LiveAgent ir iespējams Freshdesk alternatīva, kas piedāvā dažādas rīkus un funkcijas pasaules klases klientu apkalpošanai. Platforma piedāvā e-pasta atbalstu, tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centra vadību, sociālo mediju integrāciju, zināšanu bāzes pārvaldību un dažādas citas funkcijas un integrācijas.
Apsveriet LiveAgent kā galveno risinājumu savai klientu apkalpošanas komandai, ja meklējat alternatīvu klientu atbalsta platformai. LiveAgent piedāvā visus rīkus klientu problēmu risināšanai un labāku attiecību veidošanai ar klientiem.
Mēs Jums piedāvājam vairāk nekā 125 funkcijas, lieliskus rīkus un neskaitāmas integrācijas lai ātri un ērti atrisinātu klientu atbalsta tiketus. Izmantojiet e-pasta tiketu priekšrocības, tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centru, sociālos mediju funkcijas vai zināšanu bāzi, lai izveidotu vienmērīgāku pieredzi ar mūsu programmatūru un izmantotu visvairāk no vienas platformas.
Vai Jūs esat ieninteresēts? Turpiniet lasīt, lai uzzinātu visas LiveAgent priekšrocības, vai sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu . Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav pievienotas virknes.
LiveAgent ir pilnīgs risinājums , kas ir gatavs risināt klientu atbalsta procesu , izmantojot dažādus produktivitātes rīkus . Mūsu funkcijas ir paredzētas, lai Jums palīdzētu ātrāk atrisināt klientu tiketus , vienlaikus novēršot atkārtotus uzdevumus un palielinot produktivitāti.
Features | Liveagent | Competitor |
---|---|---|
Overall rating | 4.7 / 5 | 4.5 / 5 |
Ease of use | 4.6 / 5 | 4.5 / 5 |
Customer service | 4.7 / 5 | 4.6 / 5 |
Value for money | 4.7 / 5 | 4.4 / 5 |
Price | $15/month/agent | $19/month/agent |
Alerts / escalations | Offers alerts and escalations. | Offers alerts and escalations. |
Automated routing | Offers automated routing. | Offers automated routing. |
Call center Management | Offers call center management. | Offers call center management. |
Queue management | Offers queue management. | Offers queue management. |
Email management | Offers email management. | Offers email management. |
Performance metrics | Offers performance metrics. | Offers performance metrics. |
Knowledge base management | Offers knowledge base management. | Offers knowledge base management. |
Multi-Channel communication | Offers multi-channel communication. | Offers multi-channel communication. |
Real-time chat | Offers real-time chat. | Offers real-time chat. |
Reporting/Analytics | Offers reporting/analytics. | Does not offer reporting/analytics. |
Self-service portal | Offers a self-service portal. | Offers a self-service portal. |
Service Level Agreement (SLA) management | Offers service level agreement (SLA) management. | Offers service level agreement (SLA) management. |
Social media integration | Offers social media integrations. | Offers social media integrations. |
Ticket management | Offers ticket management. | Offers ticket management. |
Workflow management | Offers workflow management. | Offers workflow management. |
Jums nav jārīkojas tikai ar klientu pieprasījumiem pa e-pastu. LiveAgent var uzturēt Jūsu aģenta veiktspēju un palīdzēt pabeigt klienta darbības Jūsu vietnē, izmantojot ātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku tirgū.
Gatavojieties ātrākām atbildēm un ātri atrisiniet klientu jautājumus. Tiešsaistes tērzēšanas logrīki ir ne tikai efektīvs klientu atbalsta rīks, bet tie var arī pārvērst Jūsu lietotāju kopienu par klientiem, kas maksā.
Apvienojumā ar citām LiveAgent funkcijām, piemēram, konservētām atbildēm, reāllaika rakstīšanas skatiem un atbilžu arhīviem Jūs varat paveikt darbu, izmantojot LiveAgent produktivitātes lietojumprogrammas un rīkus.
Mūsu funkcijas ļauj veikt daudzas helpdesk darbības un uzdevumu automatizācijas , kas citādi padarītu Jūsu reakcijas laiku daudz ilgāku. Novērsiet atkārtotus uzdevumus un atbildiet uz bieži uzdotajiem jautājumiem ar konservētiem ziņojumiem.
Kad Jums ir laiks atlicināt, nekautrējieties palīdzēt saviem kolēģiem ar sarežģītiem uzdevumiem koplietotā daudzkanālu iesūtnē . Uzlabojiet savu darbplūsmu, izmantojot kārtulas, tagus un privātās piezīmes klientu atbalsta tiketos . Lai turpinātu darbu, noteikti vāciet klientu atsauksmes.
Paplašiniet klientu mijiedarbību sociālo mediju kanālos un pievienojiet citu programmatūru un trešo pušu rīkus, lai izveidotu integrācijas ar LiveAgent. Izpētiet LiveAgent funkcijas un rīkkopu un uzziniet, kāpēc tā ir populāra izvēle uzņēmumiem visā pasaulē.
Vai vēlaties saņemt tikai klientu atbalsta tiketus vai vairāk kanālu saziņai ar klientiem?
LiveAgent var būt klientu atbalsta programmatūra vai sadarbības programmatūra, kas atbilst Jūsu klientu atbalsta komandas stilam un mērķim.
Vai strādājat no savas Gmail iesūtnes? Savienojiet visas Jūsu e-pasta adreses savā LiveAgent komandas iesūtnē un rūpējieties par klientu atbalsta e-pastiem.
LiveAgent var kalpot kā galvenā e-pasta programma. Izmantojiet e-pasta veidnes, iestatiet piešķiršanas kārtulas un atstājiet aģentu piezīmes , lai efektīvi apkalpotu miljoniem klientu.
Piekļūstiet tiešraides tērzēšanai, lai vienkāršotu aģentu saziņas procesu. Tiešsaistes tērzēšana ir arī ideāla izvēle klientiem, kuri vēlas ātri atbildēt uz viņu jautājumiem.
Ievietojiet pogu savā vietnē un palieliniet klientu apmierinātību ar tērzēšanu . Saņemiet reāllaika paziņojumus un sekojiet līdzi tam, cik daudz cilvēku pārlūko jūsu tīmekli.
Nodrošiniet zvaigžņu klientu atbalsta pieredzi ar savu zvanu centru. Tālruņa zvani ir tiketu sistēmas sastāvdaļa, tāpēc varat sekot līdzi klientu jautājumiem .
LiveAgent reģistrē visas klientu sarunas, ieskaitot tālruņa zvanus. Izveidojiet pielāgotus IBA kokus un novirziet zvanus uz pareizajiem klientu apkalpošanas aģentiem.
Viens no jaunajiem populāro klientu saziņas kanāliem ir sociālie mediji. Facebook, Twitter un Instagram ir paredzēti, lai uzlabotu Jūsu helpdesk.
Uzņēmumi izmanto sociālo mediju kanālus , lai parādītu labāku klientu pieredzi, iegūtu klientu lojalitāti un citas klientu atbalsta darbības.
Helpdesk platformās tiek izmantoti pašapkalpošanās portāli, kas ir piepildīti ar noderīgiem rakstiem. Zināšanu bāzes raksti palielina pašapkalpošanās iespējas cilvēkiem, kuri paši vēlas atrast atbildes.
LiveAgent labi darbojas kā zināšanu bāzes programmatūra . Pievienojiet klientiem zināšanu bāzes rakstus, kas piepildīti ar vērtīgiem zināšanu resursiem un atbilžu arhīviem.
LiveAgent lietotāja saskarne ir pilna ar funkcijām, kas apstrādā vienkāršus procesus un lielu uzdevumu ielādi . Produktivitātes lietojumprogrammas ir standarta helpdesk daļa.
Klientu atbalsta pārvaldība kļūst vienkāršāka, izmantojot integrāciju ar trešo pušu rīkiem . Pēc tam LiveAgent pārvēršas par daudzkanālu sadarbības rīku dažādiem mērķiem.
Ja Jums ir kādi papildu jautājumi, sazinieties ar mums pa e-pastu, sociālajiem medijiem vai piezvaniet mums.
Mēs esam šeit visu diennakti , lai palīdzētu Jums palīdzēt saistībā ar klientu atbalstu un LiveAgent. Izmēģiniet LiveAgent šodien bez maksas, neprasot kredītkartes informāciju un nepievienojot virknes .
Ja vēlaties iegūt vairāk informācijas, apskatiet mūsu ceļojuma video ar rīku izmantošanas un efektīvas darbplūsmas piemēriem lai redzētu visu, ko LiveAgent var piedāvāt.
Esmu gatavs izmēģināt LiveAgent
Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?
Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?
LiveAgent ir īpaši labs risinājums klientu apkalpošanai, atbalstam un komunikācijai. Tas ir vienkāršs izmantošanā un pievieno vērtību biznesam.
Meklējiet alternatīvu Userlike?
LiveAgent piedāvā inovatīvas tiešsaistes klientu apkalpošanas iespējas, palīdzot uzlabot darbplūsmu un reklāmguvumu klientu atbalstam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team