ko citu, nepārslēdzot programmatūru
- Saņemiet paziņojumus par to, kas notiek RingCentral, programmā LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir vienoto sakaru pakalpojumu sniedzējs kopš 2003. gada, kas nodrošina zvanu centru pakalpojumus uzņēmumiem visā pasaulē.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot RingCentral?
- saņemiet paziņojumus pakalpojumā LiveAgent - pārvaldiet savus klientus no vienas saskarnes - uzlabojiet klientu apkalpošanas efektivitāti
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Koplietotā pastkaste uzlabo sadarbību un produktivitāti, piedāvājot personalizētus pakalpojumus. Bez maksas izmēģini LiveAgent un uzlabo savu biznesu!