Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā OneDesk alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
OneDesk alternatīva
Alternatives background

Meklējat alternatīvu OneDesk?

Atbalstiet savus klientus, izmantojot vienu risinājumu, kas paredzēts, lai palīdzētu Jums izveidot veiksmīgu palīdzības dienestu. Saglabājiet saikni ar klientiem, izmantojot daudzkanālu palīdzības dienestu, kas atbalsta e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus.

LiveAgent ir specializēts un viegli lietojams risinājums, kas ir gatavs palīdzēt Jums apstrādāt visus ienākošos klientu palīdzības pieteikumus. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent rīkiem, funkcijām un priekšrocībām, vai arī sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Ātrākā tērzēšana tiešsaistē Jūsu palīdzības dienestā

Tērzēšana tiešsaistē ir lielisks rīks klientu atbalsta sniegšanai. Palieliniet klientu iesaisti, izmantojot mūsu tiešsaistes tērzēšanas proaktīvos tērzēšanas uzaicinājumus, pielāgojiet tērzēšanas pogas vai sagatavojiet atbildes, pirms klienti nospiež pogu “sūtīt”.

Atbildiet ātrāk un efektīvi risiniet problēmas, izmantojot LiveAgent tērzēšanu tiešsaistē. To atbalsta dažādas funkcijas, un tā ir zibenīga, jo tērzēšanas ātrums tiek parādīts 2,5 sekundēs.

Izmēģiniet mūsu funkcijām bagāto tērzēšanu tiešsaistē

Vispilnīgākā daudzkanālu pieredze

Nodrošināt atbalstu vairākos kanālos ir viegli, ja Jums ir atbalsta rīks. LiveAgent ir aprīkots ar palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apkopo visu saziņu vienuviet. Pēc tam tā tiek filtrēta, sakārtota un izsniegta klientu atbalsta aģentiem atkarībā no prioritātes un pieejamības.

Organizējiet savus e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanas, zvanus, zināšanu bāzes rakstus un sociālos plašsaziņas līdzekļus  – Viber, Facebook, Twitter un Instagram – vienuviet un apstrādājiet visu kā profesionālis.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Nodrošiniet atbalstu visos svarīgākajos klientu kanālos

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Reports in Help desk software - LiveAgent

Būtiskākais ir atbalsts sociālajos plašsaziņas līdzekļos

Facebook, Twitter, Instagram var izmantot daudz vairāk nekā tikai kopīgojot kaķu bildes un smieklīgus mīmus. Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par pilnvērtīgu uzņēmējdarbības kanālu, mārketinga rīku un, jā, Jūs uzminējāt – par efektīvu klientu atbalsta kanālu.

Palīdziet saviem klientiem sociālajos plašsaziņas līdzekļos un sniedziet tiem atbalstu, izmantojot mūsu vienoto daudzkanālu risinājumu. Sekojiet līdzi saviem sociālo mediju kanāliem. Varat pievienot arī Viber, lai pievienotu vēl vienu veidu, kā klienti var ar Jums sazināties.

Sazinieties sociālajos tīklos ar LiveAgent un sasniedziet vairāk klientu

LiveAgent atbalsts palīdz Jums

Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni vai apskatīt rakstus mūsu klientu portālā, kad vien Jums nepieciešama informācija. LiveAgent Akadēmija ir bezmaksas un tajā ir daudz noderīga, lai uzzinātu par klientu atbalsta un palīdzības dienesta programmatūru.

Pievienojieties mūsu apmierinātajiem klientiem un uzziniet, kāpēc viņi izlēma sākt izmantot LiveAgent kā savu vienīgo palīdzības dienesta risinājumu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pievienojieties LiveAgent jau šodien

Apskatiet ekskursijas video, lai redzētu, ko vēl piedāvā LiveAgent. Varat arī pārlūkot mūsu pieejamos cenu plānus, lai noskaidrotu, kurš no tiem ir piemērots Jūsu uzņēmumam.

Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet klientu atbalstu ar LiveAgent. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu saistību.

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BUJ

Kāda ir laba OneDesk alternatīva?

Ir daudz alternatīvu, bet tikai dažas no tām var līdzināties OneDesk. LiveAgent piedāvā daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu par pieņemamu cenu. Tā piedāvā arī dažādas produktivitātes funkcijas un vairāk nekā 140 integrāciju ar citu programmatūru.

Kādas ir priekšrocības, pārejot no OneDesk uz LiveAgent?

Lai gan OneDesk aptver lielāko daļu svarīgāko klientu saziņas kanālu, LiveAgent ir arī sociālie mediji. Jūs varat sniegt atbalstu, izmantojot Facebook, Twitter un Instagram. Tas atbalsta arī Viber un nodrošina lielu skaitu integrāciju.

Vai LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē?

Jā, LiveAgent ir viens no ātrākajiem tirgū pieejamajiem tērzēšanas logrīkiem. Tā tērzēšanas attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju