Atbalstiet savus klientus, izmantojot vienu risinājumu, kas paredzēts, lai palīdzētu Jums izveidot veiksmīgu palīdzības dienestu. Saglabājiet saikni ar klientiem, izmantojot daudzkanālu palīdzības dienestu, kas atbalsta e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus.
LiveAgent ir specializēts un viegli lietojams risinājums, kas ir gatavs palīdzēt Jums apstrādāt visus ienākošos klientu palīdzības pieteikumus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent rīkiem, funkcijām un priekšrocībām, vai arī sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Tērzēšana tiešsaistē ir lielisks rīks klientu atbalsta sniegšanai. Palieliniet klientu iesaisti, izmantojot mūsu tiešsaistes tērzēšanas proaktīvos tērzēšanas uzaicinājumus, pielāgojiet tērzēšanas pogas vai sagatavojiet atbildes, pirms klienti nospiež pogu “sūtīt”.
Atbildiet ātrāk un efektīvi risiniet problēmas, izmantojot LiveAgent tērzēšanu tiešsaistē. To atbalsta dažādas funkcijas, un tā ir zibenīga, jo tērzēšanas ātrums tiek parādīts 2,5 sekundēs.
Nodrošināt atbalstu vairākos kanālos ir viegli, ja Jums ir atbalsta rīks. LiveAgent ir aprīkots ar palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apkopo visu saziņu vienuviet. Pēc tam tā tiek filtrēta, sakārtota un izsniegta klientu atbalsta aģentiem atkarībā no prioritātes un pieejamības.
Organizējiet savus e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanas, zvanus, zināšanu bāzes rakstus un sociālos plašsaziņas līdzekļus – Viber, Facebook, Twitter un Instagram – vienuviet un apstrādājiet visu kā profesionālis.
Facebook, Twitter, Instagram var izmantot daudz vairāk nekā tikai kopīgojot kaķu bildes un smieklīgus mīmus. Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par pilnvērtīgu uzņēmējdarbības kanālu, mārketinga rīku un, jā, Jūs uzminējāt – par efektīvu klientu atbalsta kanālu.
Palīdziet saviem klientiem sociālajos plašsaziņas līdzekļos un sniedziet tiem atbalstu, izmantojot mūsu vienoto daudzkanālu risinājumu. Sekojiet līdzi saviem sociālo mediju kanāliem. Varat pievienot arī Viber, lai pievienotu vēl vienu veidu, kā klienti var ar Jums sazināties.
Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni vai apskatīt rakstus mūsu klientu portālā, kad vien Jums nepieciešama informācija. LiveAgent Akadēmija ir bezmaksas un tajā ir daudz noderīga, lai uzzinātu par klientu atbalsta un palīdzības dienesta programmatūru.
Pievienojieties mūsu apmierinātajiem klientiem un uzziniet, kāpēc viņi izlēma sākt izmantot LiveAgent kā savu vienīgo palīdzības dienesta risinājumu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Apskatiet ekskursijas video, lai redzētu, ko vēl piedāvā LiveAgent. Varat arī pārlūkot mūsu pieejamos cenu plānus, lai noskaidrotu, kurš no tiem ir piemērots Jūsu uzņēmumam.
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet klientu atbalstu ar LiveAgent. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu saistību.
Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!
Ir daudz alternatīvu, bet tikai dažas no tām var līdzināties OneDesk. LiveAgent piedāvā daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu par pieņemamu cenu. Tā piedāvā arī dažādas produktivitātes funkcijas un vairāk nekā 140 integrāciju ar citu programmatūru.
Lai gan OneDesk aptver lielāko daļu svarīgāko klientu saziņas kanālu, LiveAgent ir arī sociālie mediji. Jūs varat sniegt atbalstu, izmantojot Facebook, Twitter un Instagram. Tas atbalsta arī Viber un nodrošina lielu skaitu integrāciju.
Jā, LiveAgent ir viens no ātrākajiem tirgū pieejamajiem tērzēšanas logrīkiem. Tā tērzēšanas attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes.
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem