Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?
LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.
LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.
Vai meklējat Qonvo alternatīvu?
LiveAgent ir izvēle, ko uzņēmumi lieto kā aizvietotāju citās palīdzībasdesku sistēmās, piemēram, Zendesk un Freshdesk. Lietotāji novērtē konfigurēšanas apjomu un labu cenu/veiktspējas attiecību, kā arī 24/7 atbalsta komandu un uzlabotu automatizācijas līmeni. Vairāki lietotāji novēro, ka LiveAgent sniedz uzlabotu e-pasta plūsmu un integrāciju ar citām platformām. Atbalsta komanda tiek novērtēta kā kompetenta un noderīga.
Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?
Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.
Vai meklējat alternatīvu Teamwork Desk programmatūrai?
LiveAgent ir automatizācijas rīks, kas ļauj uzlabot klientu atbalstu. To izmanto vairāki uzņēmumi, kuri novērtē to funkcionalitāti un vienkāršo lietošanu. LiveAgent palīdz pieņemt un klasificēt klientu pieteikumus un tostarp ir arī labāka tērzēšanas un e-pasta integrācija. Ātrums, ar kādu atbild uz klientu pieprasījumiem, ir ļoti augsts, pateicoties LiveAgent reaģējošai atbalsta komandai.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem