Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vai jumsir apnikusi patreizējā palīdzības dienesta programmatūra?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā HubSpot Service Hub alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat Service Hub alternatīvu?

HubSpot Service Hub ir lieliska programmatūra, kas izmanto pieteikumu organizāciju, tiešsaistes čatu un čatbotus. Service Hub ir ideāli piemērots uzņēmumiem ar lieliem budžetiem, kuri jau izmanto HubSpot mārketinga un pārdošanas centru. Tomēr, ja meklējat izdevīgu alternatīvu Service Hub, apsveriet iespēju LiveAgent.

Liveagent ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra, kas palielinās jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti, palielinās klientu apmierinātību un vienlaikus ietaupīs jums naudu. Liveagent ir apkalpojusi vairāk nekā 15 000 uzņēmumu un 150 miljonus galalietotājus visā pasaulē. Pievienojieties tiem, lai nodrošinātu pasaules klases klientu apkalpošanu. Mēs to darām viegli.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Union icon

Uzlabota apmierinātība

Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Increase icon

Lielāka darba ražība

Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu vaicājumu.

Group 370 icon

Pilna ar noderīgām funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs vieglāka par vieglu.

undraw features overview jg7a

Jaudīga Service Hub alternatīva

Ja meklējat lielisku palīdzības dienesta programmatūru, izšķiroša nozīme ir labākās vērtības iegūšanai par Jūsu naudu. Tāpēc LiveAgent piedāvā 4 paketes par konkurētspējīgu cenu. Pamatpaketēm ir raksturīga hibrīda pieteikuma straume, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaites, automatizācijas komandas, gamifikācija un daudz kas cits! Ar LiveAgent jūs iegūstat vairāk par mazāk, tāpēc, ja meklējat pilnīgu Service Hub alternatīvu, pamēģiniet LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Gamifikācijas iespējas

Ļaujiet atbalsta aģentiem nopelnīt atzinības zīmes un līmeņus, kad tie veic darbības, kas veicina uzņēmuma vispārējos panākumus. Iepazīstieties ar individuālajiem un komandu vadības paneļiem un veidojiet pārskatus, lai veicinātu veselīgu konkurenci jūsu klientu apkalpošanas nodaļā.

Agent report dashboard liveagent

Ātrākais čata logrīks

Ja meklējat Service Hub alternatīvu un ātrums ir jums svarīga parametrs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. Liveagent piedāvā visātrāko čatu logrīku tirgū — tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.

Ātrs čatalogrīks ir veids, kā panākt, kad vēlaties vietnes apmeklētāju efektīvi pārvērst par klientu. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietnes apmeklētāju veica pirkumu tiešsaistē pēc čata tiešsaistes.

business startups3
undraw connected world wuay

Mēs runājam daudzās valodās

Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. Liveagent ir pieejams 43 dažādās valodās (dažās daļēji) un atbalsta valodām pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp jums un jūsu klientiem. Mēs Jūs atbalstam.

Jūs esat pelnījuši vislabāko

Liveagent ir 2020.gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajam un vidējam biznesam. Tāpēc tā ir lieliska Service Hub alternatīva. Liveagent ietaupa Jūsu laiku un naudu, tāpēc varat koncentrēties uz to, kas ir svarīgi, — veidot nozīmīgas attiecības ar klientiem.

winners ao2o

LiveAgent un HubSpot Service Hub salīdzinājums

Skatiet, kā mēs salīdzinām sevi ar HubSpot Service Hub, pamatojoties uz klientu atsauksmēm no Capterra

Feature comparison chart for liveagent and hubspot service hub
Aktualizēts 3/2/2020

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā savu ieteicamo HubSpot Service Hub alternatīvu

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kā

“LiveAgent

“Kādas

“Papildus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju