Pārslēdzieties uz LiveAgent — īpašu palīdzības dienesta programmatūru un iegūstiet piekļuvi pieteikumu apstrādes sistēmai, kas var apstrādāt klientu pieprasījumus no ikviena svarīga sakaru kanāla. Sniedziet atbalstu, izmantojot pieteikumu apstrādes rīku, kas var apstrādāt e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu un pat sociālos medijus.
Sniedziet labākus klientu pakalpojumus, izmantojot risinājumu, kas ļauj paveikt vairāk. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu klientu atbalsta programmatūru, vai uzsāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.
Funkcija | LiveAgent | ConnectWise |
---|---|---|
Pieteikumu Apstrāde | ✅Jā | ✅Jā |
Tiešsaistes Čats | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ✅Jā | |
Pašapkalpošanās | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ❌Nē | |
✅Jā | ❌ Nē | |
✅Jā | ❌Nē | Viber | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ❌Nē | |
Zināšanu bāze | ✅Jā | ✅Jā |
Klientu forums | ✅Jā | ✅Jā |
Automatizācija un Nosacījumi | ✅Jā | ✅Jā |
API | ✅Jā | ✅Jā |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) | ✅Jā | ❌Nē |
Videozvani | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežota vēsture | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots mājaslapu skaits | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežotas čata pogas | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots zvanu ieraksts | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots 24/7 atbalsts | ✅Jā | ✅Jā |
Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma tika izveidota, lai sniegtu vislabāko atbalstu klientiem. Tā apvieno visu saziņu vienā ērtā vietā, kur var apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem saziņas kanāliem. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma ir papildināta ar funkcijām, kas palīdz veidot vienmērīgu darbplūsmu un visu apstrādāt savlaicīgi.
Tiešsaistes čats ir lielisks rīks uzticama un ātra klientu atbalsta nodrošināšanai. Vienīgais, kas jums jāizdara – jūsu mājaslapā jāievieto tiešsaistes čata logrīks. To ir viegli uzstādīt, un jums nav jābūt ekspertam, lai ar to apietos. Liveagent tiešsaistes čata logrīks ir ātrākais, ar čatošanā uzrādīto ātrumu 2,5 sekundes.
To papildina arī tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata uzaicinājumi klientu piesaistes palielināšanai. Aplūkojiet pilnu čata funkciju sarakstu vai izmēģiniet to paši.
E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter un Instagram — iegūstiet piekļuvi ikvienam nepieciešamajam saziņas kanālam, lai nodrošinātu vislabāko klientu atbalstu no vienas platformas. Visi no tiem ir papildināti ar funkcijām, kas palīdz atrisināt klientu pieprasījumus. Turklāt jūs varat izvēlēties no vairāk nekā 140 integrācijām ar citām, jūsu ikdienā izmantotajām lietotnēm, lai jūsu darbplūsma netiktu traucēta. LiveAgent elastība un pielāgojamība padara to par ideālu ConnectWise, ZenDesk un Intercom alternatīvu.
Inovatīva programmatūra
2006.gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Mēs sniedzam vislabāko klientu atbalstu, lai jūs varētu darīt to pašu saviem klientiem. Mūsu palīdzības dienesta aģenti ir pieejami visu diennakti, lai nodrošinātu, ka varat sazināties ar mums, kad vien tas nepieciešams. Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu, tiešsaistes čatā, pa tālruni vai skatīt rakstus mūsu klientu portālā. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien un kļūstiet par apmierinātu klientu.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai jūs interesē cenas? Aplūkojiet mūsu pieejamās cenu paketes un uzziniet vairāk par to, kura pakete ir piemērotākā jūsu uzņēmumam. Sāciet izmantot LiveAgent jau šodien, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, un noskaidrojiet, kas to padara par lielisku ConnectWise alternatīvu.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt klientiem ātru un precīzu atbildes uz viņu jautājumiem, izmantojot skaidru, konkrētu un viegli pārskatāmu formātu. To var uzlabot, pievienojot vizuālus materiālus un izvēloties aktuālus jautājumus. BUJ lapas veidošana ir svarīga, lai nodrošinātu labu klientu pieredzi un samazinātu servisa noslogojumu.
Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves
E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.
Grafiskā dizaina kontrolsaraksts
Teksta pārbaude ir svarīga, lai nodrošinātu profesionālu dizainu. Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, izmantojiet rīkus, piemēram, Adobe Photoshop un Illustrator. Spilgti melnā krāsa un autortiesību informācija arī ir būtiska. Izpētiet dizaina vēlmes, veiciet prāta vētru un izvēlieties koncepciju. Izvērtējiet idejas, nosakiet termiņu un plānojiet budžetu, lai veiksmīgi izveidotu dizainu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team