HubSpot Service Hub ir lieliska programmatūra, kas izmanto pieteikumu organizāciju, tiešsaistes čatu un čatbotus. Service Hub ir ideāli piemērots uzņēmumiem ar lieliem budžetiem, kuri jau izmanto HubSpot mārketinga un pārdošanas centru. Tomēr, ja meklējat izdevīgu alternatīvu Service Hub, apsveriet iespēju LiveAgent.
Liveagent ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra, kas palielinās jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti, palielinās klientu apmierinātību un vienlaikus ietaupīs jums naudu. Liveagent ir apkalpojusi vairāk nekā 15 000 uzņēmumu un 150 miljonus galalietotājus visā pasaulē. Pievienojieties tiem, lai nodrošinātu pasaules klases klientu apkalpošanu. Mēs to darām viegli.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām
Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu vaicājumu.
Izmantojot vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs vieglāka par vieglu.
Līdzekļi | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
HubSpot Service Hub
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru paketē All-inclusive par $49/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā Zvanu Centru paketē par $46/aģentam/mēnesī.
|
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanos paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā Pašapkalpošanos paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanau Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $90/aģentam/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā klientu forumu paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtošanos.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $28/aģentam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā API funkcijas paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā IVR funkcijas.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $28/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru varat lietot ar neierobežotu tīmekļa vietņu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā neierobežotas čata pogas paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus paketē par $28/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežota Zvanu Ierakstīšana
Jūs vart jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
|
HubSpot Service Hub nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
|
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HubSpot Service Hub piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē par $28 /aģentam/mēnesī.
|
Ja meklējat lielisku palīdzības dienesta programmatūru, izšķiroša nozīme ir labākās vērtības iegūšanai par Jūsu naudu. Tāpēc LiveAgent piedāvā 4 paketes par konkurētspējīgu cenu. Pamatpaketēm ir raksturīga hibrīda pieteikuma straume, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaites, automatizācijas komandas, gamifikācija un daudz kas cits! Ar LiveAgent jūs iegūstat vairāk par mazāk, tāpēc, ja meklējat pilnīgu Service Hub alternatīvu, pamēģiniet LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Ļaujiet atbalsta aģentiem nopelnīt atzinības zīmes un līmeņus, kad tie veic darbības, kas veicina uzņēmuma vispārējos panākumus. Iepazīstieties ar individuālajiem un komandu vadības paneļiem un veidojiet pārskatus, lai veicinātu veselīgu konkurenci jūsu klientu apkalpošanas nodaļā.
Ja meklējat Service Hub alternatīvu un ātrums ir jums svarīga parametrs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. Liveagent piedāvā visātrāko čatu logrīku tirgū — tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.
Ātrs čatalogrīks ir veids, kā panākt, kad vēlaties vietnes apmeklētāju efektīvi pārvērst par klientu. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietnes apmeklētāju veica pirkumu tiešsaistē pēc čata tiešsaistes.
Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. Liveagent ir pieejams 43 dažādās valodās (dažās daļēji) un atbalsta valodām pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp jums un jūsu klientiem. Mēs Jūs atbalstam.
Liveagent ir 2020.gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajam un vidējam biznesam. Tāpēc tā ir lieliska Service Hub alternatīva. Liveagent ietaupa Jūsu laiku un naudu, tāpēc varat koncentrēties uz to, kas ir svarīgi, — veidot nozīmīgas attiecības ar klientiem.
Skatiet, kā mēs salīdzinām sevi ar HubSpot Service Hub, pamatojoties uz klientu atsauksmēm no Capterra
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā vērtējam citus populārus risinājumus? Skatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, kas mums ir ko piedāvāt.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem