Meklējatalternat;ivu Vision?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā Vision alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Vai vēlaties pāriet uz citu palīdzības dienesta programmatūru?

Liveagent piedāvā vairāk iespēju, kā nodrošināt klientu atbalstu. Tas ir pilnīgs risinājums jūsu biznesam. Izmantojot svarīgākos saziņas kanālus, vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas, arī jūs varat pacelt klientu atbalstu nākamajā līmenī.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ietaupiet ar LiveAgent

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Uzlabota apmierinātība

Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Pieņemamas cenas

Liveagent ir piedāvājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus līdzekļus, lai pielāgotu savam palīdzības dienestam.

Augstāka produktivitāte

Samaziniet aģentu darba laiku un, pateicoties mūsu vienotajai iesūtnei, atrisiniet vairāk klientu pieprasījumu.

Vision un LiveAgent salīdzinājums

Iespējas Liveagent Vision
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādes paketi $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā pieteikumu apstrādes paketi par $25/aģentam/mēnesī.
Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē.
Liveagent piedāvā tiešsaistes čatu paketē Pieteikumi+Čats par $29/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā tiešsaistes čatu paketē par $25/aģentam/mēnesī.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
Liveagent piedāvā zvanu centru.
Vision nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās serviss
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Liveagent piedāvā pašapkalpošanos Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī .
Vision piedāvā pašapkalpošanos paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas piesaista visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Facebook integrāciju Pieteikumu paketē par papildu maksu $39/mēnesī/kontam vai “Viss iekļauts” paketē bez papildu maksas.
Vision piedāvā Facebook integrāciju paketē par $25/aģentam/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
Liveagent piedāvā Twitter integrāciju Pieteikumu paketē par papildu maksu $39/mēnesī/kontam vai "Viss iekļauts" paketē bez papildu maksas.
Vision piedāvā Twitter integrāciju paketē par $25/aģentam/mēnesī.
Instagram
Instagram integrācija, kas ietver visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Instagram integrāciju.
Vision nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas iekļauj visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Viber integrāciju.
Vision nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
Liveagent Pieteikumu pakete piedāvā zināšanu bāzi par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā zināšanu bāzi paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzes iekšienē.
Liveagent piedāvā klientu forumu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā klientu forumu paketē par $25/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos .
Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $15/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā.
Liveagent piedāvā API funkcijas paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā API funkcijas paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošos zvanus pārvirzīt pa tālruņa sistēmu vēl pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
Liveagent piedāvā IVR līdzekļus.
Vision nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
Liveagent piedāvā videozvanus.
Vision nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Neierobežots tīmekļa vietņu skaits
Programmatūru var lietot neierobežotā skaitā tīmekļa vietņu.
Liveagent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā neierobežotu vietņu skaitu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Neierobežots čata pogu skaits
Savās tīmekļa vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
Liveagent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu Pieteikumi+Čats paketē par $29/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Neierobežots pieteikumu/e-pastu skaits
Variet saņemt neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
neierobežota zvanu ierakstīšana
Jums ir iespēja jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Vision nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots 24/7 atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti - 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu Pieteikumu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
Vision piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par $15/aģentam/mēnesī.
app installation - illustration

Jaudīga Vision alternatīva

Pārslēdzieties uz palīdzības dienesta programmatūru, kas sniedz vairāk, un nodrošiniet klientu atbalstu augstākā līmenī.

Liveagent atbalsta visus atbilstošos saziņas kanālus, piemēram, e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi un pat sociālos medijus, piemēram, Instagram, Twitter un Facebook. Viber integrācija ir sagatavošanas procesā. Tā ir lieliska pieteikumu apstrādes sistēma, kas pārvalda visu jūsu saziņu un organizē to jūsu vietā. Jums vairs nav jāuztraucas par haosu komunikācijā.

Esiet sociāli aktīvi

Mēs dzīvojam tiešsaistes socializācijas pasaulē, tāpēc ir svarīgi sniegt atbalstu ne tikai tradicionālajos kanālos, bet arī sociālajos medijos.

Liveagent ir viens no nedaudzajiem palīdzības dienesta risinājumiem, kas aptver ne tikai Facebook un Twitter, bet arī Instagram saziņu. Viber integrācija arī būs gatava kuru katru brīdi. Liveagent aptver daudz kanālu, tādējādi jūs varat sniegt plašāku atbalstu saviem klientiem.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Ātrākais tiešsaistes čats

Tiešsaistes čats ir būtisks un ļoti noderīgs rīks klientu atbalsta aģentiem. Tas ļauj klientiem nekavējoties sazināties ar jums tieši no tīmekļa vietnes un čatot. Tāpēc tam jābūt ātram.

Liveagent ir lepni, ka tieši mums ir tirgū visātrākais čata logrīks, kura čata ātrums ir 2,5 sekundes.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

man and woman winners-illustration

Esiet gatavi iegūt vairāk samaksājot mazāk?

Nodrošinot jūsu uzņēmumu ar lielisku atbalsta programmatūru, tam nav jābūt dārgam. Liveagent piedāvā trīs lieliskas maksas paketes, kas ir komplektētas ar rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai sniegtu jums visu nepieciešamo, lai sniegtu vislabāko atbalstu klientiem.

Apskatiet mūsu paketes un uzziniet vairāk. Mēs apsolām, ka tās nesagraus jūsu budžetu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arVision alternatīva
Kļūstiet par vienu no tiem laimīgajiem uzņēmumiem, kas izmanto LiveAgent! Izmantojiet mūsu vairākkanālu risinājumu un uzlabojiet savu klientu pieredzi!

tekRESCUE

Kļūstiet par vienu no tiem laimīgajiem uzņēmumiem, kas izmanto LiveAgent! Izmantojiet mūsu vairākkanālu risinājumu un uzlabojiet savu klientu pieredzi!

Pievienojieties tūkstošiem apmierinātu klientu, kas lieto LiveAgent. Veidojiet labākas pieredzes klientiem ar šo daudzpusīgo risinājumu.

Websignal

Pievienojieties tūkstošiem apmierinātu klientu, kas lieto LiveAgent. Veidojiet labākas pieredzes klientiem ar šo daudzpusīgo risinājumu.

Tehniskais atbalsts ir palīdzība un apkalpošana cilvēkiem, kuriem ir tehniska problēma. Atbalstu var sniegt, izmantojot dažādus kanālus.

Tehniskais atbalsts

LiveAgent ir bezmaksas klientu apkalpošanas programmatūra, kas palielina apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu atbalstu un uzlabotu saziņu zvanu centrā. Sazinieties ar viņiem šodien.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, sociālie mediji (Facebook, Instagram un citi).

Meklējat alternatīvu Front?

LiveAgent ir alternatīva Hiver, osTicket, Dixa un Verloop platformām, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir rentabls risinājums ar plašu programmatūras klāstu un iespēju ieviest ātru un drošu atbildes sniegšanu. LiveAgent ir ideāla alternatīva arī Customerly, Lucep un Olark platformām, kuras ne vienmēr spēj sniegt empātisku atbalstu klientiem.

Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

LiveAgent ir virtuālā zvanu centra programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām funkcijām. Tas ir populārs un var būt noderīgs jūsu uzņēmumam.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju