Meklējat alternatīvu ConnectWise?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā ConnectWise alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārslēdzieties uz LiveAgent — īpašu palīdzības dienesta programmatūru un iegūstiet piekļuvi pieteikumu apstrādes sistēmai, kas var apstrādāt klientu pieprasījumus no ikviena svarīga sakaru kanāla. Sniedziet atbalstu, izmantojot pieteikumu apstrādes rīku, kas var apstrādāt e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu un pat sociālos medijus.

Sniedziet labākus klientu pakalpojumus, izmantojot risinājumu, kas ļauj paveikt vairāk. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk par mūsu klientu atbalsta programmatūru, vai uzsāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

ConnectWise un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent
Nav nepieciešama kredītkarte.
ConnectWise
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
ConnectWise piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
ConnectWise piedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
ConnectWise piedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
ConnectWise piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
ConnectWise nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
ConnectWise nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
ConnectWise nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
ConnectWise nepiedāvā Viber integrāciju.
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā un apstrādāt tās tāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
ConnectWise nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
ConnectWise piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
ConnectWise piedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
ConnectWise piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
ConnectWise piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
ConnectWise nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
ConnectWise nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
ConnectWise piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
ConnectWise piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
ConnectWise piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
ConnectWise piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
ConnectWise piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
ConnectWise piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Palīdzības pieteikumu pārvaldībai paredzēts risinājums

Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma tika izveidota, lai sniegtu vislabāko atbalstu klientiem. Tā apvieno visu saziņu vienā ērtā vietā, kur var apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem saziņas kanāliem. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma ir papildināta ar funkcijām, kas palīdz veidot vienmērīgu darbplūsmu un visu apstrādāt savlaicīgi.

Vienota platforma lieliskas klientu apkalpošanas nodrošināšanai

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Rūpējieties par klientu apkalpošanu ar tērzēšanu tiešsaistē

Tiešsaistes čats ir lielisks rīks uzticama un ātra klientu atbalsta nodrošināšanai. Vienīgais, kas jums jāizdara – jūsu mājaslapā jāievieto tiešsaistes čata logrīks. To ir viegli uzstādīt, un jums nav jābūt ekspertam, lai ar to apietos. Liveagent tiešsaistes čata logrīks ir ātrākais, ar .

To papildina arī tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata uzaicinājumi klientu piesaistes palielināšanai. Aplūkojiet pilnu čata funkciju sarakstu vai izmēģiniet to paši.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Nodrošiniet klientu apmierinātību ar mūsu tiešsaistes čatu.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Plašs funkciju klāsts vienā platformā

E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter un Instagram — iegūstiet piekļuvi ikvienam nepieciešamajam saziņas kanālam, lai nodrošinātu vislabāko klientu atbalstu no vienas platformas. Visi no tiem ir papildināti ar funkcijām, kas palīdz atrisināt klientu pieprasījumus. Turklāt jūs varat izvēlēties no vairāk nekā 140 integrācijām ar citām, jūsu ikdienā izmantotajām lietotnēm, lai jūsu darbplūsma netiktu traucēta. LiveAgent elastība un pielāgojamība padara to par ideālu ConnectWise, ZenDesk un Intercom alternatīvu.

Inovatīva programmatūra

Vai zinājāt?

2006.gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Lietotāju apmierinātība ir mūsu augstākā prioritāte

Mēs sniedzam vislabāko klientu atbalstu, lai jūs varētu darīt to pašu saviem klientiem. Mūsu palīdzības dienesta aģenti ir pieejami visu diennakti, lai nodrošinātu, ka varat sazināties ar mums, kad vien tas nepieciešams. Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu, tiešsaistes čatā, pa tālruni vai skatīt rakstus mūsu klientu portālā. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien un kļūstiet par apmierinātu klientu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Kļūstiet par apmierinātu klientu jau šodien

Vai jūs interesē cenas? Aplūkojiet mūsu pieejamās cenu paketes un uzziniet vairāk par to, kura pakete ir piemērotākā jūsu uzņēmumam. Sāciet izmantot LiveAgent jau šodien, izmantojot bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, un noskaidrojiet, kas to padara par lielisku ConnectWise alternatīvu.

Salīdziniet mūs ar citām alternatīvām

    Saistītie Raksti arAlternatīva ConnectWise
    Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

    Valodām pielāgoti logrīki

    Personālizēti kontaktēšanās un atsauksmju logrīki dažādām valodām, nodrošina klientu atbalstu atbilstošajās valodās. Pieejami dažādi izmēri un pielāgojumi. Bezmaksas izmēģinājums pieejams.

    Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

    Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

    BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt klientiem ātru un precīzu atbildes uz viņu jautājumiem, izmantojot skaidru, konkrētu un viegli pārskatāmu formātu. To var uzlabot, pievienojot vizuālus materiālus un izvēloties aktuālus jautājumus. BUJ lapas veidošana ir svarīga, lai nodrošinātu labu klientu pieredzi un samazinātu servisa noslogojumu.

    Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

    Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

    E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.

    Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

    Grafiskā dizaina kontrolsaraksts

    Teksta pārbaude ir svarīga, lai nodrošinātu profesionālu dizainu. Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, izmantojiet rīkus, piemēram, Adobe Photoshop un Illustrator. Spilgti melnā krāsa un autortiesību informācija arī ir būtiska. Izpētiet dizaina vēlmes, veiciet prāta vētru un izvēlieties koncepciju. Izvērtējiet idejas, nosakiet termiņu un plānojiet budžetu, lai veiksmīgi izveidotu dizainu.

    Pārliecinoši iepazīstiniet savu nākamo viesa emuāra veidošanas ideju ar mūsu 10 aizraujošajām e-pasta sagatavēm, kas paredzētas, lai izceltos pārpildītā iesūtnē.

    Viesemuāru e-pasta sagataves

    LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra, kas uzlabo klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Viesemuāru e-pasta sagataves var palīdzēt uzlabot zīmola atpazīstamību un palielināt SEO reitingu.

    WordPress SEO kontrolsaraksts

    Optimizējot WordPress vietni SEO, jāņem vērā daudzi faktori, tostarp hostinga pakalpojums, domēna nosaukums, tulkojumu domēni, tēma, kešatmiņas spraudnis un SSL sertifikāts. Svarīgi arī ir LiveAgent, SEO spraudnis un Google Webmaster Tools. Acs uz atgriezieniem, atsaucīgs dizains un lapas ātrums ir būtiski, lai uzlabotu klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Pierakstīties uz demonstrāciju

    Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Pierakstīties uz demonstrāciju
    Start Free Trial x