Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Front alternatīva.
Klientu atbalsts ir svarīga jebkura veiksmīga uzņēmuma sastāvdaļa. Un ar pareizo programmatūru Jūs varat paveikt īstus brīnumus. Vai vēlaties atšķirīgu palīdzības dienesta risinājumu?
Izmēģiniet LiveAgent jau šodien un pārliecinieties, kāpēc tā ir īstā izvēle tieši Jums. Uzticama palīdzības pieteikumu sistēma, daudzkanālu saziņa un plašs funkciju un integrāciju klāsts ir tas, kas padara LiveAgent par pareizo risinājumu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot pareizo programmatūru. LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj vēl vairāk uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un Twitter), zvanu centrs un zināšanu bāze ir gatavi un pieejami.
Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, tāpēc nav jāuztraucas par nesakārtotu komunikāciju. Viss tiek sakārtots automātiski, kā tam arī jābūt.
Tērzēšana tiešsaistē ir viens no labākajiem un noderīgākajiem rīkiem, ko aģents var izmantot, lai sazinātos ar klientiem. Tā ir tūlītēja saziņa, tāpēc tai ir jābūt ātrai.
LiveAgent ir visātrākā tērzēšana tiešsaistē tirgū – tērzēšanas ātrums tiek rādīts 2,5 sekundēs. Turklāt Jūs varat redzēt, ko klienti raksta, pirms viņi nospiež pogu sūtīt. Tagad Jūs patiešām varat nodrošināt ātru atbalstu un būt lietas kursā jebkurā situācijā.
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu patīkamāku.
Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nav jāmaksā dārgi. Iegādājieties nepieciešamos rīkus par saprātīgu cenu.
LiveAgent ir trīs saprātīgi tarifu plāni, kas ir aprīkoti ar rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai padarītu Jūsu darba plūsmu vienmērīgu un vienkāršu. Viss, kas Jums jādara, ir jāizvēlas tas, kurš Jūsu uzņēmumam ir vispiemērotākais. Apskatiet mūsu tarifu plānus un uzziniet vairāk.
Vai jau esat izlēmis pāriet? LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem