Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Help Scout alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Nepieciešama alternatīva Help Scout?

Ja meklējat jaudīgu Help Scout alternatīvu, LiveAgent ir lieliska izvēle. Neierobežots pastkastīšu skaits un vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijas nodrošinās Jums vislabāko pieredzi klientu atbalsta sniegšanā.

Migrējiet no Help Scout uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam atbalstītu Help Scout migrāciju, kas importēs visus Jūsu datus no Help Scout uz LiveAgent. Tā ir bez maksas un aizņem tikai piecas minūtes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Jaudīga Help Scout alternatīva

Palīdziet saviem klientiem, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni, sociālos medijus un klientu portālu, un pārvaldiet visus pieprasījumus vienuviet. LiveAgent ir pieejams neierobežots pastkastīšu skaits, automatizācijas, noteikumi, tērzēšanas pogas un vairāk nekā 175 palīdzības pieteikumu apstrādes funkcijas.

Daudzvalodu programmatūra

Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.

Multilingual support in LiveAgent

Iemesli, kādēļ uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzziniet, kā LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām

Paaugstināta apmierinātība

LiveAgent palīdz palielināt klientu apmierinātību un uzlabot konversijas rādītājus.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.

Plašs funkciju klāsts

Ar vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.

The fastest live chat on the market

Ātrākais tērzēšanas logrīks

Ja meklējat Help Scout alternatīvu un ātrums Jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. LiveAgent var lepoties ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū – tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu, 35% vairāk cilvēku veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē. Tas ir tāpēc, ka klienti var uzreiz saņemt atbildes uz saviem jautājumiem pirms pirkuma veikšanas.

Kāpēc LiveAgent?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā, tāpēc tā ir lieliska alternatīva Help Scout.

Ar mūsu diennakts klientu atbalstu un bezmaksas iestatīšanas pakalpojumu Jūsu jaunais palīdzības dienests būs pieejams dažu minūšu laikā. Sāciet samazināt savu klientu vidējo reakcijas laiku. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un salīdziniet LiveAgent ar Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent un Help Scout salīdzinājums

Pārbaudiet un salīdziniet mūsu vērtējumus, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Dati no 18.12.2019.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Help Scout alternatīva
Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.

LiveAgent ir Hiver alternatīva, kas var apstrādāt vairākas e-pasta iesūtnes un vairākus saziņas kanālus. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Meklējat alternatīvu Hiver?

LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

LiveAgent ir spēcīga alternatīva Qonvo. Tas nodrošina lielisku tiketu sistēmu un vissvarīgāko saziņas kanālu pārklājumu.

Vai meklējat Qonvo alternatīvu?

LiveAgent ir izvēle, ko uzņēmumi lieto kā aizvietotāju citās palīdzībasdesku sistēmās, piemēram, Zendesk un Freshdesk. Lietotāji novērtē konfigurēšanas apjomu un labu cenu/veiktspējas attiecību, kā arī 24/7 atbalsta komandu un uzlabotu automatizācijas līmeni. Vairāki lietotāji novēro, ka LiveAgent sniedz uzlabotu e-pasta plūsmu un integrāciju ar citām platformām. Atbalsta komanda tiek novērtēta kā kompetenta un noderīga.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.

Vai meklējat alternatīvu Teamwork Desk programmatūrai?

LiveAgent ir automatizācijas rīks, kas ļauj uzlabot klientu atbalstu. To izmanto vairāki uzņēmumi, kuri novērtē to funkcionalitāti un vienkāršo lietošanu. LiveAgent palīdz pieņemt un klasificēt klientu pieteikumus un tostarp ir arī labāka tērzēšanas un e-pasta integrācija. Ātrums, ar kādu atbild uz klientu pieprasījumiem, ir ļoti augsts, pateicoties LiveAgent reaģējošai atbalsta komandai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju