RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir zvanu centra programmatūra ar plašām iespējām. Tā piedāvā balss, faksa, teksta, konferenču un tīmekļa sanāksmju rīkošanu. Tā palīdz uzņēmumiem apstrādāt visu – sākot no zvanu centra pārvaldības līdz ikdienas sanāksmēm.
Kā Jūs to varat izmantot?
Sekojiet līdzi zvaniem, balss pasta ziņojumiem, jaunām īsziņām un klientiem. Varat arī ģenerēt zvanus, sūtīt faksu vai īsziņas, veidot sarunas un pārvaldīt klientus.
Ieguvumi
- Rūpējieties par zvaniem, īsziņām un daudz ko citu, nepārslēdzot programmatūru
- Saņemiet paziņojumus par to, kas notiek RingCentral, programmā LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir vienoto sakaru pakalpojumu sniedzējs kopš 2003. gada, kas nodrošina zvanu centru pakalpojumus uzņēmumiem visā pasaulē.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot RingCentral?
- saņemiet paziņojumus pakalpojumā LiveAgent - pārvaldiet savus klientus no vienas saskarnes - uzlabojiet klientu apkalpošanas efektivitāti
Virtual-Call piedāvā plašu mākoņa telekomunikāciju pakalpojumu klāstu, tostarp numuru pārvietošanu un Microsoft Teams integrāciju. Tā partnerattiecības ar LiveAgent nodrošina integrāciju bez papildu izmaksām. Ar uzmanību uz klientu vajadzībām un globālo klātbūtni, Virtual-Call sniedz efektīvus telefonijas risinājumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.