Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Intercom alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Nepieciešama alternatīva Intercom?

Intercom ir lieliska programmatūra, kas nodrošina biznesa ziņojumapmaiņas platformu. Intercom izmanto tērzēšanas robotus un tērzēšanu tiešsaistē, un tā ir mērogojama. Tomēr, ja meklējat Intercom alternatīvu, apsveriet LiveAgent.

Atklājiet mūsu eleganto universālo iesūtni ar vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām. Izmantojot LiveAgent, pārliecināsieties, ka kopā ar lielisku programmatūru nāk arī lielisks klientu serviss.

Migrējiet no Intercom uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam asistētu migrāciju no Intercom, kas importēs visus Jūsu datus no Intercom uz LiveAgent. Tas ir bez maksas un aizņem tikai piecas minūtes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kādēļ uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

social notifications - illustration

Jaudīga Intercom alternatīva

Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi iegūt vislabāko cenas un kvalitātes attiecību. Intercom piedāvā trīs dažādas pamatpaketes un papildfunkcijas. LiveAgent piedāvā 4 pamatpaketes par konkurētspējīgām cenām, kā arī papildfunkcijas, piemēram, sociālo mediju integrāciju. Ja meklējat pilnvērtīgu Intercom alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mums ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaišu un analīzes funkcijas, automatizācija, spēles elementi un daudz kas cits!

Iegūstiet pārskatu par savu klientu atbalstu

Skatiet lietojumu, statistiku, novērtējiet veiktspējas pārskatus un gūstiet informāciju no klientu apmierinātības vērtējumiem.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Intercom alternatīvu un ātrums Jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. LiveAgent var lepoties ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū – tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu, 35% vairāk cilvēku veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Daudzvalodu programmatūra

Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.

Kāpēc samierināties ar kaut ko sliktāku?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Tāpēc tā ir lieliska alternatīva Intercom. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi – veidot nozīmīgas attiecības ar Jūsu klientiem.

man and woman receiving awards

LiveAgent un Intercom salīdzinājums

Uzziniet, kā mēs konkurējam ar Intercom, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Dati no 13.01.2020.

Uzziniet, kāpēc mūsu klienti izvēlējās LiveAgent kā alternatīvu Intercom

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Apskatieties, ko par LiveAgent saka citi klienti. LiveAgent ir apkopojis vairāk nekā 2800 atsauksmju dažādās programmatūras tirdzniecības vietās, piemēram, Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arIntercom alternatīva
Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

Ja meklējat bezmaksas zināšanu bāzi, LiveAgent var piedāvāt to bez maksas. Apskatiet mūsu palīdzības dienestu un uzziniet vairāk.

Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākas platformas vienā saskarnē. Uzziniet par Chaport alternatīvu un iegūstiet priekšrocības uzņēmējdarbībā.

Meklējat alternatīvu Chaport?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ieguvusi pirmo vietu kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Lietotāji izceļ cenas, atbalsta komandu un labu integrāciju.

Vai apsverat Freshdesk jūsu pieteikumu asptrādes vajadzībām? Lasiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

Freshdesk pieteikuma apstrādes apskats

Vai apsverat Freshdesk jūsu pieteikumu asptrādes vajadzībām? Lasiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju