Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Front alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Front?

Klientu atbalsts ir svarīga jebkura veiksmīga uzņēmuma sastāvdaļa. Un ar pareizo programmatūru Jūs varat paveikt īstus brīnumus. Vai vēlaties atšķirīgu palīdzības dienesta risinājumu?

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien un pārliecinieties, kāpēc tā ir īstā izvēle tieši Jums. Uzticama palīdzības pieteikumu sistēma, daudzkanālu saziņa un plašs funkciju un integrāciju klāsts ir tas, kas padara LiveAgent par pareizo risinājumu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Esiet priekšā saviem klientiem it visur.
Sazinieties tiešsaistē, izmantojot LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Jaudīga Front alternatīva

Uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot pareizo programmatūru. LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj vēl vairāk uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un Twitter), zvanu centrs un zināšanu bāze ir gatavi un pieejami.

Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, tāpēc nav jāuztraucas par nesakārtotu komunikāciju. Viss tiek sakārtots automātiski, kā tam arī jābūt.

Ātrākā tērzēšana tiešsaitē

Tērzēšana tiešsaistē ir viens no labākajiem un noderīgākajiem rīkiem, ko aģents var izmantot, lai sazinātos ar klientiem. Tā ir tūlītēja saziņa, tāpēc tai ir jābūt ātrai.

LiveAgent ir visātrākā tērzēšana tiešsaistē tirgū – tērzēšanas ātrums tiek rādīts 2,5 sekundēs. Turklāt Jūs varat redzēt, ko klienti raksta, pirms viņi nospiež pogu sūtīt. Tagad Jūs patiešām varat nodrošināt ātru atbalstu un būt lietas kursā jebkurā situācijā.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Paaugstināta apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu patīkamāku.

Do more customer support for less money

Labākie rīki, pieņemama cena

Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nav jāmaksā dārgi. Iegādājieties nepieciešamos rīkus par saprātīgu cenu.

LiveAgent ir trīs saprātīgi tarifu plāni, kas ir aprīkoti ar rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai padarītu Jūsu darba plūsmu vienmērīgu un vienkāršu. Viss, kas Jums jādara, ir jāizvēlas tas, kurš Jūsu uzņēmumam ir vispiemērotākais. Apskatiet mūsu tarifu plānus un uzziniet vairāk.

Esat gatavs izmēģināt citu programmatūru?

Vai jau esat izlēmis pāriet? LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Front alternatīva
Meklējat alternatīvu Dixa? Uzziniet vairāk par LiveAgent pieejamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un funkcijām.

Meklējat alternatīvu Dixa?

Vairāki uzņēmumi apstiprina LiveAgent efektivitāti, izmantojot to klientu atbalstam. Šis produkts palīdz pārstrādāt lielu pieprasījumu skaitu, atbildēt uz e-pastiem laikā, paātrina komunikāciju ar klientiem un piedāvā vērtību par zemāku cenu nekā citi alternatīvi produkti.

Meklējiet īsto alternatīvu osTicket? Salīdziniet LiveAgent un osTicket tagad un iegūstiet labāku klientu atbalsta programmatūru jau šodien.

Meklējiet alternatīvu osTicket?

Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.

Front Alternativa 2

Front Alternativa 2

LiveAgent ir ātrs un noderīgs rīks, kas ļauj tiešsaistē sazināties ar klientiem. Tas ļauj sniegt ātru atbalstu un kontrolēt situāciju. Uzņēmumi pāriet uz LiveAgent, jo tas palielina klientu apmierinātību, samazina aģentu darba laiku un piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju