Pārslēdzieties uz LiveAgent — īpašu palīdzības dienesta programmatūru un iegūstiet piekļuvi pieteikumu apstrādes sistēmai, kas var apstrādāt klientu pieprasījumus no ikviena svarīga sakaru kanāla. Nodrošiniet atbalstu ar pieteikumu apstrādes risinājumu, kas var apstrādāt e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu un pat sociālos medijus.
Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar risinājumu, kas ļauj paveikt vairāk. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu klientu atbalsta programmatūru vai uzsāktu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | ConnectWise |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi. | ConnectWise piedāvā pieteikumu apstrādi. |
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā. | LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu. | ConnectWise piedāvā Tiešsaistes Čatu. |
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā Zvanu Centru. | ConnectWise piedāvā Zvanu Centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu. | ConnectWise piedāvā Pašapkalpošanās portālu. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | ConnectWise nepiedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | ConnectWise nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | ConnectWise nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | ConnectWise nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti. | LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi. | ConnectWise piedāvā Zināšanu Bāzi. |
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | ConnectWise piedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus. | ConnectWise piedāvā automatizāciju un nosacījumus. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties. | LiveAgent piedāvā API funkcijas. | ConnectWise piedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru. | LiveAgent piedāvā IVR funkciju. | ConnectWise nepiedāvā IVR funkciju. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā videozvanus. | ConnectWise nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi. | ConnectWise piedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. | ConnectWise piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu. |
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. | ConnectWise piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. |
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | ConnectWise piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. |
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. | ConnectWise piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. |
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. | ConnectWise piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. |
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma tika izveidota, lai sniegtu vislabāko atbalstu klientiem. Tā apvieno visu saziņu vienā ērtā vietā, kur var apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem saziņas kanāliem. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma ir papildināta ar funkcijām, kas palīdz veidot vienmērīgu darbplūsmu un visu apstrādāt savlaicīgi.
Tiešsaistes čats ir lielisks rīks uzticama un ātra klientu atbalsta nodrošināšanai. Vienīgais, kas jums jāizdara – jūsu mājaslapā jāievieto tiešsaistes čata logrīks. To ir viegli uzstādīt, un jums nav jābūt ekspertam, lai ar to apietos. Liveagent tiešsaistes čata logrīks ir ātrākais, ar čatošanā uzrādīto ātrumu 2,5 sekundes.
To papildina arī tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata uzaicinājumi, klientu piesaistes palielināšanai. Aplūkojiet pilnu čata funkciju sarakstu vai izmēģiniet to paši.
E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber, Facebook, Twitter un Instagram — iegūstiet piekļuvi ikvienam jums nepieciešamam saziņas kanālam, lai nodrošinātu vislabāko klientu atbalstu no vienotas platformas. Visi tie ir papildināti ar funkcijām, kas palīdz risināt klientu pieprasījumus. Turklāt varat izvēlēties no vairāk nekā 140 integrācijām ar citām lietotnēm, kuras izmantojat ikdienā, lai izveidotu vienotu darbplūsmu.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Mēs sniedzam vislabāko klientu atbalstu, lai jūs varētu to pašu sniegt saviem klientiem. Mūsu palīdzības dienesta darbinieki ir pieejami 24/7, lai nodrošinātu, ka jūs varat ar mums sazināties, kad vien tas jums ir nepieciešams. Varat sazināties ar mums pa e-pastu, čatot, zvanīt vai skatīt rakstus mūsu klientu portālā. Šodien izmēģiniet LiveAgent un kļūstiet par laimīgu klientu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai jūs interesē cenas? Aplūkojiet mūsu pieejamās cenu paketes un uzziniet vairāk par to, kura pakete ir piemērotākā jūsu uzņēmumam. Sāciet izmantot LiveAgent jau šodien, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, un noskaidrojiet, kas to padara par lielisku ConnectWise alternatīvu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem