Meklējat alternatīvu ConnectWise?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā ConnectWise alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārslēdzieties uz LiveAgent — īpašu palīdzības dienesta programmatūru un iegūstiet piekļuvi pieteikumu apstrādes sistēmai, kas var apstrādāt klientu pieprasījumus no ikviena svarīga sakaru kanāla. Sniedziet atbalstu, izmantojot pieteikumu apstrādes rīku, kas var apstrādāt e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu un pat sociālos medijus.

Sniedziet labākus klientu pakalpojumus, izmantojot risinājumu, kas ļauj paveikt vairāk. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu klientu atbalsta programmatūru, vai uzsāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

ConnectWise un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentConnectWise
Pieteikumu Apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes Čats✅Jā✅Jā
✅Jā✅Jā
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā❌Nē
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā❌Nē
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā✅Jā
Automatizācija un Nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā✅Jā
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā✅Jā
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā✅Jā
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Palīdzības pieteikumu pārvaldībai paredzēts risinājums

Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma tika izveidota, lai sniegtu vislabāko atbalstu klientiem. Tā apvieno visu saziņu vienā ērtā vietā, kur var apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem saziņas kanāliem. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma ir papildināta ar funkcijām, kas palīdz veidot vienmērīgu darbplūsmu un visu apstrādāt savlaicīgi.

Vienota platforma lieliskas klientu apkalpošanas nodrošināšanai

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Rūpējieties par klientu apkalpošanu ar tērzēšanu tiešsaistē

Tiešsaistes čats ir lielisks rīks uzticama un ātra klientu atbalsta nodrošināšanai. Vienīgais, kas jums jāizdara – jūsu mājaslapā jāievieto tiešsaistes čata logrīks. To ir viegli uzstādīt, un jums nav jābūt ekspertam, lai ar to apietos. Liveagent tiešsaistes čata logrīks ir ātrākais, ar čatošanā uzrādīto ātrumu 2,5 sekundes.

To papildina arī tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata uzaicinājumi klientu piesaistes palielināšanai. Aplūkojiet pilnu čata funkciju sarakstu vai izmēģiniet to paši.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Nodrošiniet klientu apmierinātību ar mūsu tiešsaistes čatu.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Plašs funkciju klāsts vienā platformā

E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter un Instagram — iegūstiet piekļuvi ikvienam nepieciešamajam saziņas kanālam, lai nodrošinātu vislabāko klientu atbalstu no vienas platformas. Visi no tiem ir papildināti ar funkcijām, kas palīdz atrisināt klientu pieprasījumus. Turklāt jūs varat izvēlēties no vairāk nekā 140 integrācijām ar citām, jūsu ikdienā izmantotajām lietotnēm, lai jūsu darbplūsma netiktu traucēta. LiveAgent elastība un pielāgojamība padara to par ideālu ConnectWise, ZenDesk un Intercom alternatīvu.

Inovatīva programmatūra

Vai zinājāt?

2006.gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Lietotāju apmierinātība ir mūsu augstākā prioritāte

Mēs sniedzam vislabāko klientu atbalstu, lai jūs varētu darīt to pašu saviem klientiem. Mūsu palīdzības dienesta aģenti ir pieejami visu diennakti, lai nodrošinātu, ka varat sazināties ar mums, kad vien tas nepieciešams. Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu, tiešsaistes čatā, pa tālruni vai skatīt rakstus mūsu klientu portālā. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien un kļūstiet par apmierinātu klientu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Kļūstiet par apmierinātu klientu jau šodien

Vai jūs interesē cenas? Aplūkojiet mūsu pieejamās cenu paketes un uzziniet vairāk par to, kura pakete ir piemērotākā jūsu uzņēmumam. Sāciet izmantot LiveAgent jau šodien, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, un noskaidrojiet, kas to padara par lielisku ConnectWise alternatīvu.

Saistītie Raksti arAlternatīva ConnectWise
Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

Valodām pielāgoti logrīki

Personālizēti kontaktēšanās un atsauksmju logrīki dažādām valodām, nodrošina klientu atbalstu atbilstošajās valodās. Pieejami dažādi izmēri un pielāgojumi. Bezmaksas izmēģinājums pieejams.

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt klientiem ātru un precīzu atbildes uz viņu jautājumiem, izmantojot skaidru, konkrētu un viegli pārskatāmu formātu. To var uzlabot, pievienojot vizuālus materiālus un izvēloties aktuālus jautājumus. BUJ lapas veidošana ir svarīga, lai nodrošinātu labu klientu pieredzi un samazinātu servisa noslogojumu.

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

Grafiskā dizaina kontrolsaraksts

Teksta pārbaude ir svarīga, lai nodrošinātu profesionālu dizainu. Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, izmantojiet rīkus, piemēram, Adobe Photoshop un Illustrator. Spilgti melnā krāsa un autortiesību informācija arī ir būtiska. Izpētiet dizaina vēlmes, veiciet prāta vētru un izvēlieties koncepciju. Izvērtējiet idejas, nosakiet termiņu un plānojiet budžetu, lai veiksmīgi izveidotu dizainu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x