Ja meklējat jaudīgu Help Scout alternatīvu, LiveAgent ir lieliska izvēle. Neierobežots pastkastīšu skaits un vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijas nodrošinās Jums vislabāko pieredzi klientu atbalsta sniegšanā.
Migrējiet no Help Scout uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam atbalstītu Help Scout migrāciju, kas importēs visus Jūsu datus no Help Scout uz LiveAgent. Tā ir bez maksas un aizņem tikai piecas minūtes.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Palīdziet saviem klientiem, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni, sociālos medijus un klientu portālu, un pārvaldiet visus pieprasījumus vienuviet. LiveAgent ir pieejams neierobežots pastkastīšu skaits, automatizācijas, noteikumi, tērzēšanas pogas un vairāk nekā 175 palīdzības pieteikumu apstrādes funkcijas.
Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.
Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām
LiveAgent palīdz palielināt klientu apmierinātību un uzlabot konversijas rādītājus.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.
Ar vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.
Ja meklējat Help Scout alternatīvu un ātrums Jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. LiveAgent var lepoties ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū – tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.
Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu, 35% vairāk cilvēku veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē. Tas ir tāpēc, ka klienti var uzreiz saņemt atbildes uz saviem jautājumiem pirms pirkuma veikšanas.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā, tāpēc tā ir lieliska alternatīva Help Scout.
Ar mūsu diennakts klientu atbalstu un bezmaksas iestatīšanas pakalpojumu Jūsu jaunais palīdzības dienests būs pieejams dažu minūšu laikā. Sāciet samazināt savu klientu vidējo reakcijas laiku. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un salīdziniet LiveAgent ar Help Scout.
Pārbaudiet un salīdziniet mūsu vērtējumus, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē G2
Dati no 18.12.2019.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem risinājumiem? Pārbaudiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet, ko mēs varam piedāvāt.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem